Wyniki wyszukiwania
Na peronie 4 stacji Olsztyn Główny rozpoczęto montaż pierwszych elementów zabytkowych wiat. Oczyszczone stalowe filary, pomalowane zgodnie z wytycznymi konserwatora zabytków, są mocowane do podłoża. Na
PRZECZYTAJOlsztyn Dajtki. Peron zyskał już konstrukcję ze ścian peronowych (tzw. elek). Wykonawca przygotowuje montaż nawierzchni. Przy budowie przystanku o roboczej nazwie Olsztyn Śródmieście trwają prace ziemne. Na
PRZECZYTAJNowy tor na odcinku Działdowo – Nidzica
10.01.2019
przy przebudowie mostów i wiaduktów. Wykonawca odpowiednio do warunków atmosferycznych przygotowuje montaż kabli. Instalacja zapewni łączność i obsługę urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Lepszy dostęp
PRZECZYTAJwiaty i ławki, oznakowanie wymieniane jest na bardziej czytelne, prowadzone są drobne remonty, trwa montaż stojaków rowerowych. Efektem są funkcjonalne oraz przyjazne pasażerom stacje i przystanki, zapewniające
PRZECZYTAJuje wszystkie propozycje. Na początku roku podane będą lokalizacje i liczba nowych stojaków. Ich montaż planujemy przed nowym sezonem rowerowym. Trochę historii Pierwsze stojaki PLK postawiły w 2014 roku
PRZECZYTAJjazdy pociągów technicznych – to z kolei pozwoli zakończyć wszystkie prace na torach stacji, jak np. montaż urządzeń sterowania ruchem i sieci trakcyjnej. Wszystkie prace, odbiory techniczne i pozwolenia na
PRZECZYTAJroboty na tej linii wykonawca zakończy do 30 listopada 2016 roku. W ostatnim roku będą to, m.in. montaż rozjazdów, ekranów akustycznych czy wind. Aneks reguluje także zakres i umożliwi przyspieszenie
PRZECZYTAJNowe tory do Opola
12.03.2014
rewitalizacji jest kwestia poprawy bezpieczeństwa na posterunkach ruchu oraz na przejazdach kolejowych. Montaż nowoczesnych urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej wraz z kamerami pozwoli m.in. na rejestrację
PRZECZYTAJdwutorowej zelektryfikowanej linii o prędkości do 120 km/h i większym niż obecne obciążeniu. Będzie też montaż nowej sieci teletechniczna oraz urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Obecnie na starym moście, czynny
PRZECZYTAJrobotami towarzyszącymi. Zastosowane rozwiązanie pozwoliło uniknąć dodatkowych kosztów demontażu i montażu nawierzchni torowej, dało kilkumilionowe oszczędności i skróciło czas zamknięć torowych. 3 listopada
PRZECZYTAJ