Wyniki wyszukiwania
je pozwalające na przywracanie ruchu pociągów między Lublinem a Łukowem przeznaczyły już ponad 90 mln złotych. Inwestycje zrealizowano z wykorzystanie regionalnych funduszy unijnych oraz środków własnych
PRZECZYTAJPrzystanek nabiera kształtu Trwa budowa nasypów kolejowych w Szymanach. Będą gotowe w kwietniu i wówczas zacznie się układanie podkładów. Wykonawca, firma NDI pracuje również przy nowym peronie. Gotow
PRZECZYTAJ130 mln zł z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Planowana kwota dofinansowania UE wynosi 26,7 mln euro [...] 39 nowych rozjazdów. Projekt realizowany był w latach 2013 – 2015. Łączny koszt inwestycji: 251,8 mln zł brutto. Wykonawcą była firma PORR. Projekt „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę
PRZECZYTAJSiedlcach, Łukowie i Międzyrzecu Podlaskim zaplanowano do końca 2015 r. Koszt tego zadania to ponad 500 mln zł. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu
PRZECZYTAJSosnowiec Jęzor”. Prawie 130 mln zł wydała już PLK od 2013 r. na rewitalizacje linii kolejowej na odcinakach Chorzów Batory – Ruda Śląska Chebzie i Zabrze - Gliwice Łabędy (prawie 73 mln zł) oraz Ruda Śląska Chebzie [...] Świętochłowicach, Chorzowie Batorym. Koszt rewitalizacji odcinka Katowice – Chorzów Batory wynosi 52,3 mln zł brutto. Prace realizowane są w ramach umowy podpisanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. 27 [...] Chebzie – Zabrze (ok. 56 mln zł). Zakończenie prac na całej trasie Katowice – Gliwice PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. planują przed wprowadzeniem nowego rozkładu jazdy 2015/2016. Kontakt dla mediów: Jacek
PRZECZYTAJPoznania, Głogowa, Legnicy, Wałbrzycha i Jeleniej Góry. Przystanek Wrocław Grabiszyn Zbudowany za 3,23 mln zł netto w związku z modernizacją i oddany do eksploatacji w grudniu 2014 r. Ma dwa perony o długości
PRZECZYTAJLinie Kolejowe planują zakończenie pierwszego etapu prac w listopadzie. Wartość zadania to prawie 17 mln zł. Kolejnym będzie wyremontowanie drugiej części mostu. Realizacja tego przedsięwzięcia jest przewidziana
PRZECZYTAJKolej zbliża Śląsk i Wielkopolskę
14.04.2015
przejazdu pociągiem z Poznania do Katowic skróci się z ok. 6 do 4,5 godziny. Liczby rewitalizacji: 408,467 mln zł to planowany całkowity koszt projektu 138 km wymienianych torów 77 wymienianych rozjazdów 43 remontowane
PRZECZYTAJPolskie Linie Kolejowe S.A. korzysta z pierwszych funduszy UE na lata 2014 – 20. Umowa o wartości 282 mln zł pozwoli na przebudowę systemu sterownia ruchem pociągów na 70 km trasie Rawicz – Czempiń. Klasyczne
PRZECZYTAJelementy konstrukcji, chodniki służbowe oraz zabezpieczenie antykorozyjne. Koszt prac to niemal 2 mln zł. Kolejne etapy remontu będą prowadzone do 2016 roku. Po wykonaniu robót pociągi towarowe jadące
PRZECZYTAJ