Wyniki wyszukiwania
i na szlaku między Wieliszewem a Zegrzem Południowym. Na przystanku Wieliszew Centrum wykonawca montuje słupy oświetleniowe. Kolejno zostaną ułożone płyty peronowe, ustawione ławki, wiaty. Dobrą orientację
PRZECZYTAJprzejazd pociągów przez stacje. Aby zapewnić sprawne podróże także w trudnych warunkach pogodowych montowane rozjazdy wyposażane są w elektryczny system ogrzewania. Zimą gwarantuje to szybkie usuwanie śniegu
PRZECZYTAJpokazuje model 360 dostępny na: http://www.zablocie-krzemionki.pl/360 W ostatnich dniach na łącznicy montowane są stalowe belki o 25 m długości i wadze 35 ton, ale są także elementy dłuższe 27 m i cięższe -
PRZECZYTAJelementów metalowych. Po wykonaniu wszystkich prac przy przyczółkach i filarach nowe przęsła będą montowane w miejscu starej przeprawy. Kolejnym etapem prac przy moście nad Wartą będzie ułożenie nowych torów
PRZECZYTAJWschodni – Papowo Toruńskie oraz Wąbrzeźno – Książki. To w sumie 34 kilometry linii, na której montowane są nowe tory, a sieć trakcyjna jest regulowana. Remontem objęte zostały także wiadukty i przepusty
PRZECZYTAJpocięty, zerwany i wywieziony na place składowe. Następnie formowane były kolejne warstwy podtorza i montowany tor bezstykowy przystosowany do prędkości 160 km/h. Zmodernizowano m.in. dwa wiadukty i most. Przebudowa
PRZECZYTAJłącznik z istniejącym tunelem. Teraz trwają prace przy scaleniu tych dwóch elementów. Równocześnie montujemy schody ruchome na peron 4 i przygotowujemy miejsca pod windy. W sierpniu pociągi ponownie zatrzymają
PRZECZYTAJstacjach i przystankach dla rowerzystów przygotowanych jest prawie 6,5 tys. stojaków rowerowych. Montowane są one w miejscach oświetlonych, jak najbliżej peronów. Takie rozwiązanie zwiększa bezpieczeństwo [...] Płociczno koło Suwałk oraz w świętokrzyskim: Włoszczowa i Busko-Zdrój. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. montują ułatwienia dla rowerzystów także w ramach prowadzonych inwestycji z Krajowego Programu Kolejowego
PRZECZYTAJzostała konstrukcja kładki i schody. Wykonawca przystąpił do budowy szybów windowych. Następnie montowane będzie zadaszenie kładki, co zapewni dobre warunki dojścia do pociągów bez względu na warunki a
PRZECZYTAJprzyczółki zastąpią mocniejsze, żelbetowe konstrukcje. Z użyciem ciężkiego sprzętu umacniane są nasypy. Montowane jest zbrojenie pod nowe podpory. Na przebudowanych obiektach ułożony będzie nowy tor. Po pracach
PRZECZYTAJ