• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy PRACA. Rezultatów: 4141, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poprawa-infrastruktury-na-slasku-1621

Poprawa infrastruktury na Śląsku

26.03.2012

prędkość 80 km/h. Poprawią się warunki przejazdu samochodów ciężarowych pod obiektem. Zakończenie prac przewidziano na 30 listopada 2012 roku. Również 22 marca pomiędzy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarto-oferty-na-modernizacje-ukladu-torowego-wraz-z-urzadzeniami-sterowania-ruchem-kolejowym-na-stacji-dabrowa-gornicza-1606

Otwarto oferty na modernizację układu torowego wraz z urządzeniami sterowania ruchem kolejowym na stacji Dąbrowa Górnicza

13.03.2012

prędkością 100 km/h). Znacząco poprawi się również bezpieczeństwo prowadzenia ruchu pociągów oraz warunki pracy dyżurnych ruchu dzięki przeniesieniu obsługi do nowej nastawni dysponującej. Zakończenie tych inwestycji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-nadzor-nad-wykonaniem-zadania-w-ramach-rpo-warmii-i-mazur-1388

Przetarg na nadzór nad wykonaniem zadania w ramach RPO Warmii i Mazur

03.08.2011

nadzoru inwestorskiego nad robotami wg FIDIC, 3. Koordynacji realizacji umowy zawartej na wykonanie prac modernizacyjnych w systemie „projektuj – buduj” linii kolejowych nr 219 i 35, 4. Współpracy z Dyrektorem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-poprawia-trasy-w-sudetach-1780

PKP Polskie Linie Kolejowe poprawią trasy w Sudetach

30.10.2012

inwestycja o wartości prawie 36 mln zł, dotacja unijna 21 mln zł. Poza 12,3 km torów i rozjazdów, prace obejmą obiekty inżynieryjne. Na stacjach Szklarska Poręba Górna oraz Piechowice zostaną wyremontowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/monitoring-dla-bezpieczenstwa-slaskich-torow-1762

Monitoring dla bezpieczeństwa śląskich torów

10.10.2012

powstrzymanych przed wejściem na tory w miejscach niedozwolonych. Straż Ochrony Kolei koordynowała prace z Mobilnego Centrum Monitoringu samochodu wyposażonego w kilkanaście kamer. „W pierwszej kolejności

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-wolsztyn-lubon-1-755

Modernizacja linii kolejowej Wolsztyn - Luboń

15.04.2010

Luboń”. W wyniku przeprowadzonego postępowania, w trybie przetargu nieograniczonego, na wykonawcą ww. prac wybrano firmę Jacobs Polska Sp. z o.o. w Warszawie. Ze strony Jacobs Polska Sp. z o.o. umowę podpisał

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-zbaszynek-8211-czerwiensk-wraz-z-budowa-lacznicy-kolejowej-pomorsko-8211-przylep-750

Modernizacja linii kolejowej Zbąszynek – Czerwieńsk wraz z budową łącznicy kolejowej Pomorsko – Przylep

23.04.2010

budową łącznicy kolejowej Pomorsko – Przylep omijającej stację Czerwieńsk – etap I”. Na wykonawcę ww. prac wybrano Firmę Menedżersko – Konsultingową KOLMEN Sp. z o.o. z Lublina. Ze strony KOLMEN Sp. z o.o

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/analiza-oddzialywania-kolei-na-otoczenie-na-linii-warszawa-lodz-747

Analiza oddziaływania kolei na otoczenie na linii Warszawa - Łódź

07.04.2010

odcinka Skierniewice – Koluszki o długości ok. 42 km Koluszki – Łódź Widzew o długości ok. 20 km . Prace będą przebiegać w dwóch fazach: 1. Analizy porealizacyjnej w ramach której należy wykonać badania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-w-wojewodztwie-zachodniopomorskim-i-lubuskim-744

Modernizacja linii w województwie zachodniopomorskim i lubuskim

07.04.2010

odcinku Krzyż - Kostrzyn i linii nr 367 Zbąszynek - Gorzów Wielkopolski. Planowany termin zakończenia prac - koniec 2011 roku. Uczestniczący w uroczystości Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Infrastruktury

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/relacja-z-konferencji-mozliwosci-inwestycji-i-rozwoju-w-polsce-nowych-linii-duzych-predkosci-67

Relacja z konferencji "Możliwości inwestycji i rozwoju w Polsce nowych linii dużych prędkości".

07.06.2010

(adresatów) polityki Unii Europejskiej przy wykorzystaniu istniejących narzędzi, a w dalszej perspektywie prace nad tworzeniem zmian europejskiej polityki transportowej - Jacques Dirand – CER.

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...327328329330331332333334335336...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 3311 do 3320 z 4141.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook