• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy działać. Rezultatów: 863, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-podpisaly-kompleksowa-umowe-serwisowa-z-firma-alstom-9420

PLK SA podpisały kompleksową umowę serwisową z firmą Alstom

21.02.2024

Zakładów Linii Kolejowych. Celem współpracy PLK SA i Alstom Polska S.A. jest utrzymanie sprawnego działania systemów srk oraz zapewnienie szybkiej reakcji na ewentualne naprawy urządzeń objętych umową. Centralna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejarze-walcza-z-upalem-i-zlodziejami-445

Kolejarze walczą z upałem i złodziejami

16.07.2010

Opóźnienia pociągów m.in. relacji Warszawa - Kraków wynosiły z tego powodu ponad 20 min. Przez całą noc działały służby techniczne. Od godziny 2:00 trasa jest przejezdna. Służby techniczne na bieżąco monitorują

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miedzynarodowy-dzien-bezpieczenstwa-na-przejazdach-908

Międzynarodowy Dzień Bezpieczeństwa na Przejazdach

09.09.2010

Międzynarodowy Dzień Bezpieczeństwa na Przejazdach to międzynarodowa przedsięwzięcie skupiające działania w zakresie edukacji i promocji bezpiecznego zachowania na i w pobliżu przejazdów kolejowo-drogowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sniadanie-prasowe-320

Śniadanie prasowe

03.03.2008

prasowe", mające na celu informowanie stołecznych mediów o postępach prac modernizacyjnych na obszarze działania Oddziału PLK w Warszawie. 4 marca br. tematem spotkania było przedstawienie planów przebudowy stacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-wiecej-podroznych-zadowolonych-z-uslug-grupy-pkp-rosnie-poziom-satysfakcji-pasazerow-ze-standardow-obslugi-w-pociagach-i-na-dworcach-3179

Coraz więcej podróżnych zadowolonych z usług Grupy PKP. Rośnie poziom satysfakcji pasażerów ze standardów obsługi w pociągach i na dworcach

14.09.2016

klientów Grupy PKP przełożył się realizowany obecnie szeroko zakrojony program inwestycyjny oraz działania na rzecz podnoszenia standardów obsługi. Pod koniec ubiegłego oraz na początku tego roku na tory [...] - drużyny konduktorskie oraz kasjerów - z profesjonalnej obsługi klienta. Dzięki podejmowanym działaniom rośnie nie tylko poziom satysfakcji pasażerów PKP Intercity, ale również liczba osób korzystających [...] Kolej to zespół naczyń połączonych: linie, tabor, dworce. Ogromny sztab ludzi czuwa nad tym, aby działania we wszystkich tych obszarach były odpowiednio skoordynowane z myślą o bezpieczeństwie i komforcie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spektakularna-symulacja-zderzenia-pociagu-z-samochodem-ku-przestrodze-kierowcow-10830

Spektakularna symulacja zderzenia pociągu z samochodem. Ku przestrodze kierowców!

26.06.2025

ratownicy medyczni prezentowali zasady udzielania pomocy, a Lotnicze Pogotowie Ratunkowe włączyło się w działania. – W zderzeniu z pociągiem samochód nie ma żadnych szans. To wypadki, które w zdecydowanej większości [...] większego problemu, jeśli to konieczne. Jak wyjaśnił psycholog, wielu z nas odczuwa lęk przed takim działaniem, dlatego jednym z bardzo ważnych elementów kampanii społecznej „Bezpieczny Przejazd” jest uświadomienie [...] rogowych nie ma miejsca na brawurę czy pośpiech. Wydarzenie pokazuje, że edukacja i praktyczne działania to najlepszy sposób, by ograniczać liczbę wypadków i ratować ludzkie życie. https://bezpieczny-przejazd

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wideokonferencja-i-ankiety-mieszkancow-pomoga-w-przygotowaniu-kolejowej-obwodnicy-bialegostoku-6035

Wideokonferencja i ankiety mieszkańców pomogą w przygotowaniu kolejowej obwodnicy Białegostoku

20.08.2021

samorządów spotkanie informacyjne w formie wideokonferencji. Kolejarze przedstawili dotychczasowe działania związane z planowaną budową kolejowej obwodnicy oraz pięć aktualnie analizowanych wariantów rea

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wprowadzenie-korekty-rozkladu-13-marca-przebieglo-planowo-3025

Wprowadzenie korekty rozkładu 13 marca przebiegło planowo

14.03.2016

modernizacji linii - PLK wzmacnia zespoły techniczne, które w przypadku usterek szybko podejmują działania i zapewniają sprawny przejazd pociągów. Prowadzona jest również bieżąca komunikacja zarządcy in

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sniadanie-prasowe-w-poznaniu-399

Śniadanie prasowe w Poznaniu

29.08.2008

Polskiej Gazety Transportowej, Polskiej Agencji Prasowej Poznań. Dziennikarze zainteresowani byli działaniami związanymi z modernizacją Poznańskiego Węzła Kolejowego, którego prace realizowane są w ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nie-zeszli-na-tory-w-krakowie-1761

Nie zeszli na tory w Krakowie

09.10.2012

Działania funkcjonariuszy w ramach akcji „Zero tolerancji dla przechłodzenia przez tory w miejscach niedozwolonych” wspierało Mobilne Centrum Monitorowania – samochód wyposażony w kilkanaście kamer i system

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...15161718192021222324...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 191 do 200 z 863.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook