Wyniki wyszukiwania
s.c. W. Domanik, M. Leśnik, Chorzów na kwotę: 51 860, 00 PLN netto; 63 787, 80 PLN brutto Oferta nr 3: GOS Polska Sp. z o.o., Szczecin na kwotę: 126 935, 00 PLN netto; 156 130, 05 PLN brutto Oferta nr 4:
PRZECZYTAJ00 PLN netto; 2 404 650, 00 PLN brutto Oferta nr 3 ARCADIS Sp. z o.o., Warszawa PHIN CONSULTING Sp. z o.o., Łódź na kwotę: 2 861 648, 00 PLN netto; 3 519 827, 04 PLN brutto Oferta nr 4 TPF Sp. z o.o.
PRZECZYTAJKraków Główny: piękno i nowoczesność
09.11.2011
pl Modernizacja infrastruktury kolejowej stacji Kraków Główny odbywa się w ramach projektu POliŚ 7.3-7 „Zintegrowany System Transportu Zbiorowego w aglomeracji krakowskiej"
PRZECZYTAJnastępujące warunki: cena: 12,41 mln zł netto , termin realizacji: 20 maja 2012 r., okres gwarancji: 3 lata. 2. PKP Informatyka Sp. z o.o. – lider konsorcjum oraz Kolejowe Zakłady Łączności Sp. z o.o. –
PRZECZYTAJOświęcimia oraz dla pociągów przyjeżdżających do stacji Kraków Główny. Wartość umowy na dokumentację: 3 382 500 PLN brutto Termin realizacji umowy: 19.12.2011 r. – 31.10.2012 r. Wykonawca: Halcrow Group Sp
PRZECZYTAJw dniu 3.02.2011 r. - na odbudowę skarp nasypów w trzech lokalizacjach – otwarcie ofert odbędzie się 15.03.2012 r., w dniu 17.02.2011 r. - na naprawę około 8 km nawierzchni torowej i remont 13 obiektów
PRZECZYTAJZima na torach bez poważnych zakłóceń
16.02.2012
trakcyjnej na linii Kępno – Herby Nowe, która spowodowała opóźnienie pociągu Szczecin – Zakopane około 3 godzin i kierowanie objazdami innych pociągów. Odnotowano także dwa wypadki na przejazdach kolejowo
PRZECZYTAJNad usuwaniem skutków zimy na kolei pracuje obecnie blisko 3 000 pracowników, zaangażowany został specjalistyczny sprzęt do odśnieżania. Pogotowia techniczne dbają o utrzymanie sprawności całej infrastruktury
PRZECZYTAJsiedzibie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział Południowy, Sosnowiec, ul 3 Maja 16, pokój 1.18. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 1 marca 2012 roku o godz.12.30. Jacek Karniewski
PRZECZYTAJfragmentach linii kolejowych wymienionych w pkt. 1, 2, 3 i 6 będzie prowadzony w porze nocnej poza przewidzianymi przerwami technologicznymi. 3) Uwzględniając uzgodnione przez wnioskodawców projekty rozkładów
PRZECZYTAJ