• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ahm-zrobila-swoje-koniec-prac-podtorzowych-miedzy-babami-a-piotrkowem-trybunalskim-10869

AHM zrobiła swoje – koniec prac podtorzowych między Babami a Piotrkowem Trybunalskim

04.07.2025

uzupełniono tłuczeń, przeprowadzono regulację torów oraz punktową wymianę szyn i podkładów. Na torze nr 2, w rejonie przejazdów drogowych w Woli Moszczenickiej i Jarostach, zmodernizowano nawierzchnię – wymieniono [...] znaczeniu pasażerskim i towarowym. Szlak między Babami a Piotrkowem umożliwia przejazd z prędkością 120 km/h. W przeciwnym razie – bez przeprowadzenia niezbędnych robót – należałoby w najbliższych latach wprowadzić [...] ją infrastrukturę do dalszych modernizacji, w tym możliwego zwiększenia prędkości szlakowej do 160 km/h. W najbliższych miesiącach planowana jest jeszcze wymiana pojedynczych rozjazdów na stacjach Baby

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-gdanska-zyska-ekrany-akustyczne-10258

Warszawa Gdańska zyska ekrany akustyczne

03.12.2024

Zbudujemy łącznie 6 km ekranów akustycznych: 3 km wzdłuż linii kolejowej nr 509 między Warszawą Główną Towarową a Warszawą Gdańską oraz 3 km wzdłuż linii kolejowej nr 20 między Warszawą Główną a Warszawą [...] szczelnych przy peronach 2-4, co w kolejnych fazach robót umożliwi wykonanie tunelu. Nowe przejście zapewni lepszy dostęp do peronów oraz komunikacji miejskiej, w tym do metra. Na perony 2, 3 i 4 będzie można

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-analizuje-jakosc-ekspertyz-obiektow-inzynieryjnych-10776

PLK S.A. analizuje jakość ekspertyz obiektów inżynieryjnych

10.06.2025

120 km/h, przy utrzymaniu tej samej klasy obciążenia. Nie ma powiązania z klasą linii; Jest przyjmowana jedna wartość dopuszczalnej prędkości przejazdu taboru np. przy sześciu klasach linii (od C2 do D4) [...] użytkowej przy obciążeniu rzeczywistym taborem kolejowym (model D4 wg PN-EN 15528) i przy prędkości 100 km/h. We wnioskach tej ekspertyzy napisano „Dźwigary przęseł zespolonych spełniają warunki nośności użytkowej [...] D4), gdy tymczasem wartość obciążenia klasy D4 jest o 25% większa niż obciążenia klasy C2. Jest niska, gdyż przy niskiej prędkości wykonano próbne obciążenie; Autorzy ekspertyzy informują, że: „Wyniki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-zaprojektowanie-i-wybudowanie-nowego-peronu-przy-stadionie-arena-w-gdansku-podpisana-1492

Umowa na zaprojektowanie i wybudowanie nowego peronu przy stadionie Arena w Gdańsku podpisana

02.11.2011

Usługowo-Handlowe ,, RAJBUD” Sp. z o.o. z Tczewa. Wartość prac projektowych i robót budowlanych wynosi 2 082 057,90 PLN brutto. Zamówienie obejmuje: opracowanie koncepcji budowy peronu wraz z dojściem od ulicy [...] pasażerskich (połączenia pasażerskie zawieszono w 2005 r.). Pociągi pojadą z prędkością rozkładową 80 km/h. Dzięki tej inwestycji ruch pociągi pasażerskie będą korzystały z torów używanych dotychczas do połączeń

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jeden-wykonawca-zlozyl-oferte-na-zaprojektowanie-i-zbudowanie-przystanku-kolejowego-obok-stadionu-pge-arena-w-gdansku-1485

Jeden wykonawca złożył ofertę na zaprojektowanie i zbudowanie przystanku kolejowego obok stadionu PGE Arena w Gdańsku

24.10.2011

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ,, RAJBUD" Sp. z o.o. ul. 1-go Maja 3 83-110 Tczew Oferowana cena 2 082 057,90 zł brutto . Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 1 000 000 [...] wznowienie ruchu pociągów pasażerskich (zawieszonego od 2005 r.) i uzyskanie prędkości rozkładowej 80 km/h. oraz umożliwienie wykorzystania toru linii kolejowej 227 do jazd pociągów pasażerskich. Usprawni

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-i-modernizacja-polaczenia-kolejowego-do-stadionu-arena-w-gdansku-1435

Rewitalizacja i modernizacja połączenia kolejowego do stadionu Arena w Gdańsku

16.09.2011

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie komórki organizacyjnej Zamawiającego w Gdańsku, ul. Dyrekcyjna 2-4, Centrum Realizacji Inwestycji w Warszawie Oddział w Gdańsku, w dniu 30.09.2011r. Jedynym kryterium [...] wznowienie ruchu pociągów pasażerskich (zawieszonego od 2005 r.) i uzyskanie prędkości rozkładowej 80 km/h. oraz umożliwienie wykorzystania toru linii kolejowej 227 do jazd pociągów pasażerskich. Usprawni [...] ter PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Gdańsku ul. Dyrekcyjna 2-4 80-958 Gdańsk tel. 058 721 92 07, 694 480 211 e-mail:e.symonowicz-ginter@plk-sa.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarto-oferty-zlozone-w-przetargu-na-rewitalizacje-i-modernizacje-polaczenia-kolejowego-do-stadionu-arena-gdansk-w-letnicy-1412

Otwarto oferty złożone w przetargu na rewitalizację i modernizację połączenia kolejowego do stadionu Arena Gdańsk w Letnicy

29.08.2011

wpłynęły cztery oferty: 1. Oferta Nr 1: PORR (POLSKA) S.A. oferowana cena 6 988 471,57 zł brutto. 2. Oferta Nr 2: Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-Torowe Sp. z o. o. oferowana cena 7 079 122,58 zł brutto [...] obejmuje: - opracowanie niezbędnej dokumentacji wykonawczej i podwykonawczej, - kompleksową wymianę 3,5 km nawierzchni kolejowej , - wymianę rozjazdu, - wbudowanie nowego przejścia rozjazdowego pomiędzy liniami [...] przebudowę urządzeń sterowania ruchem kolejowym na stacji Gdańsk Zaspa Towarowa, - zabudowa rogatek z 2 napędami elektrycznymi wraz z telewizją przemysłową, - przebudowę sieci trakcyjnej (4 słupy na długości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-do-stadionu-pge-arena-gdansk-1642

Pociągiem do stadionu PGE Arena Gdańsk!

04.05.2012

nieco ponad 2 mln zł. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla „Rewitalizacji i modernizacji połączenia kolejowego do stadionu Arena w Gdańsku” obejmowało kompleksową wymianę 3,5 km nawierzchni [...] wznowienie ruchu pociągów pasażerskich (zawieszonego od 2005 r.) i uzyskania prędkości rozkładowej 80 km/h oraz umożliwienia wykorzystania toru linii kolejowej 227 do jazd pociągów pasażerskich. Usprawniło

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polemika-z-artykulem-zamieszczonym-na-stronie-wppl-1973

Polemika z artykułem zamieszczonym na stronie wp.pl

27.06.2013

objęto „323 km torów za 10 mld zł, a koszt modernizacji 1 km wyniósł 31 mln zł”. W rzeczywistości modernizacją objęto odcinek ponad 350 km linii kolejowej za 9,5 mld zł, co oznacza, że 1 km zostanie zm [...] ci pieniądze są wydawane na gruntowną modernizację ponad 350 km linii kolejowej, której trwałość wynosi 50 lat. Obok wymiany ponad 1000 km torów wraz z podłożem, budowy nowoczesnej sieci trakcyjnej, wyposażamy [...] między Warszawą, a Gdynią skróci się do 2 godzin i 30 minut. Ocenie czytelników pozostawiamy porównanie prędkości składów zespołowych do maksymalnej prędkości (225 km/h) luksusowego samochodu, wykorzystane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejni-podwykonawcy-astaldi-spa-otrzymali-naleznosci-wyplacone-przez-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-3950

Kolejni podwykonawcy Astaldi S.p.A otrzymali należności wypłacone przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

10.10.2018

We wtorek, 2 października były wypłaty dla podwykonawców w Lesznie. W piątek 5 października również wypłacono 0,5 mln zł podwykonawcom na linii poznańskiej. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. 2 października [...] konsorcjantami, do podjęcia prac na kontraktach tj. linii kolejowej nr 7 na odcinku Dęblin – Lublin w km 107.283 – 175,850 LOT C oraz linii Poznań – Wrocław „Przebudowa układów torowych wraz z infrastrukturą

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...30313233343536373839...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 341 do 350 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook