• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2353, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosnie-wiadukt-drogowy-w-dzialdowie-ale-nie-tylko-1983

Rośnie wiadukt drogowy w Działdowie. Ale nie tylko…

17.07.2013

wiaduktach, co umożliwi pociągom jazdę z większą prędkością. Całkowity koszt inwestycji to ponad 50 mln złotych. Odcinki, na których powstają wiadukty: Mława – Iłowo 3 wiadukty kolejowe w miejscowościach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-z-warszawy-do-grodziska-mazowieckiego-rusza-projektowanie-2018

Nowe tory z Warszawy do Grodziska Mazowieckiego. Rusza projektowanie

06.09.2013

i linii kolejowej Warszawa Włochy – Pruszków – Grodzisk Mazowiecki. Koszt zadania wynosi blisko 3 mln 690 tys. złotych. 25-kilometrowy odcinek linii Warszawa Włochy – Grodzisk Mazowiecki przeznaczony jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-podroz-z-poznania-do-szczecina-2016

Krótsza podróż z Poznania do Szczecina

05.09.2013

rozkładzie jazdy i nie spowodują dodatkowych utrudnień w ruchu pociągów. Koszt remontu to prawie 40 mln zł. Finansowanie pochodzi z budżetu państwa i środków własnych PLK. Wykonawcą, w drodze przetargu,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koniec-utrudnien-na-trasie-do-warszawy-wilenskiej-na-miesiac-przed-czasem-2052

Koniec utrudnień na trasie do Warszawy Wileńskiej - na miesiąc przed czasem

18.10.2013

realizacji robót budowlanych wynosi ponad 28 mln zł netto, zaś wartość dofinansowania pochodzącego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego to ponad 20 mln zł. Projekt rewitalizacji peronu na przystanku [...] elementy małej architektury oraz oświetlenie.Całkowity koszt realizacji robót budowlanych to blisko 7 mln zł netto. Początkowo prace miały zakończyć się 30 listopada, jednak dzięki sprawnej realizacji inwestycji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-przystanek-dla-aglomeracji-lodzkiej-gotowy-2045

Nowy przystanek dla aglomeracji łódzkiej gotowy!

16.10.2013

projektu to ponad 42 mln zł netto. Dotacje unijne przyznane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego pokryją 85 proc. kosztów (36 mln zł netto). Kolejne 6,4 mln pochodzi od podmiotów [...] tramwajów. Realizacja robót została zaplanowana na lata 2013 – 2014. Wartość projektu wynosi ponad 18 mln zł netto. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koncza-sie-prace-na-slaskich-odcinkach-weglowki-2044

Kończą się prace na śląskich odcinkach Węglówki

15.10.2013

Wykonano już 75% prac. Ich zakończenie jest planowane w listopadzie. Koszt rewitalizacji przekracza 50 mln zł netto. Zadanie jest finansowane ze środków budżetowych. Linia nr 131 tzw. Węglówka ma kluczowe znaczenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyl-przetarg-na-remont-linii-rybnik-chalupki-2043

Ruszył przetarg na remont linii Rybnik – Chałupki

11.10.2013

go Infrastruktura i Środowisko 2007 – 2013. Szacowany koszt przedsięwzięcia to ponad 140 mln zł, z czego 98 mln zł mają stanowić środki z budżetu Unii Europejskiej. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-wroca-na-trase-do-szklarskiej-poreby-2042

Pociągi wrócą na trasę do Szklarskiej Poręby

11.10.2013

311 Jelenia Góra - Szklarska Poręba Górna”. Całkowita wartość przedsięwzięcia to 34 mln złotych, z czego ponad 21 mln pochodzi ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zblizy-torun-z-bydgoszcza-1-2041

Kolej zbliży Toruń z Bydgoszczą

10.10.2013

inwestycji pociągi będą mogły pokonywać ten odcinek z większą prędkością. Te prace o wartości 2,5 mln zł potrwają około roku. Wysokie tempo prac uzyskano dzięki zastosowaniu nowoczesnych maszyn. Wśród [...] 120 km/h, a towarowe do 100 km/h. Remont całego odcinka Toruń – Bydgoszcz będzie kosztował ponad 225 mln zł (brutto). Zakończenie inwestycji planowane jest na drugą połowę 2014 roku. Ta i inne inwestycje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-modernizacja-stacji-oraz-systemu-sterowania-ruchem-miedzy-siedlcami-i-terespolem-2039

Rusza modernizacja stacji oraz systemu sterowania ruchem między Siedlcami i Terespolem

09.10.2013

Terespol, etap II” współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej, a jego koszt to prawie 550 mln PLN netto. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...15161718192021222324...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 191 do 200 z 2353.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook