• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 12,8. Rezultatów: 343, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/objazdy-przygotowane-wiadukty-do-rozbiorki-3386

Objazdy przygotowane – wiadukty do rozbiórki

25.05.2017

zdemontował ponad 8 km sieci trakcyjnej wraz ze słupami. Rozebrał 5 km torów między Warszawą Zachodnią a Warszawą Gdańską. Wyburzone zostały wiaty na przystankach: Młynów, Wola i Zachodnia (peron nr 8). Wykonawca [...] drzewa w pasie bezpieczeństwa. Równolegle zgromadzone zostały materiały do modernizacji: 20 km szyn, 12,5 tysiąca podkładów oraz 30 tysięcy ton żwiru, piachu i tłucznia. Planowe zmiany na wiaduktach: ul

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-przystanki-i-krotsza-podroz-ze-szczecinka-do-ustki-3388

Nowe przystanki i krótsza podróż ze Szczecinka do Ustki

26.05.2017

krótsze i bezpieczniejsze Dzięki inwestycji czas przejazdu na trasie Szczecinek – Słupsk skróci się o ok. 12 minut. Rewitalizacja 90 km linii obejmie wymianę wyeksploatowanych torów. Sprawne podróże zapewnią [...] kolejowym. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 100 km/h, m.in. dzięki przebudowie 4 mostów i 8 wiaduktów – łącznie 47 obiektów inżynieryjnych. Zwiększy się też poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym [...] Podpisana dziś umowa to drugi kontrakt PLK podpisany w maju na prace na terenie województwa pomorskiego. 12 maja br. zarządca infrastruktury podpisał umowę na rewitalizację linii kolejowej nr 207, odcinek granica

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krocej-i-wygodniej-koleja-z-lodzi-do-zdunskiej-woli-3318

Krócej i wygodniej koleją z Łodzi do Zduńskiej Woli

13.03.2017

i Polskę, PLK realizują we wszystkich województwach. W 2017 r. podpisaliśmy już 58 umów na ponad 1,8 mld zł – mówi Arnold Bresch, członek Zarządu, dyrektor ds. realizacji inwestycji PKP Polskich Linii [...] w windy. Krótsze podróże By podróż była krótsza, PLK przebudują i wyremontują m.in. 5 wiaduktów i 12 mostów kolejowych oraz kładkę dla pieszych. Wymienionych zostanie 42 km linii kolejowej i sieć trakcyjna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/odlotowe-polaczenie-kolejowe-nowym-pociagiem-po-nowych-torach-do-nowego-terminalu-2895

Odlotowe połączenie kolejowe: nowym pociągiem, po nowych torach, do nowego terminalu

28.09.2015

pociągi jadą dwa razy szybciej z prędkością do 80 km/h Modernizacja objęła budowę oraz przebudowę blisko 12 km linii kolejowej od Krakowa Głównego do Krakowa Lotniska oraz jej elektryfikację i modernizację urządzeń [...] obsługiwanych przez spółkę Koleje Małopolskie: 31 w relacji Wieliczka Rynek-Kopalnia – Kraków Lotnisko, 8 w relacji Kraków Główny – Kraków Lotnisko. Tyle samo będzie pociągów powrotnych. – Koleje Małopolskie [...] o godz. 0:15. Cena biletu według taryfy normalnej na trasie Kraków Główny – Kraków Lotnisko wynosi 8 zł, od ceny tej stosowane będą ulgi ustawowe przysługujące przykładowo dzieciom i młodzieży szkolnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-z-kluczborka-do-ostrzeszowa-2852

Szybciej z Kluczborka do Ostrzeszowa

06.08.2015

stwo. Poza skróceniem czasu przejazdu PLK poprawia komfort obsługi pasażerów na 12 peronach. Do końca lipca odnowiono 8, a na pozostałych 4 – w Ostrzeszowie, Byczynie, Biskupicach i Domaninie trwają prace [...] zaplanowanych zamontowano już 48. Trwa także remont przejazdów kolejowo-drogowych – z 36 odnowiono 12. Projekt POIiŚ 7.1-79 „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-gora-szybciej-z-krakowa-do-zakopanego-skawiny-i-oswiecimia-2965

Koleją górą. Szybciej z Krakowa do Zakopanego, Skawiny i Oświęcimia

21.12.2015

terenie Krakowa. Przedsięwzięcie skróci przejazd pociągów dalekobieżnych w kierunku Zakopanego o ok. 12-15 minut, a lokalnych o ok. 5 minut. Bezpośrednie połączenie ze stacji Kraków Główny do Zakopanego [...] poziom bezpieczeństwa. Estakady skrócą podróż Dwa nowe tory o łącznej długości 2,6 km (tor nr 1 – 1,2 km i tor nr 2 – 1,4 km) powstaną pomiędzy liniami kolejowymi Kraków Główny – Medyka i Kraków Płaszów [...] łącznicy będą trwały wyburzenia i układanie podziemnych instalacji. Powstaną też fundamenty pod olbrzymie 8-15 m podpory wiaduktów. Dwie podpory staną w bezpośrednim sąsiedztwie skrzyżowania ul. Powstańców W

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-lodz-fabryczna-dobra-trasa-z-nowoczesnym-dworcem-3248

Warszawa – Łódź Fabryczna dobra trasa z nowoczesnym dworcem

10.12.2016

tunelu i na dworcu obejmuje montaż 12,5 km torów. • Grubość zewnętrznych ścian tunelu przekracza 1 m, natomiast płyty górnej sięga nawet 2,5 m. • Na pierwszym poziomie, 8 metrów pod ziemią, jest dworzec kolejowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ku-dobrym-podrozom-szczecinek-slupsk-ustka-3471

Ku dobrym podróżom Szczecinek – Słupsk – Ustka

07.09.2017

zostanie 47 obiektów inżynieryjnych, m.in. 4 mosty i 8 wiaduktów. Efektem prac będą szybsze przejazdy pociągów z prędkością do 100 km/h. O około 12 minut skróci się czas przejazdu między Szczecinkiem a

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-lepiej-dostepna-na-podkarpaciu-3711

Kolej lepiej dostępna na Podkarpaciu

24.04.2018

(nr 25, 74 i 78) na odcinku Stalowa Wola – Tarnobrzeg/Sandomierz – Ocice/Padew. Wartość umowy to ok. 12 mln zł, a całą inwestycję oszacowano na ponad 330 mln zł. Lepiej dostępna kolej Mieszkańcy miejscowości [...] Dokumentację projektową inwestycji przygotuje spółka Voessing Polska Sp. z o.o. Wartość umowy to 11,8 mln zł netto. Wartość całego projektu w Krajowym Programie Kolejowym szacowana jest na ponad 330 mln

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliony-na-dolnoslaskie-linie-kolejowe-3018

Miliony na dolnośląskie linie kolejowe

04.03.2016

poziom bezpieczeństwa. W 2015 r. roku prace objęły już 45 obiektów inżynieryjnych, 53 km torów oraz 12 km sieci trakcyjnej. Zmodernizowano lub wymieniono 47 rozjazdów oraz przebudowano 47 przejazdów kolejowych [...] peronów na stacjach Jelenia Góra Zachodnia i Piechowice w ramach Jeleniogórskiej Kolei Aglomeracyjnej (8,3 mln). W kolejnej perspektywie, wspólnie z władzami samorządowymi woj. dolnośląskiego, PLK analizuje

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...18192021222324252627...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 221 do 230 z 343.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook