Wyniki wyszukiwania
pochodzących z budżetu UE. Wartość wynagrodzenia wykonawcy określona w umowie wynosi 219 356,00 PLN. Celem projektu jest poprawa poziomu obsługi podróżnych jadących na trasie Katowice – Warszawa oraz udostępnienie
PRZECZYTAJsię na 31 liniach kolejowych i 142 posterunkach ruchu obejmuje swoim zasięgiem 14 województw. Jej celem jest zwiększenie bezpieczeństwa oraz podniesienie jakości usług świadczonych przez Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJCelem Kongresu Kolejowego jest stworzenie szerokiej platformy do wymiany opinii na temat wyzwań, problemów, zadań stojących przed polskim sektorem kolejowym, jak i na temat samego funkcjonowania kolei
PRZECZYTAJroku i objął swoim zasięgiem 31 linii kolejowych oraz 142 posterunki ruchu na terenie całego kraju. Celem projektu było zwiększenie bezpieczeństwa oraz zapewnienie sprawnych przejazdów pociągów pasażerskich
PRZECZYTAJJaworzno Szczakowa jest uzupełnieniem robót realizowanych na Centralnej Magistrali Kolejowej, których celem jest skrócenie czasu przejazdu pociągów z Warszawy do Katowic do niewiele ponad 2 godzin. Rewitalizacja
PRZECZYTAJo i umożliwia pasażerom dostęp do kolejowej komunikacji wojewódzkiej i międzywojewódzkiej. Na ten cel przeznaczono ponad 1 mld zł. Środki zostaną wykorzystane m.in. na wybudowanie lub zmodernizowanie
PRZECZYTAJo/informacyjnego, a także wykonanie i umieszczenie tablic informacyjnych i pamiątkowych. Głównym celem projektu jest połączenie Łodzi z miastami i gminami leżącymi w obszarze Aglomeracji Łódzkiej za sprawą
PRZECZYTAJWrocław – Poznań (Etap I); Modernizacja linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap I. Cel omówionych projektów to m.in. uzyskanie prędkości 160 km/h w ruchu pasażerskim i 120 km/h w ruchu towarowym
PRZECZYTAJTransportowego łączącego między innymi Drezno (Niemcy), Wrocław, Katowice, Kraków z Lwowem (Ukraina). Celem modernizacji jest dostosowanie parametrów linii do nowych standardów oraz wymogów umów międzynarodowych [...] Strategia Rozwoju Kraju (SRK): "Poprawa stanu infrastruktury technicznej i społecznej", trzecim celem horyzontalnym Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia (NSRO): "Budowa i modernizacja infrastruktury [...] technicznej i społecznej mającej podstawowe znaczenie dla wzrostu konkurencyjności Polski" oraz celem głównym Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ): "Podniesienie atrakcyjności in
PRZECZYTAJpriorytetem strategicznym SRK - "Poprawa stanu infrastruktury technicznej i społecznej", oraz trzecim celem horyzontalnym NSRO - "Budowa i modernizacja infrastruktury technicznej i społecznej mającej podstawowe
PRZECZYTAJ