Wyniki wyszukiwania
kolejowej Kraków Mydlniki – Podłęże oraz po torze nr 1 na linii Podgrabie – Rudzice i przywrócenie prędkości rozkładowej na tych liniach. Dorota Szalacha PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji
PRZECZYTAJspołecznych rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce w perspektywie roku 2050. Wykonawca w sposób obiektywny przedstawi wpływ budowy i eksploatacji sieci linii dużych prędkości na rozwój społeczny kraju, z [...] kolei dużych prędkości w Polsce w perspektywie roku 2050 będą stanowiły zbiór bardzo ważnych argumentów niezbędnych do uzyskania dofinansowania projektu przygotowania budowy linii dużych prędkości ze środków [...] Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości tel. + 48 22 473 24 42 r.kuczynski@plk-sa.pl Projekt 7.1-26 „Przygotowanie budowy linii dużych prędkości" ubiega się o współfinansowanie ze środków
PRZECZYTAJstudium wykonalności dla budowy linii dużych prędkości Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław przedstawił ostateczny przebieg pierwszej polskiej linii dużych prędkości. W trakcie spotkania zaprezentowano 3 warianty [...] jego serce linia kolei dużych prędkości będzie swoistą „wisienką na torcie" i uczyni region jednym z najlepiej skomunikowanych w kraju. Dyrektor Centrum Kolei Dużych Prędkości Ciemny dodał, że podczas trasowania [...] Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości tel. + 48 22 473 24 42 r.kuczynski@plk-sa.pl Projekt 7.1-26 „Przygotowanie budowy linii dużych prędkości" ubiega się o współfinansowanie ze środków
PRZECZYTAJopracowania studium wykonalności dla budowy linii dużych prędkości Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław przedstawił ostateczny przebieg linii dużych prędkości w województwie mazowieckim. Podczas spotkania zaprezentowano [...] Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości tel. + 48 22 473 24 42 r.kuczynski@plk-sa.pl Projekt 7.1-26 „Przygotowanie budowy linii dużych prędkości" ubiega się o współfinansowanie ze środków [...] Doradztwo Sp. z o.o. podkreślił, że podstawowymi czynnikami wpływającymi na atrakcyjność kolei dużych prędkości są bezpieczeństwo, komfort i czas przejazdu. Podróż w granicach 1 h 30 min na relacjach z Warszawy
PRZECZYTAJInwestycja pozwoli na wznowienie ruchu pociągów pasażerskich (zawieszonego od 2005 r.) i uzyskanie prędkości rozkładowej 80 km/h oraz umożliwienie wykorzystania toru linii kolejowej 227 do jazd pociągów p
PRZECZYTAJKDP na Kongresie
08.11.2011
KOLEJ DUŻYCH PRĘDKOŚCI NA KONGRESIE: Sukces kolei dużych prędkości w Polsce możliwy jest tylko z sukcesem modernizacji kolei konwencjonalnej - powiedział Marek Pawlik, wiceprezes PLK uczestnik kongresowej [...] kongresowej debaty Kolej Dużych Prędkości. W dyskusji uczestniczyli także: Nicolas Halamek, customer director, ALSTOM Transport, Zbigniew Jakubas, inwestor giełdowy, właściciel spółek Newag i Ferocco, Janusz [...] dyrektor, Railway Business Forum Rozmówcy rozmawiali o tym: czy Polskę stać na projekt kolei dużych prędkości, czy KDP jest projektem elitarnym? Temat budził tak duże zainteresowanie, ze nie zdołano wyczerpać
PRZECZYTAJKongres Kolejowy odpowiada na pytania
08.11.2011
okazja aby przypomnieć, że zmienia się korzystnie bilans prędkości na liniach kolejowych - zauważył prezes PLK. Długość linii na których prędkość pociągów wzrosła jest większa niż tych, na których zmalala
PRZECZYTAJnaukowo-badawczych i inwestycji związanych z projektem budowy linii kolejowej dla ruchu pasażerskiego z prędkością do 360 km/h. Adresowana jest do środowisk naukowo-badawczych, które uwagą być zainteresowane p
PRZECZYTAJwznowienie ruchu pociągów pasażerskich (połączenia pasażerskie zawieszono w 2005 r.). Pociągi pojadą z prędkością rozkładową 80 km/h. Dzięki tej inwestycji ruch pociągi pasażerskie będą korzystały z torów używanych
PRZECZYTAJEfekty inwestycji: - ruch pociągów na około 89% długości trasy ma odbywać się prędkością 160km/h - budowa drugiego toru na odcinku Warka – Radom (obecnie istnieje tylko jeden). Zapewni to możliwość wp
PRZECZYTAJ