• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy rozwój. Rezultatów: 1116, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debata-polityczna-nt-rozwoju-systemu-kolei-duzych-predkosci-1482

Debata polityczna nt. rozwoju systemu kolei dużych prędkości

20.10.2011

się w czasie z opublikowaną w tym samym dniu przez KE propozycją rozporządzenia ws. wytycznych dla rozwoju sieci TEN-T (transeuropejskiej sieci transportowej). Na nowych mapach TEN-T Komisja Europejska umieściła

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podroz-pociagiem-po-dwoch-regionalnych-trasach-w-wojewodztwie-pomorskim-bedzie-szybsza-modernizacja-linii-z-redy-na-hel-i-z-gdyni-do-koscierzyny-bedzie-kosztowala-blisko-cwierc-miliarda-zlotych-1480

Podróż pociągiem po dwóch regionalnych trasach w Województwie Pomorskim będzie szybsza. Modernizacja linii z Redy na Hel i z Gdyni do Kościerzyny będzie kosztowała blisko ćwierć miliarda złotych

19.10.2011

inter@plk-sa.pl Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejne-posiedzenie-rady-przewoznikow-2-1529

Kolejne posiedzenie Rady Przewoźników

14.12.2011

Linii Kolejowych S.A., zarządcy publicznej sieci linii kolejowych w Polsce, w sprawach dotyczących rozwoju transportu kolejowego. Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-poznan-wschod-wagrowiec-wazna-inwestycja-w-wielkopolsce-1523

Modernizacja linii kolejowej Poznań Wschód – Wągrowiec, ważna inwestycja w Wielkopolsce

08.12.2011

Gołańcz – Etap I." Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Konieczność [...] 2011 – 2013; Kosztorys projektu: 153 606 151,25 zł; Kwota dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego wynosi 76,88 procent kosztów kwalifikowanych, tj. 95 651 827,88 zł. Zadanie jest także

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wreczono-nagrody-za-najlepsze-prace-magisterskie-z-zakresu-kolei-duzych-predkosci-1522

Wręczono nagrody za najlepsze prace magisterskie z zakresu kolei dużych prędkości

05.12.2011

organizowanego przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz Stowarzyszenie na rzecz Interoperacyjności i Rozwoju Transportu Szynowego. Informacje dla mediów Robert Kuczyński Dyrektor projektu ds. komunikacji i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-bezpieczniej-z-redy-do-helu-1520

Szybciej i bezpieczniej z Redy do Helu

01.12.2011

117 mln zł brutto. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miedzynarodowy-zwiazek-kolei-uic-popiera-projekt-budowy-kolei-duzych-predkosci-w-polsce-1512

Międzynarodowy Związek Kolei – UIC popiera projekt budowy kolei dużych prędkości w Polsce

16.11.2011

Prędkości w Europie i na świecie. Adaptacja tych rozwiązań w warunkach polskich da silny impuls do rozwoju technicznego i ekonomicznego rodzimej branży kolejowej, przyczyniając się znacząco do podniesienia [...] Europy Centralnej" zorganizowane 16 listopada. W trakcie trzech sesji tematycznych poświęconych rozwojowi systemów KDP na świecie, intermodalności i przewozom KDP oraz technologiom planowanym dla KDP w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zapraszamy-na-seminarium-koleje-duzych-predkosci-szansa-dla-polski-i-europy-1511

Zapraszamy na seminarium "Koleje dużych prędkości szansą dla Polski i Europy"

15.11.2011

Intercity. Będzie to okazja, by zapoznać się z aktualnym stanem przygotowań budowy KDP w Polsce oraz z rozwojem systemów kolei duzych prędkości na świecie. Zobacz program seminarium

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/duze-zainteresowanie-projektem-modelu-finansowego-dla-kolei-duzych-predkosci-1510

Duże zainteresowanie projektem modelu finansowego dla Kolei Dużych Prędkości.

14.11.2011

Collect Consluting S.A. oraz partnerzy Wardyński i Wspólnicy sp. k. EPRD Biuro Polityki Gospodarczej i Rozwoju Regionalnego Sp. z o. o Po analizie nadesłanych dokumentów, do złożenia ofert zostanie zaproszonych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zapraszamy-na-konferencje-nowoczesne-technologie-i-systemy-zarzadzania-w-transporcie-szynowym-1509

Zapraszamy na konferencję "Nowoczesne technologie i systemy zarządzania w transporcie szynowym"

14.11.2011

szynowego do przewozu osób i rzeczy. Uwarunkowania formalno-prawne, organizacyjne i ekonomiczne dla rozwoju transportu kolejowego, w tym kontrakt wieloletni, kształcenie kadr. Możliwości usprawnienia realizacji

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...20212223242526272829...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 241 do 250 z 1116.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook