Wyniki wyszukiwania
budynku nastawni na stacji Warszawa Włochy. Sprawny i niezawodny przejazd oraz podniesienie poziomu bezpieczeństwa zapewni modernizacja urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Linia kolejowa Warszawa Zachodnia
PRZECZYTAJpodjęli decyzję o modernizacji obecne istniejących przejazdów, dodatkowo podwyższając poziom ich bezpieczeństwa. Modernizacja całego odcinka zakłada: wymianę i budowę 156 km torów, rozwieszenie 183 km sieci
PRZECZYTAJ, czas przejazdu skróci się o około 11 minut. Wykonane prace przyczynią się także do poprawy bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych, a dzięki nowym torom pociągi pojada znacznie ciszej. Realizacja
PRZECZYTAJskraca czas jazdy o ok. 20 minut. Poza poprawą stanu technicznego linii i zwiększeniem poziomu bezpieczeństwa, przeprowadzone na zlecenie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. prace przyczyniły się również
PRZECZYTAJwyposażono w urządzenia samoczynnej sygnalizacji przejazdowej. Zastosowane rozwiązania zwiększają bezpieczeństwo na styku ruchu drogowego i kolejowego. Obsługę podróżnych usprawniła przebudowa peronów w mi
PRZECZYTAJjedna spośród ponad 130 inicjatyw prowadzonych przez zarządcę infrastruktury na rzecz poprawy bezpieczeństwa na torach. Skuteczność działań zależy jednak w przeważającej części od zachowania kierowców i
PRZECZYTAJW wakacje na Hel dojedziemy pociągiem
20.06.2013
będzie możliwe dzięki prowadzonej przebudowie przejazdów kolejowych na których dotąd ze względów bezpieczeństwa pociągi musiały zwalniać do 20 km/h. Po rewitalizacji ulegnie to zmianie. W 23 miejscach zostaną
PRZECZYTAJefekt modernizacji. Inwestycja przeprowadzona przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. poprawia bezpieczeństwo ruchu kolejowego oraz pozwala na zwiększenie przepustowości linii. Realizacja projektu przyniosła
PRZECZYTAJNowe tory do Opola
12.03.2014
przejazdów kolejowych. Jednym z najważniejszych celów podjętej rewitalizacji jest kwestia poprawy bezpieczeństwa na posterunkach ruchu oraz na przejazdach kolejowych. Montaż nowoczesnych urządzeń samoczynnej
PRZECZYTAJprędkości 120 km/h dla pociągów pasażerskich i 70 km/h dla towarowych. Mają też na celu podwyższenie bezpieczeństwa ruchu pociągów i komfortu podróżowania. Zakończenie inwestycji POIiŚ 7.1-67 „Polepszenie jakości
PRZECZYTAJ