Wyniki wyszukiwania
kolejowej - rozjazdów, przejazdów kolejowych, sieci trakcyjnej oraz budynków służących bezpośrednio prowadzeniu ruchu. Aktualnie trwają prace przy budowie nastawni w Międzyrzecu Podlaskim, Siedlcach i Łukowie
PRZECZYTAJsprawne firmy, a także właściwe instrumentarium, w tym akty prawne, które pozwalają na płynne prowadzenie procesów inwestycyjnych – powiedział podsekretarz stanu. PLK sprząta u siebie i wymaga od wykonawców
PRZECZYTAJRekordowe inwestycje PLK
20.02.2014
wdrożył nową politykę zarządzania ryzykiem inwestycji. Powołano Biuro Zarządzania Projektami, które prowadzi stały monitoring projektów oraz nadzoruje wdrożone działania minimalizujące ryzyka. Dodatkowym elementem
PRZECZYTAJGrupa PKP gotowa do zimy
28.11.2013
wiaduktów, 16 tys. przejazdów kolejowo – drogowych, 18 tys. budynków oraz perony. W związku z tym, do prowadzenia działań w sezonie zimowym przewidziano w zależności od warunków nawet 16 tys. osób. Wykorzystujemy
PRZECZYTAJmaksymalnych warunków bezpieczeństwa (zachowanie wysokiego poziomu widoczności) jazdy testowe prowadzone są w warunkach dziennych. Powoduje to konieczność weekendowego wyłączania części linii z kursowania
PRZECZYTAJkolejowej - rozjazdów, przejazdów kolejowych, sieci trakcyjnej oraz budynków służących bezpośrednio prowadzeniu ruchu. Od podstaw zostaną wybudowane nastawnie w Siedlcach, Łukowie, Dziewulach oraz Międzyrzecu
PRZECZYTAJOgłoszono kolejne dwa przetargi na E 30
30.04.2010
134 przeznaczone są dla ruchu pasażerskiego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych o długości 750 m (120 osi) i ciężarze 3200 t z prędkością 120 km/h. Całość
PRZECZYTAJSą efekty inwestycji PLK
21.01.2015
otrzymała. Bez nich artykuł pokazuje tylko mały wycinek trudnych spraw bez kontekstu - sprawnie prowadzonego procesu inwestycji i ich efektów. W 2014 roku spółka wykorzystała ponad 7 mld zł na inwestycje
PRZECZYTAJzwierząt. Linia kolejowa Wrocław – Poznań jest linią dwutorową, zelektryfikowaną, o długości 162 km. Prowadzony jest na niej ruch pasażerski i towarowy. Postępująca degradacja infrastruktury kolejowej spowodowała
PRZECZYTAJpierwszy z kontraktów na przebudowę odcinka od stacji Sosnowiec Jęzor do stacji Trzebinia. Prace prowadzone są w trybie „projektuj i buduj”. – Firmy muszą dostarczyć harmonogram prac w ciągu 28 dni od dnia
PRZECZYTAJ