Wyniki wyszukiwania
rewitalizacji poprawiona zostanie przepustowość linii, skróci się czas podróży oraz nastąpi poprawa bezpieczeństwa jazdy. Zakres umowy o wartości 24 458 965,78 zł brutto obejmuje: opracowanie dokumentacji wykonawczej
PRZECZYTAJdługości 200 m i wysokości 0,55 m z nawierzchnią wykonaną z polbruku i płyt peronowych z pasem bezpieczeństwa przystosowanym dla ludzi niewidomych i niedowidzących. Na peronie ustawimy trzy nowe tablice
PRZECZYTAJnawierzchnią z prefabrykowanych płyt peronowych i kostki brukowej oraz płyt peronowych z pasem bezpieczeństwa przystosowanym dla ludzi niewidomych i niedowidzących, ustawimy wiaty, ławki, kosze na śmieci
PRZECZYTAJochrony środowiska, szczególnie w przypadku przewozów towarów niebezpiecznych; uzyskanie poprawy bezpieczeństwa ruchu poprzez poprawę stanu infrastruktury kolejowej oraz eliminację zagrożeń na skrzyżowaniach
PRZECZYTAJoraz zostaną dostosowane do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Nad bezpieczeństwem podróżnych czuwać będzie zainstalowany na peronach i w tunelu dworca system monitoringu. W rejonie [...] wytrzymalsza od starej. Modernizacja urządzeń sterowania ruchem i torów wpłynie na sprawność i bezpieczeństwo ruchu. Nowe rozjazdy, wyposażone w urządzenia elektrycznego ogrzewania, zapewnią sprawny przejazd
PRZECZYTAJpociągów i polepszenia oferty przewoźników. Zmodernizowane obiekty zapewnią także wyższy poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym. Centralna Magistrala Kolejowa, czyli linia kolejowa nr 4 ma długość
PRZECZYTAJrobotami. Przebudowa przejazdów kolejowo-drogowych wraz z budową dróg objazdowych poprawi poziom bezpieczeństwa na styku toru i drogi. Tak jak na wszystkich modernizowanych przez PLK trasach, tak i tu zmieni
PRZECZYTAJobsługę ułatwiają pochylnie, dodatkowe poręcze, czy wypukłe linie bezpieczeństwa przed krawędzią peronu. Inwestycja poprawiła również bezpieczeństwo w ruchu kolejowym i drogowym. Na zlecenie PLK wymieniono 62
PRZECZYTAJpodjęli decyzję o modernizacji obecne istniejących przejazdów, dodatkowo podwyższając poziom ich bezpieczeństwa. Modernizacja całego odcinka zakłada: wymianę i budowę 156 km torów, rozwieszenie 183 km sieci
PRZECZYTAJi ławki. Perony zyskały nową funkcjonalną nawierzchnię z kostki brukowej, z zaznaczonym pasem bezpieczeństwa, sygnalizującym osobom niedowidzącym bliskość krawędzi. Orientację na poszczególnych przystankach
PRZECZYTAJ