Wyniki wyszukiwania
projektu POIiŚ 5.2-7 „Prace na linii kolejowej nr 289 na odcinku Legnica – Rudna Gwizdanów” to 196 mln zł (netto). Dofinansowanie unijne: 130 574 734 zł (netto). Wartość podpisanej dziś umowy to 189 986
PRZECZYTAJCentrum Sterowania w Lesznie . Umowa na Czempiń – Leszno między PLK a TORPOL S.A., o wartości 395 mln zł netto, podpisana 5 maja 2017 r. jest pierwszym z dwóch kontraktów w ramach projektu „Prace na linii
PRZECZYTAJCoraz lepsze podróże ze stacji w Tarnowie
23.11.2017
wartość prac PLK, realizowanych w ramach modernizacji trasy kolejowej E30 Kraków - Rzeszów, to ponad 392 mln zł. Inwestycja na linii kolejowej E30 Kraków – Rzeszów, na której Tarnów jest bardzo ważnym miejscem
PRZECZYTAJDzięki inwestycji za 966 mln zł „Prace na linii kolejowej E 30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice wraz z dobudową torów linii aglomeracyjnej” poprawi się komfort podróży, bezpieczeństwo oraz
PRZECZYTAJPLK inwestują w profesjonalistów
22.09.2016
40 sytuacji kryzysowych Prawie 1000 osób przeszło szkolenia na nowoczesnym sprzęcie o wartości 4,5 mln zł - symulatorze urządzeń sterowania ruchem kolejowym i łączności. To przede wszystkim dyżurni ruchu
PRZECZYTAJpowiedział Artur Popko, dyrektor Budownictwa Infrastrukturalnego w Budimeksie. Prace w Krakowie za 258 mln zł wykona konsorcjum firm Budimex SA i Ferrovial Agroman SA. Zakończenie inwestycji planowane jest
PRZECZYTAJProgramu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Szacowany koszt całkowity przedsięwzięcia to 1 mld 522 mln PLN. Zakończenie projektu przewidziane jest w 2015 roku. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik
PRZECZYTAJ120 metrów i głębokości 8 metrów. Łącznie przy budowie stacji przewiduje się wywiezienie ponad 1,5 mln metrów sześciennych gruntu. Hala peronowa znajdzie się 16,5 metra pod ziemią, obejmie cztery platformy
PRZECZYTAJSiedlcach, Łukowie i Międzyrzecu Podlaskim zaplanowano do końca 2015 r. Koszt tego zadania to ponad 500 mln zł. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu
PRZECZYTAJczterech linii kolejowych nr 1, 133, 160 i 186 na odcinku z Zawiercia do Jaworzna kosztowała 395,3 mln zł brutto. Prace w ramach inwestycji są na finiszu – trwa remont ostatniego peronu w Łazach i ostatnie
PRZECZYTAJ