• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 4.2. Rezultatów: 958, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliard-na-koleje-w-polsce-wschodniej-3543

Miliard na koleje w Polsce Wschodniej

22.11.2017

354,8 83 2 Prace na linii kolejowej nr 25 na odc. Skarżysko Kamienna - Sandomierz 517,5 312,0 98 3 Prace na linii kolejowej nr 31 na odc. granica woj. – Czeremcha - Hajnówka 229,1 158,2 65 4 Prace na linii [...] ze środków UE: Polska Wschodnia (8 projektów), Infrastruktura i Środowisko (4 projekty, Regionalne Programy Operacyjne (2 projekty). Łączna wartość wszystkich projektów przekroczy 6,5 mld zł. *** Inwestycje [...] 26 6 Prace na liniach kolejowych nr 68, 565 na odc. Lublin – Stalowa Wola/ Rozwadów 568,9 393,2 105 suma 2 045,8 1 358,7 423 Zobacz także: http://www.polskawschodnia.gov.pl/strony/wiadomosci/komisja-e

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-wroca-do-lubska-jest-przetarg-na-nowe-polaczenia-z-kolej-8887

Pociągi wrócą do Lubska – jest przetarg na nowe połączenia z Kolej+

13.10.2023

egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld zł środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni się do [...] niekwalifikowalnych (gdy dotyczy); przedłożenie deklaracji organizatora przewozów dla połączenia – min. 4 pary pociągów przez co najmniej 5 lat; zawarcie umowy na realizację inwestycji pomiędzy wnioskodawcą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/oswietlenie-led-na-kolei-oszczednosci-i-ochrona-srodowiska-4618

Oświetlenie LED na kolei – oszczędności i ochrona środowiska

08.04.2020

energii o ok. 4 200 MWh/rok, co odpowiada rocznym potrzebom ok. 1900 gospodarstw domowych. Wymiana opraw oświetleniowych to także konkretny zysk dla środowiska naturalnego – redukcja emisji CO2 o 3 250 ton [...] Dla porównania szacuje się, że 1 hektar lasu sosnowego jest w stanie wchłonąć w ciągu roku 20 ton CO2. LED-y mają również znacznie dłuższą żywotność – mogą pracować bezawaryjnie przez ok. 12 lat. Dodatkowo [...] intensywnością świecenia, a to kolejne możliwości uzyskania oszczędności w zużyciu energii i emisji CO2. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przystąpiły do inicjatywy o nazwie Centrum Efektywności Energetycznej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zachodniopomorskie-coraz-latwiej-korzystac-z-kolei-miedzy-poznaniem-a-szczecinem-7025

Zachodniopomorskie: coraz łatwiej korzystać z kolei między Poznaniem a Szczecinem

25.05.2022

uzyskaniu niezbędnych pozwoleń, najszybsze pociągi pokonają trasę z prędkością 160 km/h, w czasie poniżej 2 godzin. Zwiększy się przepustowość linii - możliwy będzie przejazd większej liczby pociągów i uruchomienie [...] o. Inwestycja „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Poznań Główny – Szczecin Dąbie” warta ponad 4 miliardy złotych jest współfinansowana z instrumentu Unii Europejskiej „CEF” („Łącząc Europę”). Podróżni

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pun-y-na-torach-modernizacja-kolei-nabiera-tempa-10689

PUN-y na torach – modernizacja kolei nabiera tempa!

29.04.2025

rozpoczęła pracę na odcinku Wschowa – Głogówko (lk14), gdzie wymieniono nawierzchnię toru nr 2 na długości 4,5 km w ciągu zaledwie siedmiu dni, co w porównaniu z tradycyjnymi metodami oznacza istotne skrócenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przyszlosc-nalezy-do-kolei-2680

Przyszłość należy do kolei

01.12.2014

infrastruktury lokuje w odnowienie infrastruktury ponad 7 mld zł. Pozwoli to na oddanie do użytku niemal 1,4 tys. km przebudowanych torów. Oczywiste korzyści dla każdego Już w grudniu zakończy się wiele inwestycji [...] hektara powierzchni, tymczasem na budowę linii kolejowej o takiej samej długości potrzeba zaledwie 1,2 hektara. Oznacza to trzy razy mniejszą powierzchnię gruntów, którą należy wykupić w celu budowy nowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trojporozumienie-dla-lodzi-i-pasazerow-kolei-1238

Trójporozumienie dla Łodzi i pasażerów kolei

29.03.2011

dofinansowaniu w ramach POIiŚ na poziomie ponad 1,2 mld złotych. Okres realizacji projektu przewidywany jest na lata 2011-2014. Realizacja projektu POIiŚ 7.1-24.2 (Lot B) podzielona została na dwa zadania: • [...] Węglową („Lot B2”) Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską i znajduje się na liście projektów podstawowych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, zadanie 7.1- 24.2 - Modernizacja [...] wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego i kadrowego, umożliwiającego wykonanie zadania. 4 listopada 2010 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły listę pięciu konsorcjów, mających otrzymać

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-w-kolbuszowej-577

Modernizacja w Kolbuszowej

16.06.2009

robotami podtorzowymi i odwodnieniem, budowę przejścia podziemnego ( o długości 29,9 m i szerokości 4 m ) od budynku stacyjnego na drugą stronę stacji z dojściem do peronu, odwodnienie, monitoring i zabudowę [...] sygnałów końca pociągów, budowę oświetlenia głowic rozjazdowych, peronu, przejścia podziemnego, przebudowę 2 przepustów kolejowych oraz remont 1 przepustu. Przedsięwzięcie o wartości 24 559,6 tys. zł zostało

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kluczbork-poznan-podrozni-zyskali-nowe-perony-w-kepnie-i-w-slupi-8367

Kluczbork – Poznań: podróżni zyskali nowe perony w Kępnie i w Słupi

31.05.2023

w Kępnie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły ok. 17 mln zł. W Słupi nowy, wyższy peron (nr 2) zapewnia taki sam standard, jak zmodernizowana wcześniej, sąsiednia platforma. Dla pasażerów są wiaty [...] w obrębie przebudowanego peronu. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zrealizowały prace w Słupi za ok. 4 mln zł. PLK zapewniają coraz lepszy dostęp do kolei Przebudowa peronów w Kępnie i Słupi to część og

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-i-perony-na-linii-kluczbork-ostrzeszow-2377

Nowe tory i perony na linii Kluczbork – Ostrzeszów

05.05.2014

Ostrzeszowa tylko tor nr 1. Tor nr 2 był wzmacniany niedawno, 61 – rozjazdów zostanie wymienionych w ramach rewitalizacji, 36 – przejazdów zostanie naprawionych, a 2 przejazdy zostaną doposażone w urządzenia [...] wszystkich robót czas przejazdu pociągiem na tej trasie skróci się aż o 1,5 godziny, z 6 godzin do około 4 godzin i 30 minut. Informacje dla mediów Maciej Dutkiewicz Zespół prasowy rzecznik@plk-sa.pl PKP Polskie

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...15161718192021222324...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 191 do 200 z 958.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook