Wyniki wyszukiwania
linii Wrocław-Poznań, Katowice-Kraków, Łódź Kaliska-Ostrów Wielkopolski oraz poprawa dostępu do portów w Gdyni, Gdańsku, Szczecinie i Świnoujściu. Elżbieta Kisil Rzecznik prasowy Ministerstwo Infrastruktury
PRZECZYTAJna stacji Gdynia Port. Podobne efekty zakłada kompleksowa modernizacja portów w Szczecinie i Świnoujściu. Planowane roboty budowlane obejmują swoim zakresem zarówno stację Szczecin Port Centralny jak i [...] obejmuje wszystkie cztery najważniejsze porty morskie wraz z modernizacją trasy Bydgoszcz – Trójmiasto pozwoli na istotny wzrost konkurencyjności przewozów towarowych. Port Gdańsk – most i dwutorowa linia 226 [...] kolejowe do Portu Północnego. 13,5-kilometrową linią kolejową od Pruszcza Gdańskiego przez Most na Martwej Wiśle kierowane są pociągi m.in. do gdańskiego terminala kontenerowego i do portu. PLK do września
PRZECZYTAJdostępu kolejowego do portu morskiego w Gdyni. Wartość projektu wynosi 190,8 mln EUR, w tym 162,2 mln EUR stanowi planowane dofinansowanie z CEF. 6. Poprawa dostępu kolejowego do portów morskich w Szczecinie [...] 1 mln EUR stanowi planowane dofinansowanie z CEF. 7. Poprawa infrastruktury kolejowego dostępu do portu Gdańsk. Wartość projektu wynosi 141,5 mln EUR, w tym 115,7 mln EUR stanowi planowane dofinansowanie [...] kolejowo – drogowych. Usprawnione zostaną też połączenia towarowe, dzięki np. zwiększeniu dostępności do portów w Gdańsku, Gdyni, Szczecinie i Świnoujściu. W sumie w ramach II konkursu CEF zaplanowano prace na
PRZECZYTAJkolejowego. Na poprawę dostępu do portu Gdynia PLK planują przeznaczyć 850 mln zł, portu Gdańsk 600 mln zł, natomiast koszt realizacji inwestycji poprawy dostępu do portu Szczecin i Świnoujście wynosi ok [...] transportu drogowego. Poprawa dostępu do portów morskich Jednym z czołowych założeń w nowej perspektywie finansowej jest poprawa dostępu kolejowego do dużych portów morskich w Gdyni, Gdańsku, Szczecinie i [...] Adriatyckie. Lepsze i efektywniejsze połączenie portów z siecią kolejową na terenie Polski oraz krajów Europy jest kluczowe, zarówno dla dalszego rozwoju portów, jak i poprawy konkurencyjności transportu
PRZECZYTAJstacji Gdańsk Port Północny w ramach projektu poprawy dostępu kolejowego do Portu Gdańsk (most i dwutorowa linia kolejowa) za kwotę 370 milionów zł jest uzupełnieniem planów inwestycyjnych Portu Gdańsk, z [...] Pod mostem mogą przepływać większe jednostki z większą ilością ładunku. Jak podkreślają operatorzy portu, wysokość przeprawy umożliwi transport nie jednej, jak dotychczas, ale nawet trzech warstw kontenerów [...] nowoczesnego centrum dystrybucyjno-logistycznego. Zakończenie prac na linii 226 z Pruszcza Gdańskiego do Portu Gdańskiego sześciokrotnie zwiększy przepustowość trasy i umożliwi wjazd na nią cięższych składów.
PRZECZYTAJcy z relacji Olsztyn – Szymany będą korzystać ze 150 metrowego peronu wybudowanego w sąsiedztwie portu lotniczego. Nowy obiekt wyposażony jest w wiaty, ławki, system informacji wizualnej, nagłośnieniowy [...] kolejowe jest obecnie konkurencyjne i korzystniejsze niż drogowe. Budowa dogodnego połączenia do portu lotniczego w Szymanach składała się z dwóch etapów. Pierwszy, o wartości ponad 94 mln zł, polegał [...] całkowicie nowej linii kolejowej o długości 1,6 km odchodzącej od linii nr 35 przed stacją Szymany do Portu Lotniczego Mazury. Polskie Linie Kolejowe wybudowały także nowe lokalne centrum sterowania ruchem
PRZECZYTAJWidowiskowy most na Martwej Wiśle Efekty modernizacji to sprawniejszy transport towarów koleją do portu w Gdańsku. 72 stalowe elementy nowej przeprawy powstały w „Hucie Pokój” w Rudzie Śląskiej, a następnie [...] zamiast jednego – zwiększą przepustowość, nawet do 200 pociągów na dobę, co zwiększy konkurencyjność Portu Gdańsk. Na przebudowie skorzysta również żegluga – wysokość mostu nad rzeką wyniesie ponad 8 metrów [...] fragment większej inwestycji – modernizacji linii kolejowej z Pruszcza Gdańskiego do stacji Gdańsk Port Północny. Koszt całego przedsięwzięcia to 370 mln zł. Konstrukcja obiektu: stalowa, wykonana przez
PRZECZYTAJPLK zgodnie z zapowiedziami konsekwentnie poprawia warunki dla transportu towarów. Kolejne prace usprawnią przejazd pociągów towarowych. Na odcinku Tarnowskie Góry – Kalety do końca grudnia 2015 r. za
PRZECZYTAJterminali przeładunkowych. Korytarz nr 5 Morze Bałtyckie – Morze Adriatyckie połączy polskie porty z portami Morza Adriatyckiego. W jego wdrażanie zaangażowane są: Polska, Czechy, Słowacja, Austria, Słowenia
PRZECZYTAJpasażerowie mogą korzystać z efektów inwestycji . W Małopolsce to „odlotowe” połączenie Kraków Główny – Port Lotniczy. We Wrocławiu zwiększa się przepustowość trasy od Poznania do stacji Wrocław Główny. Przez
PRZECZYTAJ