Wyniki wyszukiwania
pociągów z prędkością 160km/h. Stacyjne i liniowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym muszą umożliwiać zabudowę w przyszłości systemu ERTMS poziom 2 dla umożliwienia jazdy pociągów z prędkościami powyżej [...] dwie fazy. Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania [...] sieci trakcyjnej w zakresie rozstawu podpór. Faza II obejmuje dostosowanie pozostałych elementów do prędkości V=200 km/h uwzględniając: likwidację skrzyżowań w poziomie szyn, wpływ na środowisko, rozbudowę
PRZECZYTAJw rozmowach z władzami wyższego szczebla. Ponadto zaznaczył, że potrzeba powstania linii dużych prędkości nie podlega dyskusji, natomiast należy rozważyć koszty eksploatacji, przyszłe ceny biletów oraz [...] ds. komunikacji i planowania strategicznego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości tel. +48 22 473 2442
PRZECZYTAJds. komunikacji i planowania strategicznego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości tel. +48 22 473 2442
PRZECZYTAJch, tj. do kursowania pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. www.pois.gov.pl Projekt ubiega się o finansowanie
PRZECZYTAJkombinowanego AGTC. Planowana modernizacja ma na celu m.in. przygotowanie infrastruktury linii do prędkości 120 km/h dla pociągów towarowych i pasażerskich, zwiększenie przepustowości linii oraz poprawę
PRZECZYTAJch, tj. do kursowania pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. www.pois.gov.pl Projekt ubiega się o finansowanie
PRZECZYTAJdo jazdy pociągów z prędkością 160km/h. Stacyjne i liniowe urządzenia srk muszą umożliwiać zabudowę w przyszłości systemu ERTMS poziom 2 dla umożliwienia jazdy pociągów z prędkościami powyżej 160km/h. O [...] dwie fazy. Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania [...] sieci trakcyjnej w zakresie rozstawu podpór. Faza II obejmuje dostosowanie pozostałych elementów do prędkości V=200 km/h uwzględniając: likwidację skrzyżowań w poziomie szyn, wpływ na środowisko, rozbudowę
PRZECZYTAJmodernizacją linii 401 Szczecin – Świnoujście (kontynuacja modernizacji linii) wraz z podwyższeniem prędkości na modernizowanych lokalizacjach. Modernizacją zostanie objęty odcinek linii o łącznej długości [...] wraz z wiatą przystankową i ławkami oraz oświetleniem. Efektem naszych działań będzie zwiększenie prędkości rozkładowej dla pociągów pasażerskich do 120-130 km/h oraz poprawa warunków obsługi podróżnych.
PRZECZYTAJEfektem naszych działań będzie likwidacja ograniczeń prędkości i przystosowanie odcinka linii do prędkości 120 km/h dla pociągów pasażerskich (obecnie prędkość w tym miejscu wynosi 60 km/h). Koszt modernizacji
PRZECZYTAJProjektów Komunikacyjnych w Poznaniu sp. z o. o. Wartość umowy: 48 951 000 zł Budowa linii dużej prędkości w Polsce wynika z uchwały nr 276/2008 Rady Ministrów z dn. 19 grudnia 2008 r. Celem opracowania [...] wykonalności jest dostarczenie rozwiązań i koncepcji niezbędnych do rozpoczęcia budowy linii dużej prędkości w Polsce. Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach, z czego pierwszy zakłada wykonanie w ciągu [...] Zarządu oraz pełnomocnika konsorcjum Oscara RICO GARCIA. Prace przygotowawcze do budowy linii dużej prędkości w Polsce realizowane będą w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Planowana
PRZECZYTAJ