Wyniki wyszukiwania
nowoczesne lokalne centra sterowania będą odpowiadały za sprawne i bezpieczne kierowanie ruchem pociągów. Roboty obejmą 56 obiektów inżynieryjnych. Wybudowane zostaną 22 nowe: wiadukty, przepusty, przejścia
PRZECZYTAJwybudowano nowy przystanek Sucha Beskidzka Zamek. Przy 200 – metrowym peronie będą się zatrzymywały pociągi relacji Kraków – Zakopane. Przystanek wyposażony jest w nowe wiaty, system oznakowania, oświetlenie
PRZECZYTAJprzystankach w Krakowie. Na peronach montowane są antypoślizgowe płyty. Bezpieczne wsiadanie do pociągu osobom niewidomym lub słabowidzącym zapewniają dodatkowo metalowe prowadnice lub dotykowe pasy b
PRZECZYTAJWygodne podróże z Grudziądza do Malborka
13.06.2016
nastawni w Kwidzynie. Powstanie Lokalne Centrum Sterowania gwarantujące bezpieczną i płynną jazdę pociągów na całej długości odcinka Gardeja – Malbork. Dzięki rewitalizacji czas przejazdu skróci się. Projekt
PRZECZYTAJdodać, że obecny poziom ok. 8 mld zł wydatków rocznie, jest wyjątkowo trudny dla prowadzenia ruchu pociągów. Ci, którzy oczekiwaliby prac na większą skalę, skumulowanych w jednym roku, muszą zdawać sobie
PRZECZYTAJwieźć cięższe niż obecnie ładunki. Wzrośnie też przepustowość. Po starym moście mogło jeździć 30 par pociągów na dobę, a z nowego będzie mogło korzystać sześć razy więcej. Nowa przeprawa będzie miała 122 metry
PRZECZYTAJUE na lata 2014 – 20. Umowa o wartości 282 mln zł pozwoli na przebudowę systemu sterownia ruchem pociągów na 70 km trasie Rawicz – Czempiń. Klasyczne urządzenia oparte o kable miedziane zastąpi nowa technologia
PRZECZYTAJwydatki na ten cel z roku 2013. Standard linii kolejowych systematycznie się poprawia, rośnie prędkość pociągów, skracają się czasy przejazdu. PKP PLK, jako odpowiedzialny zarządca infrastruktury musi w co najmniej
PRZECZYTAJinwestycyjne umożliwią podróżowanie z Warszawy do Gdyni z prędkością 160 km/h, w przy-padku klasycznego pociągu osobowego oraz w wariancie składu z tzw. wychylnym pudłem z prędko-ścią 200 km/h. Dzięki realizacji
PRZECZYTAJutrzymania linii kolejowej, poprawa bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych, umożliwienie jazdy pociągom pasażerskim z prędkością 160 km/h i towarowym 120 km/h, skrócenie czasu przejazdu na odcinku z Siedlec
PRZECZYTAJ