Wyniki wyszukiwania
na długości około 50 km. Naprawę obiektów inżynieryjnych. Przebudowę istniejących i budowę nowych peronów z dojściami przystosowanymi do obsługi osób niepełnosprawnych. Budowę nowych przystanków osobowych
PRZECZYTAJinnymi: przebudowę peronów na przystanku osobowym Lublin Północny wraz z infrastrukturą techniczną i przystosowaniem dla obsługi osób niepełnosprawnych, przebudowę krawędzi peronowej peronu Nr 2 przystanku
PRZECZYTAJw zakresie nawierzchni i podtorza, sieci trakcyjnej, elektroenergetyki, obiektów inżynieryjnych, peronów, przejść i przejazdów kolejowych. Wykonane zostaną także prace polegające na budowie obiektów służących [...] Przebudowany zostanie również układ torowo-rozjazdowy na stacji Łódź Widzew wraz z budową trzech peronów wyspowych oraz podziemnego przejścia dla pasażerów, a także przebudowie ulegną nawierzchnia kolejowa [...] budowę stacji kolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech peronów i ośmiu torów. Tory i perony nowego dworca Łódź Fabryczna zlokalizowane będą 16,5 metra pod ziemią
PRZECZYTAJkolejowego oraz wydłużeniem istniejącego podziemnego przejścia dla pieszych, które znajduje się pod peronami dworca kolejowego w Lublinie. Efektem tej inwestycji będzie poprowadzenie nowych ciągów pieszych
PRZECZYTAJJarosław w torze nr 2, na długości prawie 9 km, wymianę trzech rozjazdów w stacji Przeworsk, budowę 2 peronów na przystanku osobowym Pełkinie oraz wymianę słupów trakcyjnych przy torze nr 1, na długości ponad
PRZECZYTAJumowy – lata 2011 - 2013 . Roboty budowlane prowadzone będą głównie w zakresie: nawierzchni torowej, peronów, urządzeń telekomunikacyjnych, energetycznych, sterowania ruchem kolejowym, obiektów inżynieryjnych oraz
PRZECZYTAJponad 5 tysięcy pracowników. Ich działania obejmują: usuwanie zasp, oblodzeń rozjazdów, odśnieżanie peronów i szybką likwidację usterek infrastruktury kolejowej. Zespół Zarządzania Kryzysowego Polskich Linii
PRZECZYTAJtwa ruchu drogowego i kolejowego. Natomiast budowa przejść podziemnych dla pieszych oraz nowych peronów, przystosowanych do obsługi osób o ograniczonych możliwościach ruchowych przyczyni się do poprawy
PRZECZYTAJmieszkańców miejscowości położonych na tej trasie. Budowa przejść podziemnych dla pieszych oraz nowych peronów, przystosowanych do obsługi osób o ograniczonych możliwościach ruchowych przyczyni się do poprawy
PRZECZYTAJ191,655 mln zł netto, zawartego z firmą Bilfinger Berger Budownictwo S.A., powstanie również nowy peron przystanku osobowego Warszawa Służewiec, zaś stacja końcowa na Okęciu, tunel oraz część naziemna linii
PRZECZYTAJ