• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 25t. Rezultatów: 163, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podlasie-inwestycje-kolejowe-plk-za-25-mld-zl-usprawnia-transport-kolejowy-3160

Podlasie - inwestycje kolejowe PLK za 2,5 mld zł usprawnią transport kolejowy

22.08.2016

przewiduje 13 projektów o łącznej wartości ponad 4 mld zł. Na liście podstawowej jest 12 projektów za 2,5 mld zł. Lista rezerwowa obejmuje projekt „Prace na linii kolejowej E 75 na odcinku Białystok – Suwałki [...] dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 48 694 480 239

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-intercity-i-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-zapowiadaja-rozklad-jazdy-na-sezon-2019-2020-4359

PKP Intercity i PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zapowiadają rozkład jazdy na sezon 2019/2020

12.09.2019

prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: 694 480 239 Katarzyna Grzduk Rzecznik prasowy PKP Intercity S.A. rzecznik@intercity.pl T: 505 554 384 [...] popularnych trasach Na najpopularniejszej trasie z Warszawy do Krakowa podróżni mogli wybierać spośród 25 połączeń – 5 par TLK, 6 par IC, 3 par EIC i 11 par EIP. Stolicę z Trójmiastem połączy 21 par pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najwieksza-tarcza-do-drazenia-tuneli-kolejowych-pojedzie-do-lodzi-4545

Największa tarcza do drążenia tuneli kolejowych pojedzie do Łodzi

13.02.2020

aglomeracji codzienny dojazd do pracy i szkoły. Projekt pn. „Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego (TEN-T), Etap II, Odcinek Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec” jest współfinansowany w ramach Programu [...] ton – waga większej maszyny 650 ton – waga mniejszej maszyny 10 m – szacowany dzienny postęp drążenia 25 m – największa głębokość, na jakiej znajdzie się tunel Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-inwestycje-plk-w-polsce-wschodniej-z-unijnym-dofinansowaniem-3252

Nowe inwestycje PLK w Polsce Wschodniej z unijnym dofinansowaniem

14.12.2016

nie tylko komfort podróżowania ale i stan środowiska w mieście – dodał. – Przeznaczyliśmy prawie 1,25 mld euro z Programu Polska Wschodnia na rozwój infrastruktury kolejowej, drogowej i ekologicznego [...] projektem wynosi nieco ponad 105 km, z czego 2,3 km należy do Transeuropejskiej Sieci Transportowej (TEN-T). Inwestycja umożliwi zwiększenie prędkości oraz przepustowości infrastruktury kolejowej zarówno dla

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/druga-najwieksza-maszyna-tbm-w-drodze-do-lodzi-beda-lepsze-podroze-koleja-4670

Druga największa maszyna TBM w drodze do Łodzi – będą lepsze podróże koleją

15.05.2020

w Łódź Polesie i Łódź Śródmieście, do stacji Łódź Fabryczna. Duży tunel będzie miał długość ponad 2,5 km i średnicę 12,7 metrów. W maju do Łodzi dojechały części głowicy skrawającej, czyli czoła tarczy [...] aglomeracji codzienny dojazd do pracy i szkoły. Projekt pn. „Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego (TEN-T), Etap II, Odcinek Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec” jest współfinansowany w ramach Programu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliardy-na-dolnoslaskie-linie-zyskuja-pasazerowie-i-transport-towarow-2735

Miliardy na dolnośląskie linie - zyskują pasażerowie i transport towarów

20.02.2015

odcinku Legnica – Wrocław – Opole trwa montaż ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R (łącznie ponad 220 mln zł). 2,5 miliarda zł – to kwota przewidywana przez PLK na Dolnym Śląsku, tylko w zakresie projektów podstawowych [...] dla mediów: Mirosław Siemieniec PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Rzecznik prasowy rzecznik@plk-sa.pl T: +48 662 114 900

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-ze-stalowej-woli-do-lublina-bez-przesiadek-4392

Pociągiem ze Stalowej Woli do Lublina bez przesiadek

07.10.2019

prac czas przejazdu w relacji Lublin – Stalowa Wola skróci się o ok. 20 min z ok. 1h 45 min do ok. 1h 25 min dla pociągów regionalnych oraz o ok. 15 min z ok. 1h 20 min do ok. 1h 05 min dla pociągów międ [...] Kontakt dla mediów: Karol Jakubowski Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 48 668 679 414

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-do-milicza-i-krotoszyna-lepsze-podroze-koleja-na-dolnym-slasku-4128

Pociągiem do Milicza i Krotoszyna – lepsze podróże koleją na Dolnym Śląsku

08.03.2019

szybciej pojedziemy z Wrocławia do Krotoszyna 11 marca linia zostanie otwarta dla ruchu towarowego. 25 marca planowane są pociągi pasażerskie. Składy z Wrocławia Głównego dojadą do Krotoszyna w ok. 1 h [...] dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 48 694 480 239

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-rusza-modernizacja-odcinka-sadowne-czyzew-3402

Rail Baltica: rusza modernizacja odcinka Sadowne – Czyżew

13.06.2017

kolejowej E 75 na odcinku Białystok – Suwałki – Trakiszki (granica państwa)”. Wartość inwestycji to 2,5 mld zł. Projekty wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń powinny być zakończone w 2020 r. Realizacja [...] dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: 694 480 239 „Wyłączną odpowiedzialność za treść publikacji ponosi jej autor. Unia Europejska nie odpowiada

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najnowsze-technologie-teleinformatyczne-w-plk-2988

Najnowsze technologie teleinformatyczne w PLK

18.01.2016

systemu dla dróżników przejazdowych SWDP (System Wspomagania Dróżnika Przejazdowego). Dzięki temu 2,5 tysiąca dróżników na ok. 500 strażnicach przejazdowych będzie miało wgląd do aktualnej sytuacji ruchowej [...] dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 48 694 480 239

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 21 do 30 z 163.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook