• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mapa linii kolejowych. Rezultatów: 5098, czas wyszukiwania 26 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/spot-dotyczacy-kradziezy-i-dewastacji-elementow-infrastruktury-kolejowej-2149

Spot dotyczący kradzieży i dewastacji elementów infrastruktury kolejowej

Z powodu kradzieży i dewastacji mienia kolejowego w PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. straty finansowe w 2012 roku sięgnęły 4 603 733,20 zł. na liniach czynnych, z czego najwięcej przypadków, bo aż 1874 [...] sterowania ruchem kolejowym, najwięcej - 477 w województwie śląskim, a 917 kradzieży urządzeń elektroenergetyki kolejowej. 614 kradzieży dotyczyło urządzeń teleinformatyki kolejowej. Na odcinkach nieczynnych [...] kradzieżami i dewastacją mienia wyniosły 3 370 334,90 zł. Łącznie 7 974 068 zł strat w infrastrukturze kolejowej w 2012, których pokrycie kosztowało 22 mln zł. W I połowie 2013 r. straty wyniosły ponad 8,5 mln

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/mniej-kradziezy-i-dewastacji-infrastruktury-dzieki-strazy-ochrony-kolei-2651

Mniej kradzieży i dewastacji infrastruktury dzięki Straży Ochrony Kolei

21.10.2014

doby blisko 320 patroli SOK zabezpiecza linie kolejowe oraz przeprowadza kontrole punktów skupu złomu. Codziennie patrolami objęte są setki kilometrów kolejowych szlaków, urządzenia i pociągi. W październiku [...] trakcyjnej i urządzeń automatyki. Całodobowe patrole wprowadzono m.in. na linii Warszawa – Skierniewice. Polskie Linie Kolejowe ograniczają zainteresowanie złodziei stosując m.in. materiały z tworzyw, montując [...] Kolei. Kontrole punktów skupu złomu mają na celu nie tylko odzyskanie elementów infrastruktury kolejowej, ale także edukację właścicieli tych punktów i ujęcie złodziei. Skupujący złom muszą działać tr

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-szybsze-pociagi-i-historyczne-detale-6026

Kraków – Szybsze pociągi i historyczne detale

18.08.2021

międzynarodowa Modernizacja wiaduktów kolejowych w Krakowie to część projektu „Prace na liniikolejowej E30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice wraz z dobudową torów linii aglomeracyjnej”. Inwestycja za [...] interesująco prezentuje się z okien pociągu na linii średnicowej. Ciekawie wygląda także kolejowa trasa obserwowana z perspektywy ulicy, np. zabytkowy wiadukt kolejowy nad ul. Lubicz . Obiekt wpisuje się w h [...] wzniesiono estakady kolejowe. Zwiększone bezpieczeństwo pieszych i rowerzystów zapewni dodatkowe przejście podziemne, które powstało w nasypie obok wiaduktu. Lepsza komunikacja kolejowa - lokalna i międzynarodowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/ze-starego-mostu-zostalo-juz-niewiele-demontaz-mostu-nad-wisla-w-krakowie-5057

Ze starego mostu zostało już niewiele – demontaż mostu nad Wisłą w Krakowie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/jak-wyglada-demontaz-sieci-trakcyjnej-linia-toszek-polnoc-rudziniec-gliwicki-4563

Jak wygląda demontaż sieci trakcyjnej? Linia Toszek Północ-Rudziniec Gliwicki

rozbiórkowych na sieci kolejowej? Dowiecie się tego z materiału – na przykładzie prac demontażowych sieci trakcyjnej na linii nr 153 Toszek Północ – Rudziniec Gliwicki. Liniakolejowa Toszek – Rudziniec Gliwicki [...] i kolei w stosunku do transportu drogowego. Roboty na linii Toszek – Stare Koźle są przeprowadzane w ramach projektu „Prace na liniachkolejowych nr 153, 199, 681, 682 oraz 872 na odcinku Toszek Północ [...] o Okręgu Węglowego do portów w Szczecinie, Świnoujściu i Gdyni. Prace na linii zwiększą poziom bezpieczeństwa ruchu kolejowego i drogowego, zapewnią sprawniejszy i szybszy transport towarów. Dzięki odnowieniu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/grupa-dziennikarzy-towarzyszyla-polskiej-delegacji-w-pekinie-1093

