Wyniki wyszukiwania
Konsultacje społeczne
06.03.2007
W ramach projektu przewidujemy realizację zadań związanych z poprawą przepustowości linii kolejowych, w szczególności o istotnym znaczeniu dla ruchu towarowego, położonych poza korytarzami transeurope
PRZECZYTAJInwestycje kolejowe - szanse i bariery
26.07.2007
budżetowych możliwa będzie modernizacja polskiego odcinka (14 km) linii Szczecin – Berlin. Kosztem 15 mln zł uzyskamy podniesienie prędkości do 120 km/h, dzięki czemu czas przejazdu ze Szczecina do Berlina
PRZECZYTAJbudżetowych możliwa będzie modernizacja polskiego odcinka (14 km) linii Szczecin – Berlin. Kosztem 15 mln zł uzyskamy podniesienie prędkości do 120 km/h, dzięki czemu czas przejazdu ze Szczecina do Berlina
PRZECZYTAJstrategię budowy tej linii. Ponadto w programie unijnym "Infrastruktura i Środowisko" zagwarantowano 80 mln euro na przygotowanie budowy linii.
PRZECZYTAJLokalne Centrum Sterowania w Bolesławcu
21.01.2008
kontraktu: na budowę wraz z projektowaniem systemów sterowania ruchem i telekomunikacji: 30 899 535,63 mln EUR netto. Obsługa centrum wykorzystuje pulpit sterowniczy najnowszej technologii. Na kilkunastu monitorach
PRZECZYTAJGospodarek - Zastępca Naczelnego Dyrektora Oddziału ds. Ekonomiczno - Finansowych Kosztem ponad 34 mln PLN zostanie przeprowadzona wymiana nawierzchni linii kolejowej na odcinku Szczecin Dąbie-Szczecin
PRZECZYTAJŚniadanie prasowe
14.05.2008
porównać stan linii z przed i po modernizacji i ocenić wartość inwestycji szacowanej na ponad 905 mln zł. W dalszej części spotkania kierownicy kontraktów etapu II poinformowali o przygotowaniach i zakresie
PRZECZYTAJdyrektora ds. projektów inwestycyjnych, poinformował o naszych dokonaniach i zamierzeniach. Kosztem 17,4 mln PLN przeprowadzimy kompleksową wymianę 7,1 km nawierzchni i szyn, na stacji Szczecin Gumieńce przebudujemy
PRZECZYTAJPociągi wróciły do Międzylesia.
02.09.2008
wą ofertę przewozową Zakończenie zadania planowane jest w grudniu 2008r. Koszt robót wynosi 100,6 mln zł.
PRZECZYTAJMiędzylesie na finiszu
30.07.2008
współpracę z urządzeniem DSAT do diagnostyki taboru. Koszt robót budowlano montażowych wynosi 100,6 mln zł. Prace zgodnie z harmonogramem realizuje Konsorcjum Skanska S.A. Polska oraz Skanska D.S. Republika
PRZECZYTAJ