• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy praca. Rezultatów: 4202, czas wyszukiwania 20 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-nowy-wiadukt-na-linii-warszawa-gdynia-oddany-do-uzytku-1351

Drugi nowy wiadukt na linii Warszawa – Gdynia oddany do użytku

30.06.2011

zostanie ukończony w 2012 roku. W grudniu 2010 roku ukończono prace torowe na odcinku 28 km między Szymankowem i Pruszczem Gdańskim. Podczas prac, wymieniono prawie 80 km torów i podtorza, wybudowano nową

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/znamy-wykonawce-drugiego-projektu-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-wojewodztwa-lodzkiego-1404

Znamy wykonawcę drugiego projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego

19.08.2011

acji geodezyjnej powykonawczej oraz dokumentacji powykonawczej. Wykonawca na wykonanie wszystkich prac ma 20 miesięcy. Głównym celem projektu jest połączenie Łodzi z miastami i gminami leżącymi w obszarze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-w-polsce-testy-ertms-poziomu-drugiego-2497

Pierwsze w Polsce testy ERTMS poziomu drugiego

01.07.2014

pozwala na przekazywanie sygnałów z semaforów bezpośrednio do kabiny maszynisty i ciągłą kontrolę pracy prowadzącego pojazd. Druga część ERTMS to cyfrowy system kolejowej komunikacji GSM-R, który –wykorzystując

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-etap-remontu-warszawskiego-mostu-srednicowego-2236

Drugi etap remontu warszawskiego mostu średnicowego

13.02.2014

drugi tor - z Warszawy Centralnej do Warszawy Wschodniej. Zakończenie prac zaplanowano 14 czerwca br. Most średnicowy ma 470 m. Prace obejmą tory o łącznej długości około 1150 m. Będą prowadzone obok pr [...] Roboty obejmą również montaż nowych elementów konstrukcji mostu odbojnic i blach przeciwpożarowych. Prace zapewnią sprawną komunikację w obszarze warszawskiego węzła kolejowego. Pociągi pojada szybciej, prędkość [...] wspólnie z przewoźnikami maksymalnie ograniczył zmiany w rozkładzie. W 2013 r. PLK zrealizowała prace na torach podmiejskich. Organizacja ruchu w czasie robót na moście Pociągi wyjeżdżające z Warszawy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/druga-umowa-na-projekt-modernizacji-linii-radomskiej-1188

Druga umowa na projekt modernizacji linii radomskiej

16.02.2011

ramach projektu POIiŚ 7.1-19.2 „Modernizacja linii kolejowej nr 8, odcinek Warszawa Okęcie – Radom – PRACE PRZYGOTOWAWCZE”, w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Wartość zamówienia to 6 147 270,00

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drony-monitoruja-inwestycje-plk-5930

Drony monitorują inwestycje PLK

20.07.2021

Kolejarze, za pośrednictwem m.in. dronów czuwają nad sprawną realizacją i bezpieczeństwem prowadzonych prac. Bezzałogowy statek nad linią kolejową Przez ostatni rok (od maja 2020 do czerwca 2021 r.) PKP Polskie [...] Radom, Trzebinia – Oświęcim. Bezzałogowe statki powietrzne zostały wykorzystane także do monitorowania prac przy budowie tunelu między stacjami Łódź Fabryczna a Żabieniec i Kaliska. Nadzór z lotu ptaka prowadzony [...] wykonywanie takiego monitoringu. Bezpieczeństwo pod okiem kamery PLK za pomocą dronów śledzą postęp prac. Ponadto, widok na place budowy z góry daje szerszą perspektywę podglądu terenu, co pozwala czuwać

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-opolu-drony-sluza-inwestycjom-kolejowym-plk-6185

W Opolu drony służą inwestycjom kolejowym PLK

29.09.2021

m prowadzonych prac. Bezzałogowy statek nad linią E 30 w Opolu Trasy przelotu dronów wyznaczane są na podstawie bieżących potrzeb związanych z realizacją inwestycji m.in. projekt Prace na linii kolejowej [...] przed przystąpieniem do prac na budowie. Poznawane jest miejsce inwestycji, co służy przygotowaniu harmonogramu działań. Tysiące kilometrów lotów dla systemowego wsparcia prac Wykorzystywanie dronów to [...] Opole Zachodnie. Pracownicy PLK dzięki materiałom z bezzałogowych statków powietrznych śledzą postęp prac. Widok na place budowy z góry daje szerszą perspektywę spojrzenia na teren i pozwala lepiej czuwać

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-wiadukt-w-mielcu-usprawni-komunikacje-kolejowa-i-drogowa-7240

Nowy wiadukt w Mielcu usprawni komunikację kolejową i drogową

20.07.2022

konstrukcji. Ruszyła budowa ronda przy skrzyżowaniu ulic Szybowcowej, Lotniskowej i Kosmonautów. Prace wymagają zmian w organizacji ruchu. Dla mieszkańców ulicy Kosmonautów zaplanowano przejazd wydzielonym [...] odcinka Padew – Mielec do ruchu pociągów przewidziano do końca bieżącego roku. Zakończenie wszystkich prac, w tym przy budowie wiaduktu drogowego, zaplanowano w I kwartale 2023 r. Większa dostępność i bez [...] do pociągów. Oprócz budowy nowych torów, obiektów inżynieryjnych, poziom bezpieczeństwa zwiększą prace na kilkudziesięciu przejazdach kolejowo-drogowych. Reaktywowanie linii Padew – Mielec – Dębica istotnie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-sulejowku-tunel-pod-torami-zastapi-przejazd-kolejowo-drogowy-7310

W Sulejówku tunel pod torami zastąpi przejazd kolejowo-drogowy

12.08.2022

schody. Dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się przewidziano windę. Wykonawca rozpoczyna prace budowalne 16 sierpnia. W pierwszej kolejności zostanie przygotowany teren budowy i usunięte kolizje [...] uzgodnione w rozkładzie jazdy. Utrzymany będzie ruch pociągów pasażerskich i towarowych na obu torach. Prace wiążą się z zamknięciem przejazdu kolejowo-drogowego al. Marszałka Józefa Piłsudskiego dla ruchu [...] „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – etap II – część wiaduktowa”. Prace zaplanowano do III kwartału 2023 r. Zadanie jest wykonywane przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/aktualnosci/szczegoly/kto-ma-pierwszenstwo-na-przejezdzie-kolejowo-drogowym-6910

Kto ma pierwszeństwo na przejeździe kolejowo-drogowym?

również ze względu na masę pociągu, który niemal „zmiata” samochody za swojej drogi. W wymagającej pracy kierowców pojazdów uprzywilejowanych liczy się każda sekunda – chodzi przecież o ratowanie życia i

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...181182183184185186187188189190...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1851 do 1860 z 4202.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook