• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1947, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-wroci-nad-zalew-zegrzynski-4395

Kolej wróci nad Zalew Zegrzyński

09.10.2019

A. Prace na odcinku Wieliszew – Zegrze obejmą wymianę torów, budowę sieci trakcyjnej i rozjazdów na 3,5 km odcinku. Zamontowany będzie nowoczesny system sterowania ruchem kolejowym. Przebudowany będzie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-w-szkole-i-muzeum-4009

Kolej w szkole i muzeum

28.11.2018

Stowarzyszenie Sympatyków Kolei w Rzeszowie zyskało czterdziestoletnią odśnieżarkę torów. Maszyna OM-3A wyprodukowana w 1977 r. przez lata służyła do oczyszczania rozjazdów i torów ze śniegu. Obecnie zarządca

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-przygotowana-do-zimy-4000

Kolej przygotowana do zimy

17.11.2018

), 49 pługów i 174 odśnieżarki. To o 19 maszyn więcej niż rok temu. Jeden kombajn może zebrać 220 m3 śniegu, co odpowiada ładowności ok. 10 samochodów ciężarowych. W pogotowiu pozostają lokomotywy osłonowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-pomorzu-kolej-przyspieszy-wiecej-towarow-trafi-na-tory-3486

Na Pomorzu kolej przyśpieszy, więcej towarów trafi na tory

25.09.2017

– Gdynia i Glincz – Kartuzy. Natomiast w rejonie stacji Kartuzy powstanie łącznica o długości ponad 3 km, która umożliwi połączenie linii Somonino – Kartuzy i Glincz – Kartuzy bez zmiany kierunku jazdy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-otwiera-mazury-3461

Kolej otwiera Mazury

28.08.2017

22 min. (z 2h 54 min. do ok. 1h 32 min.) oraz w relacji Olsztyn – Szczytno – Ełk o ok. 1h 22 min. (z 3h 33 min do ok. 2h 11 min.). To zakładany efekt prac, które zwiększą przepustowość linii i zlikwidują

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawniejsza-kolej-w-krakowie-i-szybciej-z-lublina-do-warszawy-3129

Sprawniejsza kolej w Krakowie i szybciej z Lublina do Warszawy

25.07.2016

Bonarka, istotne w rozwoju ruchu aglomeracyjnego Krakowa. W ramach inwestycji powstaną: 2 wiadukty, 3 estakady, 2 kładki peronowe oraz 2 przejścia nad torami. Dodatkowe informacje o inwestycji, zdjęcia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliardy-na-sprawna-i-wygodna-kolej-w-wielkopolsce-3213

Miliardy na sprawną i wygodną kolej w Wielkopolsce

26.10.2016

liście podstawowej 13 projektów za ponad 5 mld zł. Lista rezerwowa obejmuje 9 projektów o wartości ponad 3,5 mld zł. Razem to 22 projekty o łącznej wartości blisko 9 mld zł. - Wielkopolska to szybko i prężnie [...] Poznań Główny – Inowrocław o ok. 10 min z 1h do ok. 50 min w relacji Poznań Franowo – Kiekrz o ok. 3,5 min z 13,5 min do ok. 10 min Projekty na liście podstawowej: 1. Modernizacja linii kolejowej E 59 [...] - Faza II (POIiŚ) 2. Prace na linii kolejowej E 59 na odcinku Poznań Główny – Szczecin Dąbie (CEF) 3. Prace na linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap IV, odcinek granica województwa do

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-na-wschod-2953

Kolej na wschód!

09.12.2015

obu miastach. W ramach budowy 150-metrowego tunelu w Zielonce powstaną dwa pasy ruchu o szerokości 3 m każdy, chodnik dla pieszych i ścieżka rowerowa. Długość tunelu w Wołominie przy ul. Sasina to 135

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-sprzyja-rowerzystom-2640

Kolej sprzyja rowerzystom

07.10.2014

– Kolej i rowery to dwa doskonale uzupełniające się środki transportu. Są najłatwiej dostępne i najbardziej przyjazne środowisku. W wielu krajach wykorzystuje się ten potencjał. Montując blisko 3000 s

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-w-zgodzie-z-otoczeniem-746

Kolej w zgodzie z otoczeniem

07.04.2010

długości ok. 23 km w obrębie zmodernizowanego Poznańskiego Węzła Kolejowego, na linii kolejowej nr 3 od stacji Swarzędz do skrzyżowania z ulicą Grunwaldzką w Poznaniu. Prace będą przebiegać w dwóch fazach: [...] w 12 punktach tj. 9 punktach obejmujących tereny zabudowy mieszkaniowej chronionej ekranami oraz w 3 punktach dodatkowych, gdzie nie zachodziła konieczność budowy ekranów, a także wykonanie analiz składu

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...21222324252627282930...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 251 do 260 z 1947.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook