• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy II e III. Rezultatów: 463, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-koleja-z-ilawy-do-olsztyna-3411

Wygodniej koleją z Iławy do Olsztyna

24.06.2017

e i wykonanie robót budowlanych na odcinku granica IZ Olsztyn (km 219,400) – stacja Olsztyn – etap II” realizowany jest w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Prace na linii nr 353 na odcinku Jabłonowo [...] Olsztyn – Korsze” i finansowany jest z budżetu państwa. Zakończenie inwestycji zaplanowane jest w III kwartale 2018 r. Ponad 310 mln zł - konsekwentna poprawa podróży: Poznań- Toruń - Olsztyn Poza dzisiejszą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-inwestycyjnej-na-modernizacja-stacji-gdynia-glowna-osobowa-272

Podpisanie umowy inwestycyjnej na modernizacją stacji Gdynia Główna Osobowa

14.11.2007

linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa-Gdynia, Etap II" W procedurze przetargowej został wyłoniony wykonawca, którym będzie konsorcjum w składzie: TPF PLANEGE – Consultores de Engenharia e Gestão S.A. – [...] Piotr Cegiełko – Pełnomocnik Konsorcjum TPF PLANEGE - Consultores de Engenharia e Gestão S.A. i E&L Architects Sp. z o.o. Przedmiotem prac objętych umową będzie nadzór, administrowanie i koordynację realizacji [...] – lider konsorcjum; E&L ARCHITECTS Sp. z o.o. Umowę podpisali: W imieniu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.: Teresa Zwiernik i Agnieszka Safuta – Pawlak, członkowie Zarządu Spółki, W imieniu Wykonawcy: Piotr

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-stacji-gdynia-glowna-osobowa-podpisanie-umowy-269

Modernizacja stacji Gdynia Główna Osobowa-podpisanie umowy

30.10.2007

go z Funduszu Spójności nr FS 2005/PL/16/C/PT/001 „Modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa – Gdynia, Etap II”. Przedmiotem prac objętych umową będzie nadzór, administrowanie i koordynację

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-400-mln-zl-na-modernizacje-linii-siedlce-terespol-3451

Ponad 400 mln zł na modernizację linii Siedlce - Terespol

16.08.2017

wykonanie robót budowlanych na linii kolejowej E20 Siedlce – Terespol dla zadania pn. „Prace na linii kolejowej E20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap III – LCS Terespol” finansowany jest z instrumentu [...] transporcie towarów przez wschodnią granicę. - Dobrze przygotowane stacje na międzynarodowej trasie E 20, m.in. w Białej Podlaskiej, Małaszewiczach i Terespolu, to niezbędny zakres prac PKP Polskich Linii [...] Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel. 694 480 239 e-mail: rzecznik@plk-sa.pl "Wyłączną odpowiedzialność za treść publikacji ponosi jej autor. Unia Europejska

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-most-na-nysie-luzyckiej-1623

Nowy most na Nysie Łużyckiej

29.03.2012

budowy mostu przez Nysę Łużycką w ramach projektu POIiŚ 7.1-13 „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja.” Za najbardziej [...] DB Netz AG. Strona polska kończy sieć trakcyjną przęsłem naprężenia po stronie niemieckiej. - Faza II – przeniesienie ruchu na wybudowaną część mostu i budowa drugiej części mostu, w osi dzisiaj czynnego [...] Dutkiewicz Rzecznik Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji tel.22 47 336 40 e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską ze środków Programu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najwieksza-inwestycja-kolejowa-w-malopolsce-i-na-podkarpaciu-podsumowanie-2012-roku-1815

Największa inwestycja kolejowa w Małopolsce i na Podkarpaciu - podsumowanie 2012 roku

04.01.2013

korzystne z punktu widzenia gospodarczego regionu. Koszt modernizacji linii kolejowej E30/C-E30,odcinek Kraków ‒ Rzeszów etap III POIiŚ 7.1-30, wyniesie ok. 3,4 mld PLN, z czego kwota dofinansowania z funduszy [...] a tym samym zwiększyć bezpieczeństwo ruchu samochodowego i pieszego. Modernizacja linii kolejowej E30, łączącej Kraków z Rzeszowem przez Bochnię, Tarnów i Dębicę jest jedną z największych inwestycji [...] potrzeb łącznie 44 mostów, wiaduktów i przepustów. Modernizowany odcinek jest częścią linii kolejowej E 30 która jest fragmentem międzynarodowego korytarza transportowego. Ma on swój początek Dreźnie, dalej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wkrotce-szybciej-z-lowicza-do-lodzi-740

Wkrótce szybciej z Łowicza do Łodzi

31.03.2010

powinny zakończyć się w III kwartale 2011 r. Dodatkowych informacji udziela: Robert Kuczyński Rzecznik Prasowy Centrum Realizacji Inwestycji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail: ir.rzecznik@plk-sa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-szczedrzykowic-do-legnicy-po-dwoch-torach-654

Od Szczedrzykowic do Legnicy po dwóch torach

09.11.2009

zlecenie Polskie Linie Kolejowe S.A Oddziału Regionalnego we Wrocławiu trwa przebudowa linii kolejowej E-30 na odcinku Wrocław – Legnica m.in., szlak: Szczedrzykowice - Legnica tor nr 1 i 2 wraz z przystankiem [...] modernizacja obejmuje ponadto 11 km szlaku Środa Śląska – Malczyce oraz stację Malczyce(przew. zak. III kw. 2010 r.). Przebudowywana jest również stacja Miękinia(przew. zak. IV kw. 2010 r.). Ukończenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/demontaz-wiaduktu-kolejowego-nad-aleja-solidarnosci-395

Demontaż wiaduktu kolejowego nad Aleją Solidarności

01.07.2008

Nasielsk wchodzi w zakres projektu nr 2005/PL/16/C/PT/001 "Modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa-Gdynia, etap II w Polsce" i realizowana jest w ramach przetargu nr 8 "Odcinek Warszawa Wschodnia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linia-wroclaw-poznan-rusza-modernizacja-za-800-mln-zl-1306

Linia Wrocław – Poznań, rusza modernizacja za 800 mln zł

24.05.2011

dla wzrostu konkurencyjności.” Projekt POIiŚ 7.1 - 4 „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań Etap II - odcinek Wrocław – granica woj. dolnośląskiego”, znajduje się na Liście Indywidualnych [...] zwiększonych wymogów bezpieczeństwa i przygotowania sieci trakcyjnej w zakresie rozstawu podpór. Faza II obejmuje dostosowanie pozostałych elementów do prędkości V=200 km/h uwzględniając: likwidację skrzyżowań [...] na środowisko, rozbudowę sieci trakcyjnej oraz dozbrojenie podstacji do nowego zapotrzebowania. Faza II jest przewidziana do realizacji po 2015 roku w ramach odrębnego projektu. Zakres modernizacji odcinka

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...19202122232425262728...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 231 do 240 z 463.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook