Wyniki wyszukiwania
Grupa PKP podsumowuje 2018 rok
24.04.2019
poziomie – 18 mld zł, co stanowi 28% nakładów z Krajowego Programu Kolejowego. W analogicznym okresie poprzedniej perspektywy wartość zrealizowanych rosnąco nakładów wynosiła – 5,6 mld zł, co stanowiło 15% planu
PRZECZYTAJKolejowe S.A. nie zwalniają z realizacją inwestycji. Rok 2018 zaczął się równie dynamicznie jak poprzedni. PLK w I kw. 2018 r. podpisały umowy na łączną kwotę 4,5 mld zł netto, co oznacza, że wartość p
PRZECZYTAJresortu Adam Hamryszczak. 330 mln euro na inwestycje kolejowe Kolej jest nowym, w porównaniu do poprzedniego programu dla Polski Wschodniej, obszarem wsparcia. Na inwestycje w tym sektorze przeznaczono w
PRZECZYTAJh 40 min, przed rokiem to 2 h 18 min. Podróż na trasie Warszawa – Lublin, w porównaniu z rokiem poprzednim skróci się o 23 min. Najszybszy skład ze stolicy Mazowsza na Lubelszczyznę dojedzie w 2 h 9 min
PRZECZYTAJh 40 min, przed rokiem to 2 h 18 min. Podróż na trasie Warszawa – Lublin, w porównaniu z rokiem poprzednim skróci się o 23 min. Najszybszy skład ze stolicy Mazowsza na Lubelszczyznę dojedzie w 2 h 9 min
PRZECZYTAJże jego realizacja istotnie przyspiesza – mówi Gustaw Marek Brzezin, marszałek województwa. W poprzedniej perspektywie modernizacja kolei objęła linię na obrzeżach województwa. Obecnie znacząco poprawią
PRZECZYTAJosobowe już pokonują odcinek z Torunia do Bydgoszczy w około 45 minut. To ponad 20 minut krócej, niż poprzednio. Na odcinku Chełmża – Grudziądz składy pojadą 20 minut krócej, a czas przejazdu na trasie z In
PRZECZYTAJszkoleń dla dyżurnych ruchu w skali roku zostanie podwojona, a w roku 2012 była potrojona względem poprzednich lat. Ważnym elementem tych działań będzie poprawa warunków pracy oraz audyt czynności wykonywanych
PRZECZYTAJtrzech miesięcy, obejmująca jeden z sześciu odcinków linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem. Poprzednie umowy dotyczyły odcinków: Podłęże – Bochnia, Bochnia – Biadoliny, Biadoliny – Tarnów oraz Sędziszów
PRZECZYTAJi listopadzie, obejmująca jeden z sześciu odcinków linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem. Poprzednie umowy dotyczyły odcinków: Podłęże – Bochnia, Bochnia – Biadoliny, Biadoliny – Tarnów. Łączna wartość
PRZECZYTAJ