Grupa dziennikarzy towarzyszyła polskiej delegacji w Pekinie

22.12.2010

wyspecjalizowanymi w budowie liniikolejowych, mogącymi w przyszłości składać oferty na budowę kolei dużych prędkości w Polsce. Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe SA Krzysztof Łańcucki [...] kongresie. Koszty przelotu grupy z Warszawy do Pekinu i z powrotem (17807 zł) pokryły PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Troje dziennikarzy, którzy towarzyszyli oficjalnej delegacji polskiej, to laureaci konkursu [...] kategorii "Dzienikarz roku" http://www.przyjaciel-kolei.pl/ Wszyscy od wielu lat zajmują się tematyką kolejową, są autorami wielu, także krytycznych, publikacji na ten temat. Wyjazd polskiej delegacji oficjalnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prowadzmy-debate-o-kdp-w-polsce-mowi-marek-pawlik-wiceprezes-zarzadu-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa-1420

Prowadźmy debatę o KDP w Polsce, mówi Marek Pawlik wiceprezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.

02.09.2011

szczegóły techniczne są zdefiniowane dla pociągów i dla infrastruktury kolejowej do prędkości 350 km/h. W związku z tym nie można budować linii na 200 km/h skoro standardem w UE, w której jesteśmy, jest 350 km/h [...] zostanie podjęta, to wówczas w horyzoncie roku 2020 możliwe jest zrewolucjonizowanie transportu kolejowego w Polsce w ruchu pasażerskim, również z udrożnieniem transportu towarowego, który będzie przenoszony

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/malopolska-debata-o-infrastrukturze-kolejowej-1592

Małopolska debata o infrastrukturze kolejowej

26.02.2012

Charakterystykę liniikolejowych w Małopolsce przedstawiła Józefa Majerczak członek Zarządu Polskich LiniiKolejowych. Zwróciła uwagę na ich specyfikę m.in. konieczność utrzymywania linii górskich oraz [...] najefektywniej nadrabiać zaniedbania stanu liniikolejowych. Jesteśmy otwarci na nowe propozycje i technologie – mówiła Józefa Majerczak. W ramach prac na liniachkolejowych spółka musi uwzględniać ponad 200 zamknięć [...] i zaangażowaniu samorządu w Regionalny Programy Operacyjny związany z poprawą liniikolejowych nr 94 Kraków Płaszów – Oświęcim na odcinku Kraków Bonarka – Kraków Swoszowice oraz nr 96 Tarnów – Leluchów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debata-polityczna-nt-rozwoju-systemu-kolei-duzych-predkosci-1482

Debata polityczna nt. rozwoju systemu kolei dużych prędkości

20.10.2011

projektu KDP, prezes Szafrański przedstawił założenia projektowanej linii Y oraz podkreślił, że budowa KDP nie będzie oznaczała, że linia ta będzie dedykowana jedynie dla pociągów dużych prędkości, ale będzie [...] rozporządzenia ws. wytycznych dla rozwoju sieci TEN-T (transeuropejskiej sieci transportowej). Na nowych mapach TEN-T Komisja Europejska umieściła projekt kluczowy polski projekt KDP – projektowaną obecnie linię [...] dostrzega wartość tego projektu dla całej Unii Europejskiej. KE zakłada potrojenie obecnej długości linii dużych prędkości i stworzenie spójnej sieci kolei dużych prędkości połączonej z innymi środkami transportu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debata-o-kolejach-duzych-predkosci-1405

Debata o Kolejach Dużych Prędkości

22.08.2011

Kolei Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel.. +48 22 473 36 02 Kontakt dla mediów: media@kdppolska.pl Projekt POIiŚ 7.1 – 26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości Projekt ubiega się o [...] PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości , informuje, że Stowarzyszenie na rzecz Interoperacyjności i Rozwoju Transportu Szynowego (SIRTS) organizuje w dniu: 30 sierpnia 2011 o godzinie [...] Zrzeszenie Kolei)Koleje Dużych Prędkości w Hiszpanii - ADIF (Hiszpański Zarządca Infrastruktury Kolejowej)Finansowanie projektów KDP - Ernst&YoungShinkansen- japoński system Kolei Dużych Prędkości - Hitachi

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...241242243244245246247248249250...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 2451 do 2460 z 5098.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook