Wyniki wyszukiwania
II”. Projekt jest współfinansowany ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Celem przedsięwzięcia jest poprawa spójności sieci kolejowej, wzrost bezpieczeństwa i konkurencyjności
PRZECZYTAJze środków „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025”. Celem programu jest ułatwienie dostępu do kolejowej komunikacji wojewódzkiej i międzywojewódzkiej poprzez
PRZECZYTAJobsługę podróżnych. – Realizujemy obecnie największy program modernizacji polskiej kolei. Naszym celem jest kolej bezpieczna, komfortowa i punktualna. Za ponad 66 miliardów złotych podniesiemy standard
PRZECZYTAJNowymi torami z Tarnowa do Muszyny
20.07.2018
wzmocniony i zabezpieczony przed korozją. W sumie prace objęły 31 obiektów inżynieryjnych. Głównym celem inwestycji jest ułatwienie dostępu do małopolskich atrakcji turystycznych na południu regionu. Zapewni
PRZECZYTAJCelem mikrosymulacyjnego modelu Mazowsza (M3) jest precyzyjne odwzorowanie sieci kolejowej w specjalistycznym oprogramowaniu informatycznym w celu prowadzenia różnorodnych analiz. Badane będą warianty
PRZECZYTAJadministracji państwowej, samorządowej oraz przedstawiciele inwestora - PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Celem spotkania było przedstawienie trzech wariantów przebiegu pierwszej polskiej linii dużych prędkości
PRZECZYTAJOtwarta kolej !
19.06.2011
Techniki Kolejowej już po raz piąty zorganizowały spółki kolejowe i organizacje związane z koleją. Ich celem jest pokazanie zainteresowanym, ciekawych lecz niedostępnych na co dzień miejsc, sprzętu i obiektów
PRZECZYTAJprzebiegu pierwszej polskiej linii kolei dużych prędkości przez teren województwa dolnośląskiego. Celem spotkania będzie: przedstawienie wyników analiz przeprowadzonych w ramach trasowania szczegółowego
PRZECZYTAJLinie Kolejowe S.A. jest kolejnym etapem modernizacji połączenia kolejowego z Warszawy do Gdyni. Celem projektu jest zwiększenie komfortu podróżowania, podniesienie standardu bezpieczeństwa, a także zasadnicze
PRZECZYTAJnajważniejsze ośrodki ekonomiczne południowej Polski: Dolny Śląsk, Górny Śląsk, Małopolskę i Podkarpacie. Celem modernizacji linii E 30 jest dostosowanie stacji i szlaków do warunków technicznych, wynikających
PRZECZYTAJ