• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1911, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-usuwanie-skutkow-powodzi-z-roku-2010-na-liniach-kolejowych-krakow-mydlniki-podleze-i-podgrabie-rudzice-1448

Umowa na usuwanie skutków powodzi z roku 2010 na liniach kolejowych: Kraków Mydlniki – Podłęże i Podgrabie - Rudzice

28.09.2011

kolejowej Kraków Mydlniki – Podłęże oraz po torze nr 1 na linii Podgrabie – Rudzice i przywrócenie prędkości rozkładowej na tych liniach. Dorota Szalacha PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/analiza-uwarunkowan-spolecznych-rozwoju-kolei-duzych-predkosci-w-polsce-w-perspektywie-roku-2050-1447

„Analiza uwarunkowań społecznych rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce w perspektywie roku 2050”

26.09.2011

społecznych rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce w perspektywie roku 2050. Wykonawca w sposób obiektywny przedstawi wpływ budowy i eksploatacji sieci linii dużych prędkości na rozwój społeczny kraju, z [...] kolei dużych prędkości w Polsce w perspektywie roku 2050 będą stanowiły zbiór bardzo ważnych argumentów niezbędnych do uzyskania dofinansowania projektu przygotowania budowy linii dużych prędkości ze środków [...] Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości tel. + 48 22 473 24 42 r.kuczynski@plk-sa.pl Projekt 7.1-26 „Przygotowanie budowy linii dużych prędkości" ubiega się o współfinansowanie ze środków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebieg-kolei-duzych-predkosci-przez-wojewodztwo-lodzkie-1446

Przebieg kolei dużych prędkości przez województwo łódzkie

26.09.2011

studium wykonalności dla budowy linii dużych prędkości Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław przedstawił ostateczny przebieg pierwszej polskiej linii dużych prędkości. W trakcie spotkania zaprezentowano 3 warianty [...] jego serce linia kolei dużych prędkości będzie swoistą „wisienką na torcie" i uczyni region jednym z najlepiej skomunikowanych w kraju. Dyrektor Centrum Kolei Dużych Prędkości Ciemny dodał, że podczas trasowania [...] Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości tel. + 48 22 473 24 42 r.kuczynski@plk-sa.pl Projekt 7.1-26 „Przygotowanie budowy linii dużych prędkości" ubiega się o współfinansowanie ze środków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trasowanie-ostateczne-przebiegu-kolei-duzych-predkosci-przez-wojewodztwo-mazowieckie-1445

Trasowanie ostateczne przebiegu kolei dużych prędkości przez województwo mazowieckie

26.09.2011

opracowania studium wykonalności dla budowy linii dużych prędkości Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław przedstawił ostateczny przebieg linii dużych prędkości w województwie mazowieckim. Podczas spotkania zaprezentowano [...] Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości tel. + 48 22 473 24 42 r.kuczynski@plk-sa.pl Projekt 7.1-26 „Przygotowanie budowy linii dużych prędkości" ubiega się o współfinansowanie ze środków [...] Doradztwo Sp. z o.o. podkreślił, że podstawowymi czynnikami wpływającymi na atrakcyjność kolei dużych prędkości są bezpieczeństwo, komfort i czas przejazdu. Podróż w granicach 1 h 30 min na relacjach z Warszawy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-umowe-na-rewitalizacje-i-modernizacje-polaczenia-kolejowego-do-stadionu-w-letnicy-1443

Podpisano umowę na rewitalizację i modernizację połączenia kolejowego do stadionu w Letnicy

26.09.2011

Inwestycja pozwoli na wznowienie ruchu pociągów pasażerskich (zawieszonego od 2005 r.) i uzyskanie prędkości rozkładowej 80 km/h oraz umożliwienie wykorzystania toru linii kolejowej 227 do jazd pociągów p

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kdp-na-kongresie-1498

KDP na Kongresie

08.11.2011

KOLEJ DUŻYCH PRĘDKOŚCI NA KONGRESIE: Sukces kolei dużych prędkości w Polsce możliwy jest tylko z sukcesem modernizacji kolei konwencjonalnej - powiedział Marek Pawlik, wiceprezes PLK uczestnik kongresowej [...] kongresowej debaty Kolej Dużych Prędkości. W dyskusji uczestniczyli także: Nicolas Halamek, customer director, ALSTOM Transport, Zbigniew Jakubas, inwestor giełdowy, właściciel spółek Newag i Ferocco, Janusz [...] dyrektor, Railway Business Forum Rozmówcy rozmawiali o tym: czy Polskę stać na projekt kolei dużych prędkości, czy KDP jest projektem elitarnym? Temat budził tak duże zainteresowanie, ze nie zdołano wyczerpać

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kongres-kolejowy-odpowiada-na-pytania-1497

Kongres Kolejowy odpowiada na pytania

08.11.2011

okazja aby przypomnieć, że zmienia się korzystnie bilans prędkości na liniach kolejowych - zauważył prezes PLK. Długość linii na których prędkość pociągów wzrosła jest większa niż tych, na których zmalala

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zapraszamy-na-konferencje-naukowo-techniczna-koleje-duzych-predkosci-kdp-1493

Zapraszamy na konferencję naukowo-techniczną „Koleje dużych prędkości (KDP)”

04.11.2011

naukowo-badawczych i inwestycji związanych z projektem budowy linii kolejowej dla ruchu pasażerskiego z prędkością do 360 km/h. Adresowana jest do środowisk naukowo-badawczych, które uwagą być zainteresowane p

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-zaprojektowanie-i-wybudowanie-nowego-peronu-przy-stadionie-arena-w-gdansku-podpisana-1492

Umowa na zaprojektowanie i wybudowanie nowego peronu przy stadionie Arena w Gdańsku podpisana

02.11.2011

wznowienie ruchu pociągów pasażerskich (połączenia pasażerskie zawieszono w 2005 r.). Pociągi pojadą z prędkością rozkładową 80 km/h. Dzięki tej inwestycji ruch pociągi pasażerskie będą korzystały z torów używanych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podroz-radom-warszawa-krotsza-o-godzine-1488

Podróż Radom - Warszawa krótsza o godzinę

28.10.2011

Efekty inwestycji: - ruch pociągów na około 89% długości trasy ma odbywać się prędkością 160km/h - budowa drugiego toru na odcinku Warka – Radom (obecnie istnieje tylko jeden). Zapewni to możliwość wp

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...30313233343536373839...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 341 do 350 z 1911.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook