• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy stary. Rezultatów: 236, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jakosc-i-efektywnosc-w-inwestycjach-kolejowych-2894

Jakość i efektywność w inwestycjach kolejowych

27.09.2015

poprzedniej perspektywie. PLK kontynuuje także dialog z wykonawcami i nie negując dotychczasowych form, stara się go wzmocnić. Dzięki temu, że PLK wyciągnęła wnioski z poprzedniej perspektywy, a szczególnie zwrócono

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wszystkie-przetargi-na-linie-warszawa-radom-ogloszone-2910

Wszystkie przetargi na linię Warszawa – Radom ogłoszone

16.10.2015

trwają na drugim końcu linii, czyli w Warszawie. Na stacji Warszawa Okęcie wykonawca rozebrał już stary peron wyspowy i na czas modernizacji zbudował tymczasowy. Trwają prace przy przebudowie torów – jeden

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/historia-w-linie-kolejowe-wpisana-2925

Historia w linie kolejowe wpisana

02.11.2015

podwarszawskich Włochach także zachowają swój zabytkowy wygląd. PLK zadba także o umieszczony na ścianie stary rozkład jazdy, który będzie dodatkową ozdobą i atrakcją stacji. Zabytek pod torem Niektóre obiekty

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawne-przeprawy-nie-waskie-gardla-efekt-modernizacji-mostow-2974

Sprawne przeprawy nie „wąskie gardła” – efekt modernizacji mostów

02.01.2016

konstrukcja to blachownica stalowa, wzmocniona kratownicą z jazdą na mostownicach. Jest 9 m dłuższa niż stara przeprawa, ma szerokość ok. 9 m, a wysokość blisko 10 m. Inwestycja, obejmowała również przebudowę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poczatek-prac-na-stacji-piaseczno-3022

Początek prac na stacji Piaseczno

10.03.2016

Rusza remont stacji Od 13 marca PLK rozpoczną modernizację stacji w Piasecznie. Stary peron zostanie zastąpiony dwoma nowymi (położonymi na zewnątrz toru), wyższymi, dostosowanymi do potrzeb osób niep

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-i-utrzymanie-ruchu-na-trasie-warszawa-radom-3040

Modernizacja i utrzymanie ruchu na trasie Warszawa – Radom

31.03.2016

oraz jednego z torów od Piaseczna do Czachówka. Tylko na stację Piaseczno PLK przeznaczyły 55 mln zł Stary peron zastąpią kolejno dwa nowe wyższe, dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Będą: nowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-nowego-dworca-lodz-fabryczna-odjedzie-kazdy-pociag-3088

Z nowego dworca Łódź Fabryczna odjedzie każdy pociąg

06.06.2016

PKP obsłuży on każdy rodzaj pociągów prowadzonych trakcją elektryczną i w dużo większej liczbie niż stary dworzec. PKP Intercity będzie na nowym dworcu Łódź fabryczna operować wszystkimi typami wagonów, które

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najstarsza-nowoczesna-niezbedna-171-lat-wiedenki-3093

Najstarsza, nowoczesna, niezbędna – 171 lat Wiedenki

14.06.2016

„Wiedenka” - historyczna linia kolejowa, od której zaczynała się polska kolej, obsługuje dzisiaj najszybsze pociągi. 14 czerwca 1845 r. dokonano uroczystego otwarcia pierwszego odcinka linii Warszawa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-200-mln-zl-na-poprawe-przewozow-towarowych-na-slasku-3149

Ponad 200 mln zł na poprawę przewozów towarowych na Śląsku

03.08.2016

więcej pociągów m.in. na stacji Mysłowice, Chełm Śląski, Bierawa, Gliwice Łabędy, Leszczyny, Chorzów Stary, Tarnowskie Góry. Składy transportujące węgiel będą mogły wyruszać szybciej i z większą częstotliwością

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-z-krzeszowic-do-krakowa-3166

Nowe tory z Krzeszowic do Krakowa

31.08.2016

jeden z dwóch torów i ruch pociągów prowadzony jest obecnie jednotorowo. Wykonawca zdemontował już stary tor. Prowadzone są prace przed położeniem nowego - wymiana gruntu i wzmacnianie nasypów. Na modernizowanym

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 31 do 40 z 236.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook