Wyniki wyszukiwania
między innymi czas przejazdu na trasie Poznań - Kraków – niecałe 5 godzin, czyli o 45 minut krócej niż teraz. Szybciej pojedziemy również ze stolicy do Bielska – Białej, Olsztyna, Bydgoszczy. Wraz z zakończeniem
PRZECZYTAJIch budowę poprzedziło rozebranie elementów starej, wyeksploatowanej budowli. Wykonawca pracuje teraz przy budowie pięciu nowych betonowych przęseł. Na nich zostaną ułożone dwa tory. Wykonano już roboty
PRZECZYTAJdrogi z linią kolejową Katowice – Legnica. Zmontowano dodatkowe zabezpieczenia w Bolesławicach i teraz o przejeździe pociągu informuje kierowców sygnalizacja świetlna i dźwiękowa. W Stanowicach, Międzyrzeczu
PRZECZYTAJPowstała już betonowa konstrukcja korytarza pod rozebranymi torami. Część obiektu została zabetonowana. Teraz prace są prowadzone głównie przy schodach oraz szybie windy, którą będzie można dostać się na peron
PRZECZYTAJkolejowe. W 2015 r. PLK odrestaurowały już most „północny”. Dzięki PLK obie konstrukcje zapewniają teraz dobre podróże – pociągi kursują już z prędkością nawet 120 km/h i zachowany jest historyczny charakter
PRZECZYTAJprzejście podziemne do peronów 2,3,4,5. Usunięto starą okładzinę ścian i obecnie w jej miejscu są teraz trwałe i estetyczne płyty granitowe. W przejściu zamontowano także kamery, nowe gabloty informacji
PRZECZYTAJnowe podziemne przejścia na perony. Na szlaku ze Żmigrodu do Korzeńska przebudowano pięć mostów, teraz kontynuowane są prace wykończeniowe i antykorozyjne . Ochrona środowiska jest ważnym aspektem mod
PRZECZYTAJWyremontowaliśmy główne trasy sprawiając, że podróż koleją w wielu miejscach stała się bezkonkurencyjna. Teraz czas na sprawny przewóz towarów. Nowe inwestycje to podniesienie prędkości i przepustowości na szlakach
PRZECZYTAJWidać szyby w których zainstalowane będą windy. Wykonawca ułożył już 3,5 km toru oraz 6 rozjazdów. Teraz przystępuje do montażu sieci trakcyjnej. W kolejnych fazach roboty będą koncentrowały się na układaniu
PRZECZYTAJRybniku Niedobczycach (między Rybnikiem Towarowym a Suminą) wymieniono już nawierzchnię drogowo—torową. Teraz roboty obejmą wymianę urządzeń zabezpieczających. W Lublińcu modernizowane są dwa przejazdy (na linii
PRZECZYTAJ