• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy cel. Rezultatów: 929, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wrzesniowa-korekta-rozkladu-jazdy-pociagow-2607

Wrześniowa korekta rozkładu jazdy pociągów

20.08.2014

Tylko w tym roku PLK przeznaczy na inwestycje ponad 7 mld zł i zmodernizuje około 1,5 tys. km torów. Celem działań zarządcy infrastruktury jest skrócenie czasu jazdy pociągów już od grudnia tego roku i po

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-stacja-lodz-widzew-coraz-blizej-2022

Nowa stacja Łódź Widzew coraz bliżej

12.09.2013

automatyki kolejowej. Zakończenie tego etapu inwestycji planowane jest na grudzień 2014 roku. Podstawowym celem modernizacji jest skrócenie czasu podróży pomiędzy stacjami Łódź Widzew i Łódź Fabryczna, jednak równie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolobrzeskie-mosty-znow-lacza-1962

Kołobrzeskie mosty znów łączą

19.06.2013

podpór mostu - wzmocnienie i przebudowie przyczółków, wykonaniu odcinków progowych przy przyczółkach. Celem naprawy przyczółków było zabezpieczenie ich przed przechylaniem się w kierunku rzeki. Dla wykonania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polmetek-modernizacji-trzech-kolejowych-mostow-na-trasie-wroclaw-walbrzych-2242

Półmetek modernizacji trzech kolejowych mostów na trasie Wrocław – Wałbrzych

14.02.2014

Inwestycja mostowa w dolinie Bystrzycy to kolejne prace na linii kolejowej nr 274, których głównym celem, obok poprawy bezpieczeństwa ruchu, jest skrócenie czasu przejazdu z Wrocławia do Wałbrzycha i Jeleniej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podstacja-trakcyjna-lizawice-617

Podstacja trakcyjna Lizawice

17.09.2009

modernizacja obiektów i urządzeń zasilania linii kolejowej E 30 na odcinku Opole-Wrocław -Legnica" Celem przedsięwzięcia było uzyskanie parametrów do jazdy pociągów z prędkością 160 km/h. W ten sposób zapewnione

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/milionowe-straty-spowodowane-kradziezami-infrastruktury-technicznej-1786

Milionowe straty spowodowane kradzieżami infrastruktury technicznej

13.11.2012

Transport Police, Alan Pacey. David Ransom zaprezentował europejski projekt Pol-PRIMETT, którego celem jest rozwój partnerstwa policji i sektora prywatnego w celu zmniejszenia zjawiska kradzieży metali

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-projektowanie-lcs-radom-1180

Rusza projektowanie LCS Radom

10.02.2011

lokalizacji linii kolejowej, przygotowanie i złożenie do odpowiednich urzędów wymaganych dokumentów celem uzyskania pozwolenia (pozwoleń) na budowę, przygotowanie materiałów przetargowych na wybór wykonawcy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rpo-poprawi-linie-kolejowe-wojewodztwa-pomorskiego-1268

RPO poprawi linie kolejowe województwa pomorskiego

27.04.2011

ę tzw. „kościerskiego korytarza kolejowego” odcinka Kościerzyna – Gdynia linii kolejowej nr 201. Celem jest uzyskanie konkurencyjności kolei w stosunku do transportu samochodowego oraz poprawa jakości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wycieczka-na-modernizowana-linie-warszawa-lodz-220

Wycieczka na modernizowaną linię Warszawa-Łódź

03.07.2007

wiedzy o modernizacji linii Warszawa-Łódź, jaki ogłosiliśmy na naszej stronie internetowej, a którego celem było upowszechnienie wiedzy na temat modernizowanej linii. Pierwszym miejscem odwiedzonym przez laureatów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-twarze-nowe-wyzwania-na-rynku-budownictwa-kolejowego-w-polsce-290

"Nowe twarze - nowe wyzwania na rynku budownictwa kolejowego w Polsce"

18.12.2007

głównych podwykonawców robót należą: Tanskol Kielce, Thales Poznań, Elmo Siedlce i Mikst Węgrów. Celem prac modernizacyjnych jest dostosowanie ww. odcinka do parametrów wymaganych przepisami unijnymi poprzez

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...36373839404142434445...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 401 do 410 z 929.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook