• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Modernizacja. Rezultatów: 3088, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-dotrzymuje-slowa-oplaty-bez-marzy-zysku-2375

PLK dotrzymuje słowa. Opłaty bez marży zysku.

30.04.2014

infrastrukturą kolejową, utrzymanie jej we właściwym stanie oraz pozwoli na stabilne wparcie programu modernizacji linii kolejowych. Projekt nowych stawek oraz zasady kalkulacji stawek jednostkowych opłaty podstawowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-przyszlym-roku-pojedziemy-pociagiem-na-lotnisko-w-szymanach-2800

W przyszłym roku pojedziemy pociągiem na lotnisko w Szymanach

22.05.2015

perony i wymieniono nawierzchnię na 37 przejazdach kolejowo–drogowych. Projekt Rewitalizacja i modernizacja linii kolejowych Olsztyn - Szczytno - Szymany (odcinek Olsztyn - Szczytno - linia kolejowa nr

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-polaczenia-kolejowe-z-warszawy-do-ozarowa-sulejowka-rembertowa-i-minska-mazowieckiego-2798

Lepsze połączenia kolejowe z Warszawy do Ożarowa, Sulejówka, Rembertowa i Mińska Mazowieckiego

18.05.2015

polegała m.in. na wymianie rozjazdów, co zapewni wyższą prędkość pociągów. Roboty obejmą również modernizację systemów sterowania ruchem kolejowym oraz budowę dodatkowych torów, co pozwoli uruchamiać więcej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/inwestycje-plk-usprawniaja-ruch-pociagow-na-trasie-kozlow-krakow-2790

Inwestycje PLK usprawniają ruch pociągów na trasie Kozłów – Kraków

08.05.2015

za 70 mln zł poprawił się standard obsługi podróżnych w Miechowie i na stacji Tunel. Zakończono modernizację stacji Tunel oraz renowację dwóch tuneli, wymieniono tory, sieć trakcyjną, dwa wiadukty, przejazd

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/23-miliony-zl-na-nowy-most-kolejowy-miedzy-polska-i-niemcami-2787

23 miliony zł na nowy most kolejowy między Polską i Niemcami

04.05.2015

przewóz ładunków, a pasażerscy krótsze bardziej komfortowe podróże. Koszt realizowanego projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kluczowy-projekt-dla-poprawy-przepustowosci-warszawskiego-wezla-kolejowego-2767

Kluczowy projekt dla poprawy przepustowości Warszawskiego Węzła Kolejowego

03.04.2015

będzie polegała m.in. na wymianie rozjazdów co zapewni wyższą prędkość pociągów. Roboty obejmą modernizację systemów sterowania ruchem kolejowym oraz budowę dodatkowych torów. Pozwoli to uruchamiać częstsze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-linia-i-lepsze-przystanki-miedzy-ostrzeszowem-a-ostrowem-wielkopolskim-2718

Szybsza linia i lepsze przystanki między Ostrzeszowem a Ostrowem Wielkopolskim

03.02.2015

wiatę z ławkami i oznakowanie. Powstanie dojście przystosowane do obsługi niepełnosprawnych. Modernizacja 4 przejazdów kolejowo – drogowych usprawni ruch pociągów i zwiększy bezpieczeństwo kierowców.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wrzesniowa-korekta-rozkladu-jazdy-pociagow-2607

Wrześniowa korekta rozkładu jazdy pociągów

20.08.2014

jazdy wynika z potrzeby dostosowania tras, terminów i godzin kursowania pociągów do prowadzonych modernizacji i prac na torach. We wrześniu prace będą kontynuowane m.in.: pomiędzy Warszawą a Skierniewicami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-budowe-urzadzen-zapewniajacych-bezpieczenstwo-ruchu-pociagow-na-linii-warszawa-gdansk-podpisana-1530

Umowa na budowę urządzeń zapewniających bezpieczeństwo ruchu pociągów na linii Warszawa – Gdańsk podpisana

16.12.2011

Projekt jest ostatnim etapem realizowanego zadania modernizacji linii E65 na odcinku Warszawa – Gdynia którego podstawowym celem jest dostosowanie ok. 350 km trasy do standardów transeuropejskiej sieci

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-panelach-kolej-i-nauka-media-samorzad-biznes-1500

W panelach kolej i nauka, media, samorząd, biznes

08.11.2011

Consultants. W dyskusji próbowano określić dlaczego społeczny odbiór kolei nie jest pozytywny pomimo modernizacji i przekształceń. Czy próby reform sektora kolejowego miały na to realny wpływ? W panelu „Kolej

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...223224225226227228229230231232...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 2271 do 2280 z 3088.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook