Wyniki wyszukiwania
pn. „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – etap III”. Rozpoczęcie budowy planowane jest w II kwartale br. Zakończenie prac zaplanowano w połowie 2021 r. Budowa wiaduktu w [...] Warszawa - Lublin. Projekt „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – etap III” będzie ubiegał się o współfinansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach
PRZECZYTAJRozpoczęcie prac zaplanowano w II kwartale 2024 r. Roboty nie będą miały wpływu na ruch kolejowy i drogowy. Wykonawcą jest firma PNUIK z Krakowa. Zakończenie zadania przewidziano w III kwartale 2024 r. Między
PRZECZYTAJzostanie podpisana umowa o dofinansowanie projektu Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków-Rzeszów, etap III . Projekt o wartości 4,67 mld zł otrzyma 2,18 mld zł dofinansowania ze środków
PRZECZYTAJdogodne przesiadki, co znacznie wpłynie na zwiększenie roli kolei w obsłudze ruchu aglomeracyjnego. W II etapie inwestycji wybudowane zostaną pozostałe dwa perony kolejowe oraz zmodernizowana zostanie część [...] środki własne PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz m. st. Warszawy termin zakończenia prac: przełom III/IV kwartału 2010 r.
PRZECZYTAJzwiększyło bezpieczeństwo w ruchu pociągów. Projekt „Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap III – LCS Terespol” jest współfinansowany w ramach instrumentu finansowego Łącząc [...] wskaże możliwe warianty budowy. Szacunkowy koszt to ok. 180 tys. zł. Koncepcja powinna być gotowa w II kwartale 2021 roku. Zasady współpracy w zakresie realizacji i finansowania kolejnych etapów zostaną [...] Kolejowych S.A. Stacja Terespol - wygodniejsze podróże z nowych peronów W ramach prac na linii kolejowej E20 Siedlce - Terespol, PLK modernizują m.in. stację Terespol. Od ubiegłego roku podróżni korzystają z
PRZECZYTAJSystem ERTMS - postępowanie przetargowe
29.01.2009
części ETCS II” Nadzór i zarządzanie projektem „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II. Pilotażowe wdrożenie ERTMS w Polsce na odcinku Legnica - Węgliniec - Bielawa Dolna - w części ETCS II". Więcej [...] systemu ERTMS w ramach modernizacji linii E 30 : Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu ,,Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II. Pilotażowe wdrożenie ERTMS w Polsce na odcinku
PRZECZYTAJProjekt szkoleniowy
20.07.2005
biznesowej (2 dni), - pozostali uczestnicy - Apples&Oranges™ – Logika biznesu (1 dzień) Moduły II, III i IV – szkolenia prowadzone w systemie blended learning dotyczą „miękkich” umiejętności menedżerskich: [...] spotkań (2 dni) - Negocjacje biznesowe (2 dni) Wszystkie szkolenia zostaną uzupełnione szkoleniami e-learningowymi, które będą dostępne w internecie, intranecie oraz w postaci materiałów szkoleniowych
PRZECZYTAJIE Projekty na liście podstawowej KPK: 1. Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków - Rzeszów, etap III - Faza II (POIiŚ) 2. Prace na liniach kolejowych nr 68, 565 na odcinku Lublin - Stalowa [...] przez Kolbuszową, etap II (środki krajowe) 10. Prace na linii kolejowej nr 71 Ocice - Rzeszów (środki krajowe) 11. Prace inwestycyjne na przejściu granicznym Medyka - Mościska II (środki krajowe) 12. Prace [...] Ważną inwestycją PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. na Podkarpaciu jest modernizacji linii E30 na odcinku Kraków – Rzeszów. Na tej trasie pociągi mogą jechać 160 km/h, czas przejazdu już skrócił się o
PRZECZYTAJpodstawowej: 1. Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap III, odcinek Czempiń – Poznań - Faza II (POIiŚ) 2. Prace na linii kolejowej E 59 na odcinku Poznań Główny – Szczecin Dąbie [...] (CEF) 3. Prace na linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap IV, odcinek granica województwa dolnośląskiego – Czempiń (CEF) 4. Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Warszawa – Poznań – pozostałe [...] odcinku Poznań Franowo - Zieliniec – Kiekrz w ramach projektu: Zwiększenie dostępności magistrali E 20 i C-E 20 poprzez poprawę stanu technicznego przyległych linii kolejowych (środki krajowe) 8. Prace na
PRZECZYTAJmi: termin realizacji etapu I - maksymalnie 6 miesięcy od podpisania, terminy realizacji etapów II i III są uzależnione od modelu finansowania i realizacji budowy i uruchomienia Kolei Dużych Prędkości [...] projektu budowy i uruchomienia Kolei Dużych Prędkości w Polsce z uwzględnieniem partnera prywatnego. II etap - wsparcie eksperckie w fazie przygotowania i przeprowadzenia postępowania przetargowego na wybór [...] dla finansowania oraz realizacji projektu budowy i uruchomienia Kolei Dużych Prędkości w Polsce. III etap - wsparcie eksperckie w toku realizacji umowy zawartej z partnerem prywatnym (lub partnerami
PRZECZYTAJ