• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Mój Pociąg. Rezultatów: 4358, czas wyszukiwania 22 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliardy-na-modernizacje-e-30-w-malopolsce-i-poprawa-linii-z-rpo-1346

Miliardy na modernizację E 30 w Małopolsce i poprawa linii z RPO

24.06.2011

i zlikwidowane będą osuwiska wywołane zeszłoroczną powodzią. Po zakończeniu prac czas przejazdu pociągiem konwencjonalnym ze stolicy do Krakowa skróci się do 2h 15 min. Prace z Regionalnych Programów O

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ogloszono-kolejne-dwa-przetargi-na-e-30-778

Ogłoszono kolejne dwa przetargi na E 30

30.04.2010

nr 133 oraz nr 134 przeznaczone są dla ruchu pasażerskiego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych o długości 750 m (120 osi) i ciężarze 3200 t z prędkością

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/e-30-zaglada-do-urzedow-i-szkol-514

E 30 zagląda do urzędów i szkół

13.02.2009

Małe przystanki np. Zagajnik oraz stacje Pieńsk i Zgorzelec zapewniają obecnie wygodny dostęp do pociągu, a zmodernizowane przejazdy kolejowo - drogowe podniosły poziom bezpieczeństwa. Kilkadziesiąt osób

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesny-przystanek-na-e-30-przed-legnica-405

Nowoczesny przystanek na E 30 przed Legnicą

15.07.2010

Do dyspozycji podróżnych są również wiaty i podjazd dla osób niepełnosprawnych. Bezpieczeństwo pociągów i kierowców poprawiła modernizacja 2 przejazdów kolejowo – drogowych. W miejscu zlikwidowanego przejazdu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wzmacnianie-zasilania-na-e-30-392

Wzmacnianie zasilania na E 30

27.06.2008

wzmocnienie układu zasilania, tak aby na objętej inwestycjami trasie, zapewnić możliwość kursowania pociągów z prędkością 160 km/h. W ramach modernizacji realizowana jest budowa dwóch nowych podstacji trakcyjnych:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prezentacja-modernizacji-linii-kolejowej-e-30-675

Prezentacja modernizacji linii kolejowej E 30

12.12.2009

linii kolejowej w ostatnich trzech latach. Obok pracujących ludzi i maszyn widać przejeżdżające pociągi. Utrwalono sceny z prac torowych, sieciowych i modernizacji obiektów inżynieryjnych. Zakres wykonanych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-c-e-30-opole-wschod-czarnowasy-594

Modernizacja linii C-E 30 Opole Wschód-Czarnowąsy

14.07.2009

nacisk 221 kN /oś, zapewni skuteczne odciążenie linii E 30 Opole-Brzeg-Wrocław, przewidzianej dla pociągów pasażerskich rozwijających szybkość do 160 km/h. Koszt modernizacji 38, 6 mln zł. Zakończenie prac

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybor-oferty-na-wykonanie-dokumentacji-projektowej-oraz-robot-budowlanych-na-odcinku-linii-kolejowej-e30-jaworzno-szczakowa-trzebinia-oraz-jaworzno-szczakowa-sosnowiec-jezor-923

Wybór oferty na wykonanie dokumentacji projektowej oraz robot budowlanych na odcinku linii kolejowej E30 Jaworzno Szczakowa – Trzebinia oraz Jaworzno Szczakowa – Sosnowiec Jęzor

16.09.2010

133 oraz nr 134 przeznaczone są dla ruchu pasażerskiego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz dla prowadzenia pociągów towarowych o długości 750 m i ciężarze 3200 t z prędkością 120 km/h

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kierowcy-opoznili-pociagi-30-nieostroznych-kierowcow-opoznilo-pociagi-osobowe-o-4-dni-i-9-godzin-898

Kierowcy opóźnili pociągi. 30 nieostrożnych kierowców opóźniło pociągi osobowe o 4 dni i 9 godzin

08.09.2010

Sprawcy sierpniowych wypadków kierowcy pojazdów osobowych, motocyklista i traktorzyści, opóźnili pociągi pasażerskie o ponad 100 godzin. W lipcu br. doszło do 26 wypadków na przejazdach kolejowych, w których [...] we wrześniu doszło do trzech wypadków na przejazdach kat C, z ostrzegającą przed nadjeżdżającym pociągiem sygnalizacją świetlna i dźwiękową. Ranny został kierowca, zniszczone pojazdy i uszkodzony tabor [...] r. odbyło się kilkanaście konferencji i akcji informacyjnych z wykorzystaniem symulacji wypadków pociągu z samochodem. Pracownicy PLK przeprowadzili ponad 200 spotkań edukacyjnych oraz akcji ulotkowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dwa-konsorcja-ubiegaja-sie-o-kontrakt-na-sygnalizacje-na-trzech-lcs-ach-na-e30-851

Dwa konsorcja ubiegają się o kontrakt na sygnalizację na trzech LCS-ach na E30

16.08.2010

nr 133 oraz nr 134 przeznaczone są dla ruchu pasażerskiego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych o długości 750 m (120 osi) i ciężarze 3200 t z prędkością

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...346347348349350351352353354355...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 3501 do 3510 z 4358.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook