Wyniki wyszukiwania
W ramach modernizacji planowane jest dostosowanie prędkości pociągów pasażerskich do 160 km/h, dzięki czemu czas przejazdu ze stolicy do Skierniewic skróci się z 41 min do 30 min. Prędkość pociągów to
PRZECZYTAJZ Warszawy do Skierniewic w pół godziny
02.06.2014
Pruszkowem. Otwarcie nowego toru pozwoliło ekipom roboczym zająć się kolejnymi elementami modernizacji – montażem nowych rozjazdów między linią dalekobieżną a podmiejską i rozwieszaniem sieci trakcyjnej – co w
PRZECZYTAJW dwie godziny z Warszawy do Katowic
06.06.2013
prowadzone będą na szeroką skalę. Zaplanowano m.in. wymianę nawierzchni torowej na ponad 91 km, montaż 144 nowych rozjazdów oraz rewitalizację sieci trakcyjnej. Ponadto remont obejmie 9 przejazdów, 12
PRZECZYTAJpodwyższenie prędkości maksymalnej pociągów do 160 km/h. Obejmuje ponad 138 km linii kolejowej wraz z montażem nowego typu sieci trakcyjnej, komputerowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym i telekomunikacji
PRZECZYTAJzamontuje 14 rozjazdów. Poziom bezpieczeństwa wzrośnie na 4 przejazdach kolejowo – drogowych dzięki montażowi automatycznych półrogatek i sygnalizacji świetlnej. 30 km torów zostanie wyprofilowanych tzn. dokładnie
PRZECZYTAJPrace wykonane na stacji Gliwice Port do grudnia 2018 r. znacząco poprawiły warunki przewozu ładunków. Po przebudowie powstał nowy, funkcjonalny układ torów, z możliwością płynnego wjazdu i wyjazdu z
PRZECZYTAJKrótsze podróże z Krakowa pod Giewont
25.05.2016
się. Obok przystanku zaplanowano parking. Inwestycja obejmuje jednocześnie budowę murów oporowych, montaż urządzeń sterowania ruchem kolejowym, urządzeń teletechnicznych i elektroenergetycznych. Poziom
PRZECZYTAJNowe tory do portu w Gdańsku
25.07.2014
za modernizację linii do portu. Prace modernizacyjne obejmą m.in. budowę ponad 30 km nowych torów, montaż 42 nowych rozjazdów, budowę 5 wiaduktów i mostów. Nowa infrastruktura kolejowa przyczyni się do [...] będzie również możliwość wjazdu na linię pociągów cięższych niż dotychczas. Koszt prac obejmujących montaż systemu sterowania ruchem to ponad 66 mln zł, natomiast roboty budowlane i torowe będą kosztowały
PRZECZYTAJhałasu i wibracji planuje się, szlifowanie szyn po modernizacji linii, budowę ekranów akustycznych, montaż elementów odblaskowych (tzw. wilczych oczu) oraz budowę w przepustach suchych chodników dla zwierząt
PRZECZYTAJkilkanaście metrów nad Wisłą. Wykorzystane były barki oraz specjalistyczny sprzęt do demontażu i montażu ciężkich stalowych konstrukcji. Wykonawca musiał radzić sobie przy bardzo niskim stanie Wisły i podczas
PRZECZYTAJ