Wyniki wyszukiwania
oraz interweniują przy usterkach urządzeń infrastruktury kolejowej. Sprzęt odśnieżny działał na ponad 400 km linii. Nadal działa Zespół Zarządzania Kryzysowego Polskich Linii Kolejowych, który na bieżąco ocenia
PRZECZYTAJRegionalnych wobec PKP PLK S.A. z tytułu korzystania z infrastruktury w latach 2009-2010 wynosi już ok. 400 mln zł. I każdego dnia powiększa się o kolejne 1,4 mln zł brutto, ponieważ przewoźnik dodatkowo nie
PRZECZYTAJStacja Brzeg do eksploatacji
13.01.2011
długości 2 800 m. Dla poprawy obsługi podróżnych, zbudowano dwa perony wyspowe dwukrawędziowe o długości 400 i 256 metrów. Na nich znajdują się utrzymane w dawnej stylistyce lecz poddane renowacji wiaty. Zamontowana
PRZECZYTAJNapraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie na kwotę 287 272 683,00 PLN netto; 353 345 400,09 PLN brutto Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 344 040
PRZECZYTAJRusza projektowanie LCS Radom
10.02.2011
obecnego stanu powodują, że linia wymaga kompleksowej naprawy głównej. Wartość zamówienia wynosi 16 400 000,00 PLN netto. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania jej w ciągu 18 miesięcy od podpisania
PRZECZYTAJdwukrotnie, zaś już teraz obiekt przygotowany jest na dodatkowe zadania. Jeden z peronów ma długość 400 metrów, co umożliwia obsługę najdłuższych składów dalekobieżnych, i z pewnością będzie wykorzystany
PRZECZYTAJprzy wykorzystaniu wymiany danych poprzez dedykowane łącza sieci intranetowej. Wartość umowy: 3 211 400,00 PLN netto, 3 950 022,00 PLN brutto. Zamówienie zostało podzielone na zadania: 1. Pozyskiwanie danych
PRZECZYTAJWybór oferty na Łódź Fabryczną
24.05.2011
Bona 65 00156 Rzym, Włochy, Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERCOR Sp. z o.o. ul. Okólna 10, 42-400 Zawiercie, Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki
PRZECZYTAJnr 8 Warszawa Zachodnia – Kraków Główny Osobowy, w zakresie odbudowy skarpy nasypu w km 297,350-297,400 na odcinku Niedźwiedź – Zastów, 3. Usuwanie skutków powodzi z roku 2010 na linii kolejowej nr 8 Warszawa
PRZECZYTAJCena: Część A zamówienia – 7.603.860,00 PLN brutto; Część B zamówienia – 6.002.400,00 PLN brutto; Część C zamówienia – 6.125.400,00 PLN brutto. 3. Konsorcjum w składzie: Scott Wilson Sp. z o.o. , ul. Rejtana
PRZECZYTAJ