Wyniki wyszukiwania
(ETSC) European Train Control System zapewnia realizację sygnalizacji kabinowej i ciągłą kontrolę pracy maszynisty. Zgodnie z polskimi przepisami, prowadzenie pociągu z prędkością przekraczającą 160 km/h
PRZECZYTAJDzierżona w Kluczborku (projekt „Żyj! – zatrzymaj się i żyj” ). Dziękujemy wszystkim uczestnikom za ogrom pracy włożony w organizację happeningów, a laureatom gratulujemy. PLK prowadzi kampanię społeczną Bezpieczny
PRZECZYTAJWzorcowa kolej aglomeracyjna w Krakowie
06.11.2014
inwestycji usprawniających ruch pociągów w aglomeracji krakowskiej. Obecnie PLK prowadzą wstępne prace przy kolejnym projekcie, za sprawą którego kolej miejska w Krakowie będzie stawiana za wzorcową w
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prowadzą obecnie największy program inwestycyjny w historii. Prace trwają na projektach obejmujących ponad 3200 km torów. Ich efektem będzie zdecydowana poprawa stanu linii
PRZECZYTAJpozwala na przekazywanie sygnałów z semaforów bezpośrednio do kabiny maszynisty i ciągłą kontrolę pracy prowadzącego pojazd. Druga część ERTMS to cyfrowy system kolejowej komunikacji GSM-R, który –wykorzystując
PRZECZYTAJKolej ułatwi podróż w Krakowie
04.03.2015
jeszcze bardziej usprawnią ruch pociągów w aglomeracji krakowskiej. Obecnie PLK prowadzą wstępne prace przy projekcie budowy łącznicy kolejowej Kraków Zabłocie – Kraków Krzemionki, która doskonale wpisuje
PRZECZYTAJspółki samorządowe: Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o., Koleje Mazowieckie Sp. z o.o - ogółem w trakcie prac budowlanych wydobyto ok. 200 000 m3 mas ziemnych (równowartość 15 tys. ciężarówek), zużyto 50 000
PRZECZYTAJŚwiętujmy razem 20-lecie Polski w UE
08.05.2024
po budowie Warszawy Zachodniej. To największa przebudowa stacji kolejowej w Polsce! Poza rozmachem prac, zobaczycie m.in. nowobudowany budynek dworca, przejście podziemne i przystanek tramwajowy. Jeśli
PRZECZYTAJSytuacja zimowa – poniedziałek rano
03.02.2014
Służby techniczne PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. stale monitorują stan sieci kolejowej. Dla zapewnienia sprawnej eksploatacji w gotowości pozostaje 20 dodatkowych lokomotyw, 81 pociągów sieciowych
PRZECZYTAJ: GSM-R i ETCS poziom 2. System ETCS poziomu 2 za pośrednictwem GSM- R nadzoruje w sposób ciągły pracę maszynisty, reaguje w przypadku zignorowania komunikatów oraz ostrzeżeń. Jeśli pociąg przekroczy
PRZECZYTAJ