Wyniki wyszukiwania
Wspólnie chrońmy kolejową infrastrukturę
19.07.2013
dewastacje na kolei. Regionem szczególnie zagrożonym kradzieżami i dewastacjami jest Górny i Dolny Śląsk. Najczęściej do kradzieży dochodzi na czynnych liniach kolejowych. Złodzieje działają w kilkuosobowych
PRZECZYTAJkombinowanego AGTC, korytarz CE-65. W bieżącym roku linia ta kończy 80 lat. Budowa trasy łączącej Górny Śląsk, Zagłębie Dąbrowskie z wybrzeżem była jedną z największych inwestycji okresu międzywojennego. Informacje
PRZECZYTAJm i na Bałkanach. E65 i C-E65 stanowią połączenie Gdyni i Gdańska przez centralną Polskę i Górny Śląsk z południową granicą państwa w Zwardoniu i w Zebrzydowicach. W ramach inwestycji zmodernizowano: 53
PRZECZYTAJW ramach rewitalizacji wymieniane są tory i podkłady. Prace obejmują również naprawę przejazdów kolejowo-drogowych, urządzeń sterowania ruchem, rozjazdów oraz innych obiektów inżynieryjnych. Po zakońc
PRZECZYTAJ1,5 godziny krócej z Katowic do Poznania
11.09.2014
odcinka biegnącego w stronę Poznania - miedzy Kluczborkiem a Ostrzeszowem. Remont obu linii łączących Śląsk z Wielkopolską i dalej ze Szczecinem pozwoli na sprawniejszy transport towarów oraz szybszą podróż
PRZECZYTAJPoznaniem, wygodne i funkcjonalne perony oraz wyższy poziom bezpieczeństwa na kluczowej trasie łączącej Śląsk z Wielkopolską zapewni rewitalizacja odcinków dwóch linii kolejowych. PKP Polskie Linie Kolejowe S
PRZECZYTAJSzybsza kolej w Wielkopolsce
16.10.2014
Kalety – Kluczbork oraz na odcinku pomiędzy Kluczborkiem a Ostrzeszowem. Remont obu linii łączących Śląsk z Wielkopolską i dalej ze Szczecinem pozwoli na sprawniejszy transport towarów oraz szybszą podróż
PRZECZYTAJprace pomiędzy Antoninem a Ostrowem Wielkopolskim PLK zaplanowała 35 mln. Trasa z Wielkopolski na Śląsk Rewitalizacja odcinka Ostrzeszów – Ostrów Wielkopolski to jeden z elementów inwestycji PKP Polskich
PRZECZYTAJminionej perspektywy UE, by sprawniej prowadzić projekty z wykorzystaniem środków unijnych. Dolny Śląsk dzięki kolejnym projektom zyska sieć kolejową bardziej zintegrowaną i dostosowaną do potrzeb pasażerów
PRZECZYTAJsystemem informacji wizualnej. Trwa również rewitalizacja linii kolejowych nr 143 i 272, które łączą Śląsk i Wielkopolskę. Po zakończeniu robót przejazd między Poznaniem a Katowicami skróci się z 6 godzin
PRZECZYTAJ