• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2352, czas wyszukiwania 4 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/konsultacje-spoleczne-187

Konsultacje społeczne

06.03.2007

W ramach projektu przewidujemy realizację zadań związanych z poprawą przepustowości linii kolejowych, w szczególności o istotnym znaczeniu dla ruchu towarowego, położonych poza korytarzami transeurope

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/inwestycje-kolejowe-szanse-i-bariery-230

Inwestycje kolejowe - szanse i bariery

26.07.2007

budżetowych możliwa będzie modernizacja polskiego odcinka (14 km) linii Szczecin – Berlin. Kosztem 15 mln zł uzyskamy podniesienie prędkości do 120 km/h, dzięki czemu czas przejazdu ze Szczecina do Berlina

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/konferencja-prasowa-inwestycje-kolejowe-szanse-i-bariery-228

Konferencja prasowa - Inwestycje kolejowe - szanse i bariery

26.07.2007

budżetowych możliwa będzie modernizacja polskiego odcinka (14 km) linii Szczecin – Berlin. Kosztem 15 mln zł uzyskamy podniesienie prędkości do 120 km/h, dzięki czemu czas przejazdu ze Szczecina do Berlina

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debata-rozwoj-kolei-duzych-predkosci-w-polsce-aspekty-ekonomiczne-i-finansowe-oraz-uwarunkowania-techniczne-i-interoperacyjnosc-1-317

Debata "Rozwój kolei dużych prędkości w Polsce -aspekty ekonomiczne i finansowe oraz uwarunkowania techniczne i interoperacyjność"

21.02.2008

strategię budowy tej linii. Ponadto w programie unijnym "Infrastruktura i Środowisko" zagwarantowano 80 mln euro na przygotowanie budowy linii.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lokalne-centrum-sterowania-w-boleslawcu-303

Lokalne Centrum Sterowania w Bolesławcu

21.01.2008

kontraktu: na budowę wraz z projektowaniem systemów sterowania ruchem i telekomunikacji: 30 899 535,63 mln EUR netto. Obsługa centrum wykorzystuje pulpit sterowniczy najnowszej technologii. Na kilkunastu monitorach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-umowe-z-konsorcjum-dgt-kirchner-na-modernizacje-nawierzchni-na-linii-kolejowej-szczecin-dabie-8211-swinoujscie-354

Podpisano umowę z Konsorcjum DGT / KIRCHNER na modernizację nawierzchni na linii kolejowej Szczecin Dąbie – Świnoujście.

15.05.2008

Gospodarek - Zastępca Naczelnego Dyrektora Oddziału ds. Ekonomiczno - Finansowych Kosztem ponad 34 mln PLN zostanie przeprowadzona wymiana nawierzchni linii kolejowej na odcinku Szczecin Dąbie-Szczecin

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sniadanie-prasowe-1-352

Śniadanie prasowe

14.05.2008

porównać stan linii z przed i po modernizacji i ocenić wartość inwestycji szacowanej na ponad 905 mln zł. W dalszej części spotkania kierownicy kontraktów etapu II poinformowali o przygotowaniach i zakresie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-szczecin-glowny-granica-panstwa-447

Modernizacja linii Szczecin Główny-Granica Państwa

29.09.2008

dyrektora ds. projektów inwestycyjnych, poinformował o naszych dokonaniach i zamierzeniach. Kosztem 17,4 mln PLN przeprowadzimy kompleksową wymianę 7,1 km nawierzchni i szyn, na stacji Szczecin Gumieńce przebudujemy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-wrocily-do-miedzylesia-438

Pociągi wróciły do Międzylesia.

02.09.2008

wą ofertę przewozową Zakończenie zadania planowane jest w grudniu 2008r. Koszt robót wynosi 100,6 mln zł.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miedzylesie-na-finiszu-422

Międzylesie na finiszu

30.07.2008

współpracę z urządzeniem DSAT do diagnostyki taboru. Koszt robót budowlano montażowych wynosi 100,6 mln zł. Prace zgodnie z harmonogramem realizuje Konsorcjum Skanska S.A. Polska oraz Skanska D.S. Republika

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 11 do 20 z 2352.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook