• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 10,5. Rezultatów: 557, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/konsultacje-spoleczne-koleje-duzych-predkosci-434

Konsultacje społeczne-Koleje Dużych Prędkości

22.08.2008

Prognozy oraz dyskusji nad tymi dokumentami, wg następującego harmonogramu: Łódź: 15 września , godz. 10:00 , duża sala obrad Rady Miasta Łodzi , ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź Poznań: 22 września, godz [...] Warszawa: 2 października, godz.11:00, sala nr 169 w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zakonczenie-kolejnych-inwestycji-we-wroclawiu-677

Zakończenie kolejnych inwestycji we Wrocławiu

15.12.2009

w tym koszty kwalifikowane -151,5 mln€, Źródła finansowania: Fundusz Spójności (75%), budżet państwa (25%) Projekt realizowany był - w 122 lokalizacjach na terenie 10 województw. Zakres prac objął m.in

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poprawa-linii-nr-274-wroclaw-jelenia-gora-1029

Poprawa linii nr 274 Wrocław – Jelenia Góra

16.11.2010

Poza 6,3 km odcinkiem Mietków – Imbramowice oraz 8,8 km Imbramowice – Żarów, zrealizowane są prace na 5,8 km szlaku Żarów – Jaworzyna Śląska i w stacji Jaworzyna Śl. W październiku rozpoczęły się prace na [...] będzie samoczynna sygnalizacja przejazdowa i półrogatki. W listopadzie kończą są też prace na odcinku 10 km: Marciszów – Janowice Wielkie. W efekcie zwiększy się tu prędkość pociągów z 30 km/h do 80 km/h

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zielone-swiatlo-dla-zwierzat-307

Zielone światło dla zwierząt.

29.01.2008

ego budowę była firma Jacobs Polska sp. z o.o. Koszt prac związanych z powstaniem obiektów wyniósł 5 134 103,31 euro (w tym koszty kwalifikowane 4 042 928,44 euro). Wspólnie z Lasami Państwowymi Nadleśnictwa [...] 20 m maksymalny kąt nachylenia powierzchni przejścia oraz kąt nachylenia powierzchni na najściach – 10%, obiekty wyposażone w ekrany akustyczne i przeciwolśnieniowe, w postaci lekkiej konstrukcji drewnianej

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/warunki-udostepniania-infrastruktury-i-regulaminy/regulamin-sieci/archiwum-regulaminow/regulamin-sieci-2019/2020

Regulamin sieci 2019/2020

Kolejowym PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 423 KB 5. Zamknięcia torowe i organizacja ruchu pociągów: 5.1. Sieciowy harmonogram zamknięć torowych planowanych do wykonania w rozkładzie [...] POBIERZ PDF rozmiar pliku: 2 MB 5.1. Sieciowy harmonogram zamknięć torowych planowanych do wykonania w rozkładzie jazdy pociągów 2019/2020 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 3 MB 5.2. Terminarz obowiązywania zmienionej [...] XLSX rozmiar pliku: 108 KB 2.4. Klasy odcinków linii kolejowych POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 207 KB 2.5. Wykaz parametrów technicznych na wyznaczonych międzynarodowych ciągach tranzytowych w ruchu towarowym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodzkie-inwestycje-kolejowe-przyspieszaja-rozwoj-regionu-10398

Łódzkie inwestycje kolejowe przyspieszają rozwój regionu

30.12.2024

trasie Łódź – Łowicz. Z tego samego programu zmodernizowaliśmy 10 przystanków na trasie z Łodzi do Częstochowy przez Zduńską Wolę, z czego 5 w województwie łódzkim: Ważne Młyny, Nowa Brzeźnica, Dubidze, [...] Zarzeczem a Bogumiłowem. Mieszkańcy zyskają dostęp do kolei dzięki odbudowie dwóch przystanków i budowie 5 nowych przystanków. Równolegle szykujemy dokumentację dla nowej linii kolejowej do Wielunia. Dzięki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/postepowanie-kwalifikacyjne-na-stanowiska-w-zarzadzie-spolki-8-3917

Postępowanie kwalifikacyjne na stanowiska w Zarządzie Spółki

17.09.2018

granicą uznane w Rzeczypospolitej Polskiej, na podstawie przepisów odrębnych; 2) posiada co najmniej 5-letni okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy [...] rachunek; 4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa lub przestępstwa skarbowe; 5) korzysta z pełni praw publicznych oraz posiada pełną zdolność do czynności prawnych; 6) nie podlega [...] granicą uznane w Rzeczypospolitej Polskiej, na podstawie przepisów odrębnych; 2) posiada co najmniej 5-letni okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowe-inwestycje-usprawnia-regionalna-komunikacje-opolszczyzny-3272

Kolejowe inwestycje usprawnią regionalną komunikację Opolszczyzny

11.01.2017

Krajowy Program Kolejowy w województwie opolskim przewiduje z listy podstawowej i rezerwowej łącznie 10 projektów o wartości ponad 1,7 mld zł. Podstawowe efekty prac - skrócenie czasu przejazdu: w relacji [...] Koźle – Chałupki o 30 min (z ok. 1 h 20 min do ok. 50 min) w relacji Kluczbork – Poznań Główny o ok. 10 min (z ok. 2h 15 min do ok. 2h 05 min). Projekty na liście podstawowej KPK: 1. Prace na liniach kolejowych [...] nr 293 na odcinku Opole – Kluczbork (RPO) 4. Rewitalizacja linii kolejowej nr 288 Nysa – Brzeg (RPO) 5. Modernizacja obiektu mostowego na linii nr 143 na st. Kluczbork w km 69,749 (środki krajowe) 6. Udrożnienie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-wroca-do-lubska-jest-przetarg-na-nowe-polaczenia-z-kolej-8887

Pociągi wrócą do Lubska – jest przetarg na nowe połączenia z Kolej+

13.10.2023

obejmują miasta powyżej 10 tys. mieszkańców, które nie mają obecnie pasażerskich połączeń kolejowych lub połączenia wymagają usprawnienia. Dzięki realizacji Kolei Plus ok. 1,5 mln ich mieszkańców zyska [...] przedłożenie deklaracji organizatora przewozów dla połączenia – min. 4 pary pociągów przez co najmniej 5 lat; zawarcie umowy na realizację inwestycji pomiędzy wnioskodawcą a PKP Polskimi Liniami Kolejowymi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trzeci-tor-wieksze-mozliwosci-kolei-w-poznaniu-3659

Trzeci tor – większe możliwości kolei w Poznaniu

09.03.2018

osób o ograniczonej mobilności m.in. dzięki windom na peronach nr 4, 5 i 6. Przebudowany jest tunel pod torami w obrębie peronów nr 4, 5 i 6 oraz zabytkowe wiaty. Perony zostały wyposażone w nowoczesny system [...] przedłużenie do niego przejścia podziemnego. Peron będzie dwukrawędziowy o długości 400 m i szerokości 10 m. Będzie w pełni dostosowany do wymogów obsługi osób o ograniczonej mobilności i wyposażony w system

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...36373839404142434445...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 401 do 410 z 557.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook