• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 8.30. Rezultatów: 401, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-i-wygodniejsza-podroz-koleja-z-gdyni-do-slupska-2799

Krótsza i wygodniejsza podróż koleją z Gdyni do Słupska

21.05.2015

zakończona w 2014 roku pozwoliła już na skrócenie czasu przejazdu pociągiem ze stolicy do Słupska z 8,5 – 9 godzin do niecałych 6 godzin. Prace na trasie do Słupska PLK planują zrealizować ze środków UE [...] istnieje potrzeba rozbudowy linii o drugi tor, czy wystarczą inne rozwiązania zapewniające w perspektywie 30 lat zakładany rozkład jazdy pociągów i krótką podróż. W połowie 2015 roku zostanie wybrane najbardziej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/powstaje-nowy-wizerunek-stacji-oborniki-slaskie-2020

Powstaje nowy wizerunek stacji Oborniki Śląskie

09.09.2013

linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - granica województwa dolnośląskiego obejmuje m.in. 5 stacji i 8 przystanków, prace na 113 obiektach inżynieryjnych, w tym na najdłuższym moście kolejowym we Wrocławiu [...] Informacje dla mediów Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Tel: +48 22 473 30 02; 694 480 239 miroslaw.siemieniec@plk-sa.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pol-godziny-krocej-koleja-z-inowroclawia-do-jablonowa-2379

Pół godziny krócej koleją z Inowrocławia do Jabłonowa

07.05.2014

podniesie poziom bezpieczeństwa. Wyremontowanych zostanie 8 przepustów, 6 wiaduktów, jeden most i przejście nad torami – wylicza Bresch. – Już na prawie 30 km linii położyliśmy nowy tor oraz wymieniliśmy 11 z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych-na-linii-kolejowej-nr-91-krakow-glowny-medyka-odcinek-lancut-rogozno-418

Otwarcie ofert na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na linii kolejowej nr 91 Kraków Główny – Medyka, odcinek Łańcut - Rogóżno

15.07.2010

kwotę 28.480.731,64 PLN brutto. Zakres robót budowlanych na odcinku Łańcut – Rogóżno, na długości ok. 8 km w torze nr 1 i 2 przewiduje między innymi: kompleksową wymianę nawierzchni torowej, odtworzenie rowów [...] ach, zabudowę urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej. Odcinek linii kolejowej nr 91 (ciąg E30) Rzeszów – Medyka / granica państwa oraz linia nr 92 Przemyśl – Medyka (po torze szerokim) planowane są

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowych-w-woj-zachodnio-pomorskim-631

Modernizacja linii kolejowych w woj. zachodnio-pomorskim

23.09.2009

długości 12,8 km wykona kompleksową wymianę nawierzchni, wzmocni skarpy, odnowi rowy odwadniające oraz zmodernizuje rozjazdy i przejazdy kolejowe.Koszt robót, których planowanie zakończenie nastąpi 30 listopada

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontynuacja-modernizacji-nadodrzanki-2-1924

Kontynuacja modernizacji „Nadodrzanki”

25.04.2013

przed remontem wymuszał ograniczenie prędkości pociągów na niektórych odcinkach tej linii nawet do 30 km/h. Po modernizacji pociągi pasażerskie będą kursować z prędkością 100 - 120 km/h. Kosztem 36 998 [...] 59 przejazdach, zmodernizowano 69 obiektów inżynieryjnych (wiadukty i przepusty) oraz przebudowano 8 peronów. Na wybranych odcinkach w ciągu wymiany nawierzchni torowej zmodernizowano urządzenia sterowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowym-torem-do-gdanska-i-gdyni-1629

Nowym torem do Gdańska i Gdyni

06.04.2012

modernizację istniejących obiektów inżynieryjnych oraz budowę nowych. Dotychczasowo zmodernizowano 8 km torów, wymieniono ponad 28 km sieci trakcyjnej, a także oddano do eksploatacji dwa perony na stacjach: [...] całkowity koszt realizacji projektu – wg Umowy o dofinansowanie nr POIiS 07.01.00-00-020/10-00 z dnia 30 września 2011 r. wynosi 1 166 930 022, 33 PLN. Informacje dla mediów: Maciej Dutkiewicz Rzecznik Prasowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sniadanie-prasowe-1-352

Śniadanie prasowe

14.05.2008

Stoszek omówił zakres przeprowadzonych prac i uzyskane efekty. W ramach projektu m. in. zmodernizowano 62,8 km linii dwutorowej, wybudowano nowoczesne, skomputeryzowane Lokalne Centrum Sterowania ruchem kolejowym [...] przebudowano 4 mosty, 6 wiaduktów, 2 tunele i 2 kładki dla pieszych, 37 przejazdów kolejowo-drogowych i 30 peronów. Dzięki licznym zdjęciom przedstawionym w prezentacji dziennikarze mogli porównać stan linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-175-mln-zl-na-lepsze-podroze-w-aglomeracji-krakowskiej-3412

Ponad 175 mln zł na lepsze podróże w aglomeracji krakowskiej

26.06.2017

Balice” z Krakowem, odcinek Kraków Główny - Mydlniki – Balice’’, ,,Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków - Rzeszów, etap III”, ,,Budowa łącznicy kolejowej Kraków Zabłocie - Kraków Krzemionki” [...] PLK w Małopolsce, która tworzy dobre warunki dla rozwoju kolei w aglomeracji i regionie. - Blisko 8 mld zł przewidzianych jest na realizację inwestycji kolejowych w Małopolsce. Efekty prac pozwolą na [...] Krajowego Programu Kolejowego, które służą aglomeracji krakowskiej. To ,,Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze - Katowice – Kraków’’, ,,Budowa połączenia kolejowego MPL „Kraków - Balice”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/osiem-ofert-na-modernizacje-linii-paczyna-lubliniec-1317

Osiem ofert na modernizację linii Paczyna – Lubliniec

31.05.2011

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Katowicach w dniu 30 maja 2011 r., otworzyły oferty w ramach zadania „Przebudowa infrastruktury kolejowej na linii Nr 152 (Paczyna [...] nr 2 złożona przez Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych w Krakowie Spółka Akcyjna oferowana cena: 30 299 574,00 zł brutto, ( 24 633 800,00 zł netto) Oferta nr 3 złożona przez TORPOL Sp. z o.o. oferowana [...] Infrastruktury Spółka z o.o. oferowana cena: 29 821 126,96 zł brutto, ( 24 244 818,67 zł netto ) Oferta nr 8 złożona przez Konsorcjum: 1. Przedsiębiorstwo Budownictwa Specjalistycznego „TRANSKOL” Sp. z o.o. 2

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...18192021222324252627...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 221 do 230 z 401.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook