Wyniki wyszukiwania
Komfortowa stacja w centrum Gdańska
19.01.2017
projektową i pozwoleniem na budowę. Podpisanie umowy na prace modernizacyjne przewidziane jest w połowie 2017 r. Prace zaplanowano do 2019 r. Przedsięwzięcie współfinansowane jest ze środków UE. Projekt
PRZECZYTAJDyżurni ruchu pracujący na stacji Kraków Główny przeprowadzili się do odnowionego „bocianiego gniazda”. To ostatnie piętro w charakterystycznym budynku nastawni, znajdującym się przy torach, na północ
PRZECZYTAJpobranie i zbadanie próbek bezpośrednio w terenie. Pierwsze dwa zarządca infrastruktury otrzyma w połowie grudnia, a zakup kolejnych dziesięciu jest planowany na przyszły rok. – Dzięki mobilnym laboratoriom
PRZECZYTAJinformacji pasażerskiej (zapowiedzi głosowe, prezentacja informacji wizualnych) PLK obejmuje obecnie połowę obiektów obsługujących ruch pasażerski (1223 z 2454 lokalizacji). Systemy wraz z infrastrukturą
PRZECZYTAJkolejowych tras. Ich łączna wartości to 3,33 mld euro. Wraz z najnowszymi projektami, zatwierdzonymi w połowie roku, uzyskano już z unijnej kasy prawie 3,44 mld euro - na 21 inwestycji o wartości ponad 4 mld [...] przywrócenie ruchu pociągów pasażerskich między Warszawą Gdańską a Warszawą Zachodnią (linia nr 20) w połowie 2018 roku. Całość prac, związanych z przebudową linii 20, 507 i 507, potrwa do kwietnia 2019 roku
PRZECZYTAJCałodobowe prace na moście średnicowym
21.03.2014
zachodniej. W tunelu średnicowym na odcinku Warszawa Powiśle – Warszawa Centralna wymieniono już ponad połowę z 700 podkładów w dwóch torach. Z kolei na odcinku Warszawa Wschodnia – most średnicowy wykonawca
PRZECZYTAJm, które w to w projektach realizowanych przez PKP PLK w perspektywie 2014-2020 stanowiły prawie połowę korzyści. Dzięki takim inwestycjom zmienia się oblicze transportu kolejowego, który coraz częściej [...] te są realizowane średnio w ciągu 2-3 lat, oznacza to, że wykonawcy mają zapewniony front robót do połowy 2023 r. Na etapie przetargów są obecnie inwestycje o wartości 2,5 mld zł.
PRZECZYTAJże po rewitalizacji, linia kolejowa z Toszka Północ do Starego Koźla będzie mogła przejąć nawet połowę pociągów towarowych z linii łączącej Bytom i Wrocław Główny (nr 132) oraz Katowice – Legnica (nr
PRZECZYTAJMasa przewożonego w każdym wagonie towaru będzie mogła być zwiększona średnio nawet o 10 – 12 ton. Ma to znaczenie dla przewozów towarowych po torach o klasycznym i o szerokim rozstawie szyn stosowany
PRZECZYTAJunijnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Inwestycja będzie zakończona w II połowie 2023 r.
PRZECZYTAJ