Wyniki wyszukiwania
ds. komunikacji i planowania strategicznego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości tel. + 48 22 473 24 42 r.kuczynski@plk-sa.pl Projekt ubiega się o współfinansowanie ze środków Programu
PRZECZYTAJzadania pozwoli na wznowienie ruchu pociągów pasażerskich (zawieszonego od 2005 r.) i uzyskanie prędkości rozkładowej 80 km/h. oraz umożliwienie wykorzystania toru linii kolejowej 227 do jazd pociągów
PRZECZYTAJUnii Europejskiej. KE zakłada potrojenie obecnej długości linii dużych prędkości i stworzenie spójnej sieci kolei dużych prędkości połączonej z innymi środkami transportu. Odnosząc się do polskiego projektu [...] że budowa KDP nie będzie oznaczała, że linia ta będzie dedykowana jedynie dla pociągów dużych prędkości, ale będzie służyła także połączeniom regionalnym. Zgodnie z założeniami rozporządzenia, umiejscowienie
PRZECZYTAJsię stanowiska autobusów dalekobieżnych i dworzec kolejowy, przygotowany do obsługi kolei dużych prędkości, otoczony przestrzenią komercyjną wysokiej klasy. Dzięki temu podróże koleją i dalej np. tramwajem [...] aglomeracyjnej, połączenie tunelem dworca Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Kaliska, budowa kolei dużych prędkości na trasie Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław) pozwoli również na odciążenie zakorkowanych w godzinach [...] powstanie tunelu dla ruchu dalekobieżnego, regionalnego, aglomeracyjnego i drugiego, dla kolei dużych prędkości. Zbudowany zostanie również system parkingów dla samochodów „Parkuj i Jedź" oraz parking dla rowerów
PRZECZYTAJ12.00 - 14.00 Trzy aspekty Kolei Dużej Prędkości Debata: "Program budowy i uruchomienia Kolei Dużych Prędkości w Polsce- stan realizacji i perspektywy" zorganizowana przez SIRTS i PKP Polskie Linie Kolejowe [...] Dużych Prędkości, Artur Rojek,wicedyrektor Instytutu Kolejnictwa. Spotkanie przedstawiło wiedzę o historii, zagadnienia KDP od "pomysłudo decyzji" i stan obecny prac przy kolei dużych prędkości w Polsce [...] linii kolei dużych prędkości z uwzględnieniem aspektów, ekonomicznych, finansowych prawnych i technicznych. Zobacz prezentację "Społeczny aspekt przygotowań do budowy linii dużych prędkości w Polsce" Zobacz
PRZECZYTAJJest szczególnie popularna w czasie wakacji. Celem projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości maksymalnej od 100 do 120 km/h na odcinku Kościerzyna-Gdańsk Osowa i do 100 km/h na odcinku Gdańsk [...] najpiękniejszych linii kolejowych w Polsce. Celem projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości do 100 km/h (a na odcinku Puck – Władysławowo do 90km/h), a także skrócenie czasu jazdy pociągów
PRZECZYTAJzadania pozwoli na wznowienie ruchu pociągów pasażerskich (zawieszonego od 2005 r.) i uzyskanie prędkości rozkładowej 80 km/h. oraz umożliwienie wykorzystania toru linii kolejowej 227 do jazd pociągów
PRZECZYTAJpociągów osobowych z taborem klasycznym z prędkością V max = 160 km/h, pociągów osobowych z wychylnym pudłem z prędkością V max = 200 km/h, a pociągów towarowych z prędkością V max = 120 km/h. Realizacja robót
PRZECZYTAJroku i opiewała na kwotę 576 304 995,41 PLN brutto. Prace, których celem było uzyskanie docelowych prędkości pociągów 160/200 km/h, poprawienie bezpieczeństwa, podniesienie komfortu podróżowania pasażerów
PRZECZYTAJpogłębiającej się degradacji istniejącej infrastruktury kolejowej. Na trasie istniało wiele ograniczeń prędkości od 20 do 40 km/h. Powodowało to znaczne wydłużenie czasu jazdy pociągów. Przed rozpoczęciem modernizacji [...] zrealizowaniu całego zakresu prac budowlanych inwestycja przyniesie następujące efekty: podniesienie prędkości jazdy pociągów pasażerskich do 120 km/h (skrócenie czasu jazdy o około 30 min.); poprawa bezpieczeństwa
PRZECZYTAJ