• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 5h. Rezultatów: 732, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-promocja-modernizacji-linii-kolejowej-miedzy-warszawa-i-lodzia-1417

Rusza promocja modernizacji linii kolejowej między Warszawą i Łodzią

01.09.2011

– Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Włochy oraz 140 – 160 km/h na pozostałym odcinku, ograniczenie hałasu i drgań, poprawę bezpieczeństwa [...] Termin wykonania przedmiotu umowy realizowanej – od dnia jej podpisania do 31.07.2014 r. Wartość umowy 5 110 685,00 PLN netto, 6 286 142,55PLN brutto. Linia Warszawa – Łódź, w szczególności odcinek Warszawa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polemika-z-artykulem-zamieszczonym-na-stronie-wppl-1973

Polemika z artykułem zamieszczonym na stronie wp.pl

27.06.2013

wyniósł 31 mln zł”. W rzeczywistości modernizacją objęto odcinek ponad 350 km linii kolejowej za 9,5 mld zł, co oznacza, że 1 km zostanie zmodernizowany za 26 mln zł. Warto również zauważyć, że linia kolejowa [...] czytelników pozostawiamy porównanie prędkości składów zespołowych do maksymalnej prędkości (225 km/h) luksusowego samochodu, wykorzystane przez autora jako przykład. Wydaje się, że tak szybka jazda samochodem [...] wysokim mandatem. Pociągi na linii Warszawa Gdynia – po zakończeniu prac pojadą z prędkością 170-200 km/h, ale za to zgodnie z prawem i znacznie bezpieczniej. W przypadku kolejnych publikacji na ten temat,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-i-perony-na-linii-kluczbork-ostrzeszow-2377

Nowe tory i perony na linii Kluczbork – Ostrzeszów

05.05.2014

Ostrzeszów jest przywrócenie na tym 60-kilometrowym odcinku prędkości rozkładowej 120 km/h dla pociągów pasażerskich i 80 km/h dla pociągów towarowych. W ramach inwestycji wymienione zostaną tory i podkłady, a [...] Kluczbork. Po zakończeniu wszystkich robót czas przejazdu pociągiem na tej trasie skróci się aż o 1,5 godziny, z 6 godzin do około 4 godzin i 30 minut. Informacje dla mediów Maciej Dutkiewicz Zespół prasowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/e30-na-odcinku-krzeszowice-8211-krakow-glowny-towarowy-ogloszony-przetarg-774

E30 na odcinku Krzeszowice – Kraków Główny Towarowy - ogłoszony przetarg

30.04.2010

do 400 m, jeżdżących z prędkością do 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych o długości do 750 m (120 osi) i ciężarze 3200 t z prędkością do 120 km/h. W rezultacie modernizacji korytarz E 30 zostanie [...] modernizację linii E30 (linia nr 133) na odcinku: Krzeszowice - Kraków Główny Towarowy o długości 20,5 km. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1. Dokumentacji projektowej, w tym: dokumentacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-projektowaniu-polaczenie-kolejowe-do-portu-lotniczego-w-pyrzowicach-3667

W projektowaniu połączenie kolejowe do portu lotniczego w Pyrzowicach

16.03.2018

Kolejowe S.A. planują na tym odcinku prędkość maksymalną dla pociągów pasażerskich – 140 km/h, dla towarowych – 80 km/h, natomiast dopuszczalny nacisk na oś ma wynieść 221 kN/oś. Wartość przygotowania dokumentacji [...] znaczeniu lokalnym, jednotorową i niezelektryfikowaną, przystosowaną do obsługi pociągów z prędkością 80 km/h. Na odcinku Tarnowskie Góry – Mierzęcice Zawierciańskie linia jest nieczynna od 1992 roku, natomiast [...] natomiast na odcinku Mierzęcice Zawierciańskie - Siewierz – od 2009 roku. Aktualnie eksploatowany jest 5 km odcinek w stacji Tarnowskie Góry oraz 15 km odcinek Siewierz – Zawiercie tylko dla ruchu towarowego.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-na-torach-miedzy-debica-a-rzeszowem-3464

