• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1911, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dziesieciu-oferentow-ubiega-sie-o-przeprowadzenie-studium-wykonalnosci-dla-modernizacji-stacji-kolejowych-czechowice-dziedzice-zebrzydowice-zwardon-1487

Dziesięciu oferentów ubiega się o przeprowadzenie studium wykonalności dla modernizacji stacji kolejowych Czechowice Dziedzice, Zebrzydowice, Zwardoń

27.10.2011

ds. komunikacji i planowania strategicznego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości tel. + 48 22 473 24 42 r.kuczynski@plk-sa.pl Projekt ubiega się o współfinansowanie ze środków Programu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jeden-wykonawca-zlozyl-oferte-na-zaprojektowanie-i-zbudowanie-przystanku-kolejowego-obok-stadionu-pge-arena-w-gdansku-1485

Jeden wykonawca złożył ofertę na zaprojektowanie i zbudowanie przystanku kolejowego obok stadionu PGE Arena w Gdańsku

24.10.2011

zadania pozwoli na wznowienie ruchu pociągów pasażerskich (zawieszonego od 2005 r.) i uzyskanie prędkości rozkładowej 80 km/h. oraz umożliwienie wykorzystania toru linii kolejowej 227 do jazd pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debata-polityczna-nt-rozwoju-systemu-kolei-duzych-predkosci-1482

Debata polityczna nt. rozwoju systemu kolei dużych prędkości

20.10.2011

Unii Europejskiej. KE zakłada potrojenie obecnej długości linii dużych prędkości i stworzenie spójnej sieci kolei dużych prędkości połączonej z innymi środkami transportu. Odnosząc się do polskiego projektu [...] że budowa KDP nie będzie oznaczała, że linia ta będzie dedykowana jedynie dla pociągów dużych prędkości, ale będzie służyła także połączeniom regionalnym. Zgodnie z założeniami rozporządzenia, umiejscowienie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/centrum-komunikacyjne-w-lodzi-do-2014-roku-1474

Centrum komunikacyjne w Łodzi do 2014 roku

13.10.2011

się stanowiska autobusów dalekobieżnych i dworzec kolejowy, przygotowany do obsługi kolei dużych prędkości, otoczony przestrzenią komercyjną wysokiej klasy. Dzięki temu podróże koleją i dalej np. tramwajem [...] aglomeracyjnej, połączenie tunelem dworca Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Kaliska, budowa kolei dużych prędkości na trasie Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław) pozwoli również na odciążenie zakorkowanych w godzinach [...] powstanie tunelu dla ruchu dalekobieżnego, regionalnego, aglomeracyjnego i drugiego, dla kolei dużych prędkości. Zbudowany zostanie również system parkingów dla samochodów „Parkuj i Jedź" oraz parking dla rowerów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-na-targach-trako-11-14-pazdziernika-2011-dzien-trzeci-1473

PLK na Targach TRAKO, 11-14 października 2011 dzień trzeci

13.10.2011

12.00 - 14.00 Trzy aspekty Kolei Dużej Prędkości Debata: "Program budowy i uruchomienia Kolei Dużych Prędkości w Polsce- stan realizacji i perspektywy" zorganizowana przez SIRTS i PKP Polskie Linie Kolejowe [...] Dużych Prędkości, Artur Rojek,wicedyrektor Instytutu Kolejnictwa. Spotkanie przedstawiło wiedzę o historii, zagadnienia KDP od "pomysłudo decyzji" i stan obecny prac przy kolei dużych prędkości w Polsce [...] linii kolei dużych prędkości z uwzględnieniem aspektów, ekonomicznych, finansowych prawnych i technicznych. Zobacz prezentację "Społeczny aspekt przygotowań do budowy linii dużych prędkości w Polsce" Zobacz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podroz-pociagiem-po-dwoch-regionalnych-trasach-w-wojewodztwie-pomorskim-bedzie-szybsza-modernizacja-linii-z-redy-na-hel-i-z-gdyni-do-koscierzyny-bedzie-kosztowala-blisko-cwierc-miliarda-zlotych-1480

Podróż pociągiem po dwóch regionalnych trasach w Województwie Pomorskim będzie szybsza. Modernizacja linii z Redy na Hel i z Gdyni do Kościerzyny będzie kosztowała blisko ćwierć miliarda złotych

19.10.2011

Jest szczególnie popularna w czasie wakacji. Celem projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości maksymalnej od 100 do 120 km/h na odcinku Kościerzyna-Gdańsk Osowa i do 100 km/h na odcinku Gdańsk [...] najpiękniejszych linii kolejowych w Polsce. Celem projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości do 100 km/h (a na odcinku Puck – Władysławowo do 90km/h), a także skrócenie czasu jazdy pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-estetyzacje-peronu-przystanku-gdansk-kolonia-1478

Podpisanie umowy na estetyzację peronu przystanku Gdańsk Kolonia

19.10.2011

zadania pozwoli na wznowienie ruchu pociągów pasażerskich (zawieszonego od 2005 r.) i uzyskanie prędkości rozkładowej 80 km/h. oraz umożliwienie wykorzystania toru linii kolejowej 227 do jazd pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-budowe-urzadzen-zapewniajacych-bezpieczenstwo-ruchu-pociagow-na-linii-warszawa-gdansk-podpisana-1530

Umowa na budowę urządzeń zapewniających bezpieczeństwo ruchu pociągów na linii Warszawa – Gdańsk podpisana

16.12.2011

pociągów osobowych z taborem klasycznym z prędkością V max = 160 km/h, pociągów osobowych z wychylnym pudłem z prędkością V max = 200 km/h, a pociągów towarowych z prędkością V max = 120 km/h. Realizacja robót

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-kontrakt-na-modernizacje-linii-swiercze-ciechanow-zakonczony-1528

Pierwszy kontrakt na modernizacje linii Świercze – Ciechanów zakończony

13.12.2011

roku i opiewała na kwotę 576 304 995,41 PLN brutto. Prace, których celem było uzyskanie docelowych prędkości pociągów 160/200 km/h, poprawienie bezpieczeństwa, podniesienie komfortu podróżowania pasażerów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-poznan-wschod-wagrowiec-wazna-inwestycja-w-wielkopolsce-1523

Modernizacja linii kolejowej Poznań Wschód – Wągrowiec, ważna inwestycja w Wielkopolsce

08.12.2011

pogłębiającej się degradacji istniejącej infrastruktury kolejowej. Na trasie istniało wiele ograniczeń prędkości od 20 do 40 km/h. Powodowało to znaczne wydłużenie czasu jazdy pociągów. Przed rozpoczęciem modernizacji [...] zrealizowaniu całego zakresu prac budowlanych inwestycja przyniesie następujące efekty: podniesienie prędkości jazdy pociągów pasażerskich do 120 km/h (skrócenie czasu jazdy o około 30 min.); poprawa bezpieczeństwa

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...31323334353637383940...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 351 do 360 z 1911.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook