Wyniki wyszukiwania
budową łącznicy kolejowej Pomorsko – Przylep omijającej stację Czerwieńsk – etap I”. Na wykonawcę ww. prac wybrano Firmę Menedżersko – Konsultingową KOLMEN Sp. z o.o. z Lublina. Ze strony KOLMEN Sp. z o.o
PRZECZYTAJnr 8 Warszawa - Kraków, na odcinku Zastów – Kraków Batowice. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych obejmujących naprawę 2 przepustów masywnych oraz wykonanie robót
PRZECZYTAJzaangażowaniu pracowników urzędu Gminy Nasielsk oraz osobistego zaangażowania Burmistrza Edwarda Muchy prace budowlane mogą się rozpocząć, a mieszkańcy wcześniej otrzymają nowe obiekty, które poprawią bezpieczeństwo
PRZECZYTAJzakończenia modernizacji linii kolejowej na odcinku Biała Podlaska - Terespol (Lot D). Wartość wykonanych prac wyniosła 105,3 mln euro brutto. W ramach trwających 28 miesięcy robót zrealizowano: wymianę 52 km [...] oraz dalszą wymianę systemów sterowania ruchem kolejowym i urządzeń telekomunikacyjnych. Rozpoczęcie prac w ramach drugiego etapu przewidywane jest na IV kwartał 2010 r. Całkowity koszt projektu Nr ISPA/FS
PRZECZYTAJgo. Temat przewodni prac plastycznych jak i fotograficznych powinien nawiązywać do kolejnictwa – kolei, pociągów, dworców oraz bolesławieckiego wiaduktu kolejowego. Wszystkie prace konkursowe należy dostarczyć
PRZECZYTAJwykonawcy umowe podpisali: Mirosław Okniański, pełnomocnik Schweerbau GmbH & Co. KG Bauunternehmen Koszt prac prowadzonych w okresie od 14 września 2009 r. do 30 listopada 2009 r. wyniesie: 22 464 766,00 PLN
PRZECZYTAJloatacyjnych linii dla usprawnienia jej funkcjonowania na odcinku od 0,648km do 57,500 km. Zakres prac modernizacyjnych obejmuje oprócz nawierzchni torowej, urządzenia sterowania ruchem kolejowym, systemy
PRZECZYTAJusługową przewoźników w mieście, tworzeniem przesłanek dla rozwiązania indywidualnych przejazdów do i z pracy w ramach programu „Parkuj i jedź”, budowy 40 parkingów na liniach kolejowych w Warszawskim Węźle Kolejowym
PRZECZYTAJto 49 767 962,00 euro. Czas realizacji kontraktu to 20 miesięcy. W ramach etapu I realizowane są prace przygotowawcze do etapu II. Etap II obejmuje modernizację urządzeń zasilania energetycznego oraz
PRZECZYTAJwiodła nowo-zmodernizowanym szlakiem Lot A, gdzie dziennikarze mogli obejrzeć efekty zakończanych prac w grudniu 2007 r. W czasie przejazdu zaprezentowano również maszyny torowe realizujące roboty na szlaku
PRZECZYTAJ