• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2353, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/inwestycje-za-90-mln-zl-pozwola-przywrocic-ruch-pociagow-na-trasie-z-lublina-do-lukowa-2752

Inwestycje za 90 mln zł pozwolą przywrócić ruch pociągów na trasie z Lublina do Łukowa

19.03.2015

je pozwalające na przywracanie ruchu pociągów między Lublinem a Łukowem przeznaczyły już ponad 90 mln złotych. Inwestycje zrealizowano z wykorzystanie regionalnych funduszy unijnych oraz środków własnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-ze-stolicy-wojewodztwa-warminsko-mazurskiego-do-lotniska-2760

Koleją ze stolicy województwa warmińsko-mazurskiego do lotniska

27.03.2015

Przystanek nabiera kształtu Trwa budowa nasypów kolejowych w Szymanach. Będą gotowe w kwietniu i wówczas zacznie się układanie podkładów. Wykonawca, firma NDI pracuje również przy nowym peronie. Gotow

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cwierc-miliarda-zlotych-na-rewitalizacje-waznej-linii-kolejowej-na-opolszczyznie-2763

Ćwierć miliarda złotych na rewitalizację ważnej linii kolejowej na Opolszczyźnie

31.03.2015

130 mln zł z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Planowana kwota dofinansowania UE wynosi 26,7 mln euro [...] 39 nowych rozjazdów. Projekt realizowany był w latach 2013 – 2015. Łączny koszt inwestycji: 251,8 mln zł brutto. Wykonawcą była firma PORR. Projekt „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/siedlce-lukow-miedzyrzec-podlaski-z-nowymi-peronami-2768

Siedlce, Łuków, Międzyrzec Podlaski z nowymi peronami

07.04.2015

Siedlcach, Łukowie i Międzyrzecu Podlaskim zaplanowano do końca 2015 r. Koszt tego zadania to ponad 500 mln zł. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/180-mln-zl-na-skrocenie-podrozy-z-katowic-do-gliwic-2769

180 mln zł na skrócenie podróży z Katowic do Gliwic

08.04.2015

Sosnowiec Jęzor”. Prawie 130 mln zł wydała już PLK od 2013 r. na rewitalizacje linii kolejowej na odcinakach Chorzów Batory – Ruda Śląska Chebzie i Zabrze - Gliwice Łabędy (prawie 73 mln zł) oraz Ruda Śląska Chebzie [...] Świętochłowicach, Chorzowie Batorym. Koszt rewitalizacji odcinka Katowice – Chorzów Batory wynosi 52,3 mln zł brutto. Prace realizowane są w ramach umowy podpisanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. 27 [...] Chebzie – Zabrze (ok. 56 mln zł). Zakończenie prac na całej trasie Katowice – Gliwice PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. planują przed wprowadzeniem nowego rozkładu jazdy 2015/2016. Kontakt dla mediów: Jacek

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-wiadukt-we-wroclawiu-zakonczy-inwestycje-za-13-mld-zl-2771

Nowy wiadukt we Wrocławiu zakończy inwestycję za 1,3 mld zł

10.04.2015

Poznania, Głogowa, Legnicy, Wałbrzycha i Jeleniej Góry. Przystanek Wrocław Grabiszyn Zbudowany za 3,23 mln zł netto w związku z modernizacją i oddany do eksploatacji w grudniu 2014 r. Ma dwa perony o długości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowy-most-na-warcie-w-poznaniu-zyskuje-nowe-mozliwosci-2772

Kolejowy most na Warcie w Poznaniu zyskuje nowe możliwości

13.04.2015

Linie Kolejowe planują zakończenie pierwszego etapu prac w listopadzie. Wartość zadania to prawie 17 mln zł. Kolejnym będzie wyremontowanie drugiej części mostu. Realizacja tego przedsięwzięcia jest przewidziana

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zbliza-slask-i-wielkopolske-2773

Kolej zbliża Śląsk i Wielkopolskę

14.04.2015

przejazdu pociągiem z Poznania do Katowic skróci się z ok. 6 do 4,5 godziny. Liczby rewitalizacji: 408,467 mln zł to planowany całkowity koszt projektu 138 km wymienianych torów 77 wymienianych rozjazdów 43 remontowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-kontrakt-z-nowej-perspektywy-finansowej-ue-dla-kolei-umowa-na-modernizacje-kluczowego-odcinka-magistrali-poznan-wroclaw-podpisana-2776

Pierwszy kontrakt z nowej perspektywy finansowej UE dla kolei. Umowa na modernizację kluczowego odcinka magistrali Poznań – Wrocław podpisana

17.04.2015

Polskie Linie Kolejowe S.A. korzysta z pierwszych funduszy UE na lata 2014 – 20. Umowa o wartości 282 mln zł pozwoli na przebudowę systemu sterownia ruchem pociągów na 70 km trasie Rawicz – Czempiń. Klasyczne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-po-moscie-przez-wisle-w-gorze-kalwarii-2777

Szybciej po moście przez Wisłę w Górze Kalwarii

20.04.2015

elementy konstrukcji, chodniki służbowe oraz zabezpieczenie antykorozyjne. Koszt prac to niemal 2 mln zł. Kolejne etapy remontu będą prowadzone do 2016 roku. Po wykonaniu robót pociągi towarowe jadące

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...28293031323334353637...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 321 do 330 z 2353.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook