• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1947, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-poprawia-bezpieczenstwo-na-liniach-kolejowych-1902

PLK poprawia bezpieczeństwo na liniach kolejowych

09.04.2013

dzięki reorganizacji rosną nakłady finansowe na inwestycje w linie kolejowe: 2 606 mln zł w 2010 roku; 3 613 mln zł w roku 2011; Plan na 2013 rok - 6 698 mln zł. Także dzięki wprowadzanym przez PLK zmianom

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szesc-ofert-na-rewitalizacje-trasy-koniecpol-czestochowa-stradom-1865

Sześć ofert na rewitalizację trasy Koniecpol – Częstochowa Stradom

04.03.2013

EDILI E FERROVIARIE S.p.A Spółka Akcyjna Oddział w Polsce oferowana cena: 147 392 961,28 PLN brutto, 3. OHL ŽS, a.s oferowana cena: 133 595 308,10 PLN brutto 4. konsorcjum: Strabag Rail Polska Sp. z o.o

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-dla-bezpieczenstwa-na-przejazdach-kolejowo-drogowych-1660

PLK - dla bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych

23.05.2012

”: 1. Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej 2. Ministerstwo Edukacji Narodowej 3. Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego 4. Komenda Główna Policji 5. Komenda Główna Straży Granicznej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-nadzor-i-modernizacje-linii-kolejowych-na-odcinku-lodz-widzew-lodz-fabryczna-1652

Umowa na nadzór i modernizację linii kolejowych na odcinku Łódź Widzew- Łódź Fabryczna

15.05.2012

oraz obsługi podróżnych – POIiŚ 7.1-24.2; -Węzeł Multimodalny przy Dworcu Łódź Fabryczna – POIiŚ 7.3-30; -Program Nowe Centrum Łodzi – przebudowa infrastruktury wokół dworca Łódź Fabryczna; -Wzmocnienie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsza-infrastruktura-kolejowa-w-ramach-zintegrowanego-systemu-transportu-zbiorowego-w-aglomeracji-krakowskiej-1244

Lepsza infrastruktura kolejowa w ramach „Zintegrowanego systemu transportu zbiorowego w aglomeracji krakowskiej”

06.04.2011

jest w ramach Projektu „Zintegrowany System Transportu Zbiorowego w aglomeracji krakowskiej” ( POIiŚ 7.3-7) , którego celem jest poprawa efektywności funkcjonowania systemu przewozu osób w aglomeracji krakowskiej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/duzy-przetarg-na-modernizacje-linii-e-59-wroclaw-poznan-969

Duży przetarg na modernizację linii E 59 Wrocław – Poznań

28.09.2010

odcinkach: Wrocław Grabiszyn – stacja Skokowa - 36,5 km, stacja Żmigród – granica woj. dolnośląskiego – 13,3 km, a także realizacja robót w ramach uzupełnienia na odcinku Skokowa Żmigród – 8,2 km. (tj. budowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-pol-miliarda-na-modernizacje-linii-kolejowej-miedzy-krakowem-i-rzeszowem-1008

Pierwsze pół miliarda na modernizację linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem

20.10.2010

długości 22,300 km linii, przebudowę układów torowych na stacjach: Brzesko i Biadoliny, przebudowę 3 przystanków osobowych: Rzezawa, Jasień Brzeski, Sterkowiec, przebudowę 70 obiektów inżynieryjnych, w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komisja-europejska-przyznala-dofinansowanie-do-modernizacji-linii-wroclaw-poznan-1006

Komisja Europejska przyznała dofinansowanie do modernizacji linii Wrocław - Poznań

20.10.2010

odcinkach: Wrocław Grabiszyn – stacja Skokowa - 36,5 km, stacja Żmigród – granica woj. dolnośląskiego – 13,3 km, a także realizację robót w ramach uzupełnienia na odcinku Skokowa Żmigród – 8,2 km. (tj. budowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-wakacje-tylko-pociagiem-od-15-czerwca-korekta-rozkladu-jazdy-10765

Na wakacje tylko pociągiem – od 15 czerwca korekta rozkładu jazdy

30.05.2025

bardziej komfortowe. Przykładowo: Bydgoszcz–Warszawa w 2 godz. 34 min, Olsztyn–Poznań w 3 godz. 20 min, Wrocław–Szczecin w 3 godz. 22 min. W efekcie modernizacji linii Poznań–Szczecin, najszybsze pociągi pokonają

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-przygotowana-do-swiatowych-dni-mlodziezy-3104

Kolej przygotowana do Światowych Dni Młodzieży

28.06.2016

fotele, miejsce na bagaż. Zarówno składy wagonowe jak i jednoprzestrzenne pojazdy typu Pendolino, FLIRT 3 czy PesaDART są przystosowane do obsługi dużych potoków podróżnych, a także do potrzeb osób niepełn [...] policją, ABW, Strażą Graniczną oraz Służbą Celną. W sumie na terenach kolejowych będzie działać ponad 3 tysiące funkcjonariuszy różnych służb. Dzwoniąc pod specjalny numer bezpieczeństwa (22 474 00 00) będzie

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...35363738394041424344...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 391 do 400 z 1947.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook