Wyniki wyszukiwania
za 70 mln zł poprawił się standard obsługi podróżnych w Miechowie i na stacji Tunel. Zakończono modernizację stacji Tunel oraz renowację dwóch tuneli, wymieniono tory, sieć trakcyjną, dwa wiadukty, przejazd
PRZECZYTAJprzewóz ładunków, a pasażerscy krótsze bardziej komfortowe podróże. Koszt realizowanego projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką
PRZECZYTAJbędzie polegała m.in. na wymianie rozjazdów co zapewni wyższą prędkość pociągów. Roboty obejmą modernizację systemów sterowania ruchem kolejowym oraz budowę dodatkowych torów. Pozwoli to uruchamiać częstsze
PRZECZYTAJpaństwa. Przywrócą one prędkość pociągów do 120 km/h i umożliwią skrócenie czasu przejazdu. Dzięki modernizacji linii Kraków – Rzeszów i Rzeszów – Przemyśl podróż z Krakowa do Przemyśla nie przekroczy 3 godzin
PRZECZYTAJokoło 3 h i 30 min. Wartość projektu ponad 615 mln zł. 389,4 mln zł ze środków Unii Europejskiej. Modernizacja na trasie Koluszki – Częstochowa objęła: 43 perony, 30 mostów i 5 wiaduktów, 15 przepustów i mur
PRZECZYTAJprzejazdach kolejowych – łącznie zmodernizowanych zostanie 12 przejazdów. Zaplanowano również modernizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym na stacji Pasym, a także roboty związane z ułożeniem kabli
PRZECZYTAJSpójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko”, Nr projektu: POIiŚ 7.1-1.1 „Modernizacja linii kolejowej E 65/C-E 65 na odcinku Warszawa - Gdynia - obszar LCS Ciechanów” www.pois.gov
PRZECZYTAJi robót budowlanych na odcinku linii kolejowej nr 91 Łańcut – Rogóżno, w ramach zadania pn.: „Modernizacja linii nr 91 Kraków Główny Osobowy – Medyka i linii nr 92 Przemyśl – Medyka, odcinek Rzeszów –
PRZECZYTAJŁódź Kaliska – Chojny – Łódź Widzew oraz Zgierz – Łódź Widzew. PLK przygotowuje się także do modernizacji linii z Łodzi Kaliskiej do Ostrowa Wielkopolskiego. Dzięki tej inwestycji podróż między miastami
PRZECZYTAJThales Rail Signalling Solutions GmbH - Stuttgart, Niemcy na kwotę 78 617 000,00 PLN netto . Celem modernizacji tej linii jest dostosowanie korytarza E 30 do warunków technicznych wynikających z umów AGC i
PRZECZYTAJ