Wyniki wyszukiwania
peronach w Augustowie mieszkańcy i turyści zyskają dostęp do Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (SDIP), który zapewni aktualne informacje o ruchu pociągów. Na pozostałych stacjach objętych inwestycją
PRZECZYTAJzł. Poprawiony został dostęp do kolei dzięki przebudowie peronów na stacjach Kaliska Kujawskie i Nieszawa Waganiec oraz przystankach Lubanie, Turzno Kujawskie i Wiktorowo. Wymieniono tory oraz sieć trakcyjną
PRZECZYTAJspołeczeństwa. W związku z tym w 2005 roku powstała kampania społeczna „Bezpieczny Przejazd”, która ma na celu edukować i uświadamiać ludzi o zagrożeniach związanych z nieroztropnym łamaniem zasad ruchu drogowego
PRZECZYTAJwymagało przebudowy na stacji Psary oraz budowy bezkolizyjnych przepraw nad CMK i linią nr 64. W tym celu zaprojektowane zostaną dwa wiadukty kolejowe. Na odcinku linii nr 64 Starzyny – Kozłów oraz linii
PRZECZYTAJprac to ponad 240 tys. zł. Na pomorskich peronach systematycznie są wymieniane tablice informacyjne. Coraz więcej jest jednolitych, tzn. z białymi napisami na granatowym tle. W województwie pomorskim wyjątkiem
PRZECZYTAJi zakres wykonywania oględzin sieci trakcyjnej, przeglądów okresowych, przejazdów inspekcyjnych w celu sprawdzenia parametrów sieci. Zapisy określają naprawy bieżące, wymianę wyeksploatowanych elementów
PRZECZYTAJpostulaty stojące przed branżą i zamawiającym. Forum Inwestycje działa od 12 grudnia 2012 r. Ma na celu wypracowywanie dobrej i efektywnej współpracy wszystkich podmiotów kolejowej branży budowlanej, z
PRZECZYTAJSolec Kujawski, Gminy Wielka Nieszawka i PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Projekt Bit City miał na celu stworzenie systemu powiązań transportowych pomiędzy dwoma największymi miastami regionu: Toruniem
PRZECZYTAJPaździernikowa korekta rozkładu jazdy
27.09.2014
trafią do podróżnych zainteresowanych trasą Warszawa – Białystok. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A, w celu przyśpieszenia prac, zawieszą na niej ruch kolejowy na odcinku Tłuszcz - Łochów i Łochów – Sadowne
PRZECZYTAJprzystosowaniu jej do poruszania się pociągów osobowych z prędkością do 160 km/h. Realizacja tego celu wymaga oprócz kompleksowej wymiany torów, podtorza i budowy nowej sieci trakcyjnej także budowy lub
PRZECZYTAJ