Wyniki wyszukiwania
Nowy most, większe możliwości linii Gotowy jest most na Martwej Wiśle. Nowa, dwutorowa przeprawa o długości 122 metrów i wadze 2 tysięcy ton docelowo umożliwi jazdę pociągom z prędkością 100 km/h. Zna
PRZECZYTAJPo nowym moście i po 12-kilometrowym zmodernizowanym odcinku linii 21 stycznia pojechały pierwsze pociągi. Nowa przeprawa o długości 122 metrów i wadze 2 tysięcy ton umożliwia jazdę z prędkością 100 k
PRZECZYTAJOd jutra pasażerowie korzystający z relacji Olsztyn – Szymany będą korzystać ze 150 metrowego peronu wybudowanego w sąsiedztwie portu lotniczego. Nowy obiekt wyposażony jest w wiaty, ławki, system inf
PRZECZYTAJDo Krakowa na ŚDM najlepiej pociągiem
13.07.2016
Aż dwie godziny dłużej może trwać podróż samochodem niż pociągiem z Warszawy do Krakowa. Przewagę pociągu nad samochodem widać również na wielu innych trasach Polski (szczegóły na grafice). Zwłaszcza
PRZECZYTAJModernizacja linii kolejowej Wrocław – Poznań, na odcinku Poznań – Czempiń wkracza w zasadniczy etap. Na stacji Czempiń od 21 marca pasażerowie mogą korzystać z nowego peronu i przejścia pod torami. P
PRZECZYTAJPLK ogłosiły przetarg (21.10.16 r.) na rewitalizację prawie 40 km trasy Toszek Północ - Rudziniec Gliwicki – Stare Koźle. Inwestycja usprawni przewóz towarów w regionie i wywóz ładunków w kierunku por
PRZECZYTAJNa stacji Łódź Fabryczna w sierpniu zostały zakończone wszystkie zasadnicze roboty budowlane oraz prace w zakresie kolejowym. Zakończono budowę 4 peronów. W tunelu oraz obok peronów położono 12 km tor
PRZECZYTAJModernizacja odcinka Warszawa - Lublin zwiększy przepustowość i pozwoli na skrócenie podróży pasażerskich oraz czasu przewozu towarów. Linia Warszawa – Lublin – Dorohusk należy do sieci kompleksowej T
PRZECZYTAJZasadnicze roboty, które spowodują całkowite zamknięcie linii na tym odcinku, potrwają około 6 miesięcy. W grudniu 2011 r., po wykonaniu najistotniejszych prac, linia ponownie zostanie otwarta dla ruc
PRZECZYTAJW wyniku badania i oceny dziewięciu ofert złożonych w postępowaniu przetargowym jako najkorzystniejszą uznano Trakcji Polskiej S.A., na kwotę 238 882 613,18 PLN netto, 293 825 614,21 PLN brutto. Całoś
PRZECZYTAJ