Wyniki wyszukiwania
utrzymanie sprawnych przejazdów zabytkową kolejką. Szyny na tym odcinku w większości pochodzą jeszcze z XIX wieku i są niespotykane na kolejach. Te przekazane przez PLK SA (typ 8a), są szynami cięższymi o dużo
PRZECZYTAJie remontu torów na szlaku Manowo - Rosnowo. Szyny na tym odcinku pochodzą w większości jeszcze z XIX w. Wykonanie prac, planowanych na październik/listopad br. zapewni Towarzystwu utrzymanie sprawnych
PRZECZYTAJNowa estakada kolejowa w Krakowie
06.03.2019
przejeżdżających pociągów na otoczenie. Następnie montowane będą tory. Powstaje równocześnie nowa część XIX – wiecznego wiaduktu kolejowego. W najbliższych miesiącach zostanie połączona z wybudowanymi po sąsiedzku
PRZECZYTAJKrakowa, gdzie powstają już pierwsze elementy konstrukcyjne estakad kolejowych, które zastąpią nasyp z XIX wieku. W rejonie Krakowa Głównego zamontowano już nowe tory i rozjazdy, prowadzące do peronu piątego
PRZECZYTAJPLK dla ochrony kolejowego dziedzictwa
15.12.2016
trafi fragment dźwigara zabytkowego mostu kolejowego na rzece Wisłoka, który wzniesiono w latach 50. XIX wieku w ramach budowy linii kolejowej arcyksięcia Karola Ludwika. Most nie doznał uszczerbku zarówno
PRZECZYTAJHistoria w linie kolejowe wpisana
02.11.2015
jedynego czynnego, zwodzonego mostu kolejowego na Regalicy. Konstrukcja została zbudowana jeszcze w XIX w i była przebudowana w latach trzydziestych XX w. W tym roku PLK wymieniła tory, zabezpieczyła an
PRZECZYTAJzabytkowych przęseł, wyeksponowane w nowym otoczeniu. W niezmienionej formie tory utrzymywać będzie XIX-wieczny wiadukt nad ul. Miodową . Zbudowany z piaskowca obiekt powstał przeszło 165 lat temu. By zmieścić
PRZECZYTAJ– powiedział Piotr Majerczak, członek Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. W centrum Krakowa XIX-wieczny nasyp kolejowy zastąpiły dwie estakady, o łącznej długości 700 metrów. Na obiektach są budowane
PRZECZYTAJSA. Technikum nr 7 to pierwsza szkoła kolejowa utworzona na ziemiach polskich – jej historia sięga XIX wieku, a działalność edukacyjna prowadzona jest nieprzerwanie do dziś. Symboliczne rozpoczęcie współpracy
PRZECZYTAJKopernika do ul. Miodowej zapewni nowa, 850-metrowa estakada, która zastąpi obecny w Krakowie od połowy XIX wieku - nasyp kolejowy. Więcej informacji na temat inwestycji na stronie www.krakow-rudzice.pl. Kontakt
PRZECZYTAJ