Bezpieczniej na torach między Dębicą a Rzeszowem

30.08.2017

Rzeszowa do Krakowa wynosi 1h 46 min. Po zakończeniu wszystkich prac dodatkowo ulegnie skróceniu - składy pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km /h. Projekt „Modernizacja linii [...] kolejowo-drogowe (ul. Partyzantów, ul. Konopnickiej). Ponad 450 m obiekt, z dwoma pasami ruchu po 3,5 m oraz z chodnikiem i ścieżką rowerową, przebiega od skrzyżowania ulic Kroczki, Partyzantów, Armii Krajowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-i-nowy-posterunek-juz-na-cmk-3444

Pociągi i nowy posterunek już na CMK

11.08.2017

w kraju. W przyszłości pozwolą na podniesienie prędkości na modernizowanym odcinku nawet do 230 km/h. Pasażerowie zyskają nie tylko wyższy komfort podróży po CMK, ale także lepszą jakość obsługi na stacji [...] rozjazdy mają takie parametry, które pozwolą w przyszłości na przejazd pociągów nawet z prędkością 230 km/h. Na stacji technicznej w Olszamowicach zamontowano nowe urządzenia sterowania i wymieniono 15 rozjazdów [...] CMK szybko i zgodnie z planem PLK zgodnie z harmonogramem prowadzą na Centralnej Magistrali Kolejowej 5 projektów: modernizacje stacji Olszamowice i Włoszczowa Północ, prace przy budowie posterunku w Pil

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wroca-pociagi-na-trase-jarocin-wrzesnia-gniezno-3427

Wrócą pociągi na trasę Jarocin - Września – Gniezno

18.07.2017

odcinkach zapewniona jest możliwość jazdy pociągów pasażerskich z prędkością 100/120 km/h a towarowych 80 km/h. Działania zarządcy infrastruktury konsekwentnie zmierzają do budowy coraz lepszych połączeń [...] innych zadań Krajowego Programu Kolejowego. Dla Wielkopolski przewidziano w nim projekty o wartości 5 miliardów złotych – mówi Arnold Bresch, członek Zarządu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Szybsze i b [...] wymiana 9 rozjazdów. Dzięki wykonanym pracom pociągi pasażerskie będą mogły jechać z prędkością do 120 km/h. Zwiększy się także przepustowość trasy. Rewitalizacja linii nr 281 między Wrześnią a Gnieznem będzie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/160-km-nowych-torow-na-trasie-z-koluszek-do-czestochowy-2574

160 km nowych torów na trasie z Koluszek do Częstochowy

05.08.2014

120km/h dla pociągów osobowych i do 100 km/h dla pociągów towarowych, co będzie miało realne przełożenie na czas podróży i transport towarów. Dziś w wielu miejscach pociągi muszą zwalniać do 50 km/h, dlatego [...] samoczynnej sygnalizacji przejazdowej rewitalizacja: 12 stacji, 83 km sieci trakcyjnej, 30 mostów, 5 wiaduktów, 15 przepustów, 1 mur oporowy Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-wroclaw-poznan-zmienia-tory-przystanki-mosty-przejazdy-2268

Modernizacja linii Wrocław - Poznań zmienia tory, przystanki, mosty, przejazdy

03.03.2014

pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Podróż najszybszym pociągiem z Wrocławia do Poznania skróci się i zajmie około 1 h 40 min. Inwestycję pn. „Modernizacja linii kolejowej [...] obiekty inżynieryjne, w tym mosty i wiadukty. Na szlaku Żmigród – Korzeńsko ukończono modernizację 5. mostów: nad rzeką Sąsiecznicą, kanałem Sowinia (Młynówka), rzeką Barycz, kanałem Stawnik (Kokot) i

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...28293031323334353637...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 321 do 330 z 732.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook