• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy II e III. Rezultatów: 463, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trzy-stacje-kolejowe-od-nowa-modernizacja-linii-siedlce-terespol-2368

Trzy stacje kolejowe od nowa. Modernizacja linii Siedlce - Terespol

23.04.2014

się w lipcu 2015 r. Łuków: Wymierne korzyści Także i w Łukowie w ramach projektu modernizacji linii E20 powstanie nowy wiadukt, który zastąpi zlikwidowany przejazd kolejowy przy ul. Międzyrzeckiej. – W [...] Linie Kolejowe S.A. zaplanowały w Łukowie także modernizację przejazdów kolejowych przy ul. Jana Pawła II i ul. Wschodniej. Powstanie także nowa kładka dla pieszych. Stacja Łuków zyska także dwa nowe perony [...] Berlin z Moskwą. Rozpoczęte prace są kontynuacją pierwszego etapu projektu „Modernizacja linii kolejowej E20/CE20 na odcinku Siedlce-Terespol” w ramach, którego przebudowano tory, sieć trakcyjną, przejazdy kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-etap-modernizacji-linii-e-59-we-wroclawiu-2367

Kolejny etap modernizacji linii E 59 we Wrocławiu

22.04.2014

projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław – gr. województwa dolnośląskiego” to ponad 1,5 mld zł. Linia E 59 to międzynarodowy ciąg transportowy [...] łączy Szczecin, Poznań, Wrocław, Międzylesie. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego” współfinansowany jest przez [...] utrudnienia dla pasażerów PLK ogranicza ściśle współpracując z przewoźnikami. Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - granica województwa dolnośląskiego obejmuje 12 przystanków i stacji kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-krakowa-do-rzeszowa-w-mniej-niz-poltorej-godziny-2302

Z Krakowa do Rzeszowa w mniej niż półtorej godziny

17.03.2014

go regionu, zwiększając tranzyt towarowy. Koszt modernizacji linii kolejowej E30/C-E30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III POIiŚ 7.1-30, wyniesie ok. 3,4 mld PLN, z czego kwota dofinansowania z funduszy [...] Modernizacja linii kolejowej E30, łączącej Kraków z Rzeszowem przez Bochnię, Tarnów i Dębicę jest jedną z największych inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Dotychczas wymieniono ponad 116 km torów [...] potrzeb łącznie 44 mostów, wiaduktów i przepustów. Modernizowany odcinek jest częścią linii kolejowej E30, która jest fragmentem międzynarodowego korytarza transportowego, biegnącego z Niemiec, z Drezna,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-wroclaw-poznan-zmienia-tory-przystanki-mosty-przejazdy-2268

Modernizacja linii Wrocław - Poznań zmienia tory, przystanki, mosty, przejazdy

03.03.2014

skróci się i zajmie około 1 h 40 min. Inwestycję pn. „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, Etap II - odcinek Wrocław – granica województwa dolnośląskiego” realizuje Spółka PKP Polskie [...] w wyznaczonych na podstawie badań miejscach - łącznie o długości około 15 km. Po modernizacji linii E 59 na odcinku Wrocław – granica województwa dolnośląskiego pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-czempin-trwaja-prace-na-torach-2245

Poznań – Czempiń, trwają prace na torach

17.02.2014

ra i Środowisko. Koszt projektu nr POIiŚ 7.1-5.1 „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap III, odcinek Czempiń – Poznań” wyniesie 940,16 milionów PLN netto, z czego 667,16 milionów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowa-operacja-wodno-ladowa-na-odrze-we-wroclawiu-2248

Kolejowa operacja wodno-lądowa na Odrze we Wrocławiu

22.02.2014

skróci się i zajmie około 1 h 40 min. Inwestycję pn. „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, Etap II - odcinek Wrocław – granica województwa dolnośląskiego” realizuje Spółka PKP Polskie [...] gotowy w lipcu 2014 r. Jego modernizacja będzie kosztowała ok. 41 mln zł. Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - granica województwa dolnośląskiego obejmuje poza odrzańskim mostem około 100 [...] pochylnie dla osób niepełnosprawnych oraz systemy informacyjne dla podróżnych. Po modernizacji linii E 59 na odcinku Wrocław – granica województwa dolnośląskiego pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-przez-kolejowy-most-na-nysie-luzyckiej-1913

Szybciej przez kolejowy most na Nysie Łużyckiej

18.04.2013

(EBA) w Dreźnie. Nowy most powstaje w ramach projektu POIiŚ 7.1-13 Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna - Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja - Całkowity [...] projektu 24 mln zł (brutto). Dofinansowanie UE 70%. To ostatni na zachodzie Polski odcinek linii kolejowej E 30. Na Dolnym Śląsku trasa: Zgorzelec/Bielawa Dolna-Węgliniec-Legnica -Wrocław. Dalej linia biegnie [...] Mirosław Siemieniec rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel. (22) 473-30-00, 694 480 239 e-mail: m.siemieniec@plk-sa.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-przez-kolejowy-most-nad-nysa-luzycka-2203

Szybciej przez kolejowy most nad Nysą Łużycką

04.02.2014

przepustowość linii. Most usytuowany jest w ciągu komunikacyjnym leżącym w III Paneuropejskim korytarzu transportowym (ciąg kolejowy E 30). Obecnie kursują tędy pociągi z Wrocławia do Drezna. Prace rozpoczęły

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-z-poznania-do-wroclawia-jada-nowym-mostem-nad-odra-2152

Pociągi z Poznania do Wrocławia jadą nowym mostem nad Odrą

14.01.2014

Zawiercia. Prace realizowane są w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego”, który jest współfinansowany

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacje-oborniki-slaskie-i-skokowa-na-polmetku-modernizacji-2141

Stacje Oborniki Śląskie i Skokowa na półmetku modernizacji

27.12.2013

dostosować linię do prędkości 200 km/h. Inwestycję pn. „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego” realizuje Spółka PKP Polskie [...] Po zakończeniu rozpocznie się modernizacja sąsiedniego przęsła i toru. Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – granica województwa dolnośląskiego obejmuje dostosowanie linii kolejowej do

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...17181920212223242526...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 211 do 220 z 463.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook